O nama
Inchoo je osječka tvrtka koja od 2008. godine kreira eCommerce rješenja za klijente iz cijelog svijeta. Pružamo potpunu uslugu stvaranja eCommerce rješenja od dizajna, izrade i optimizacije postojeće online trgovine na Magento eCommerce platformi. Dosad smo radili na više od 500 različitih projekata u šarolikom spektru industrija. Svaka nova web trgovina nam je prilika za ulazak u novu industriju u koju prenosimo best-practice iz prethodnih.

S našim klijentima nastojimo ostvariti dugoročan partnerski odnos kroz našu viziju “To be a merchant’s best friend”. U svakodnevnom radu, vrijednosti koje njegujemo se odnose na integritetu, izvrsnosti te strasti prema onome što radimo. Težimo stjecanju i dijeljenju znanja, vlastitom razvoju i timskom radu 40-ak Inchooera koji su raspodijeljeni u različite timove od backend i frontend developmenta, project managementa i dizajna do digital marketinga, prodaje i marketinga te podrške poslovanju.
OPIS POSLA
Što radi Project Manager u Inchoou?
Project Manager u Inchoou se brine o radnom učinku cjelokupnog projektnog tima, koji uključuje backend & frontend developere, dizajnere te SEO & Google Analytics stručnjake.
Unutar naše agencije, ova pozicija ima odgovornost nad razvojem vrhunskih web trgovina kroz organizaciju izrade projektnog plana, upravljanje projektnim timom, motivaciju članova tima te praćenje i izvještavanje o napretku projekta.
Project Manager je glavna spona između klijenta i tima zaduženog za samu izradu projekta, a razvoj dugoročne suradnje s klijentima može pripisati svojim odličnim komunikacijskim i organizacijskim vještinama.
Po dolasku u Inchoo, Project Manageru određujemo razinu senioriteta, te on prolazi internu edukaciju (onboarding) s iskusnijim kolegom i članovima iz ostalih odjela, kako bi se upoznao s našim načinom rada. Trajanje edukacije ovisi o razini znanja i iskustva, i prilagođeno je razini senioriteta.
O poslu
- Organizacija i sudjelovanje u izradi projektnih planova koji povezuju zahtjeve klijenata s najboljim praksama u industriji
- Koordinacija projektnih timova zaduženih za izradu/održavanje nekoliko web trgovina na Magento eCommerce platformi
- Postavljanje, administracija i vođenje projekta kroz kolaboracijski alat
- Komunikacija s klijentima s ciljem definiranja projektnih zahtjeva
- Organizacija i nadgledanje tijeka projekta, change requestova od strane klijenta te komunikacija promjena u timelineu i budžetu u takvim slučajevima
- Kontroliranje i odgovornost za rokove i budžet projekta
- Praćenje pokazatelja uspješnosti web trgovina s ciljem identifikacije prilika za poboljšanja. Te prilike zajedno s članovima projektnog tima pretvaraš u prijedloge.
- Priprema izvještaja projektnom timu te nadređenima uz jasnu komunikaciju rokova i ciljeva
O tebi
- Imaš iskustva u upravljanju cjelokupnim procesom izrade web projekata te se na našem Senioritetu možeš prepoznati na Mid Level 1+ razini
- Prethodno si radio/la u nekom od alata za vođenje projekata (Jira, Asana, Active Collab,..)
- Imaš odlične organizacijske vještine i vještine upravljanja vremenom s dovoljnom fleksibilnošću za prepoznavanje i postavljanje prioriteta
- Efektivno rješavaš i komuniciraš prepreke do kojih se dolazi prilikom izrade projekta, kako produkcijskom timu, tako i klijentima
- Utječeš na stvaranje pozitivne i rezultatski orijentirane radne atmosfere
- Iza sebe imaš dokazano iskustvo u ostvarivanju projektnih rokova u okviru zadanih budžeta
- Imaš osnovno poznavanje Google Analytics alata
- Koristiš engleski jezik u govoru i pismu barem na B2 razini
- Komunikativan i visoko motiviran si stručnjak u svom području
Bonus bodovi
- Iskustvo rada s Magento (ili nekom drugom eCommerce) platformom
- Poznaješ agilne metodologije
- Imaš neki Project Management certifikat (npr. PMI-ACP)
- Nemaš nelagodu od javnih nastupa
BENEFITI
Zašto postati Inchooer?
Zarada kroz blog članke
Potičemo dijeljenje znanja pa financijski nagrađujemo svaki blog post
Nagrada vjernosti za svakih 5 godina
Svaku petu godinu možeš okruniti putovanjem ili isplatom nagrade
Sustav bonusa
Nagrađujemo uspješne timove i pojedince kroz isplatu redovnih bonusa
Work life balance
Zdrava ravnoteža između privatnog i poslovnog prioritet je za sve nas
22+ dana godišnjeg odmora
Startaš s 22 dana GO kojem ti se pribrajaju staž, broj djece itd.
FORMA ZA PRIJAVU