Inchoo boje
Profil tvrtke
Inchoo od 2008. godine pomaže trgovcima da započnu i stalno unaprjeđuju svoje online poslovanje. Svaki klijent ima jedinstvenu priču kojem se Inchoo vješto prilagođava. Stvaraju uspješne web trgovine za cijeli svijet povezujući splet usluga savjetovanja, dizajna, digitalnog marketing i developmenta s kulturom zasnivanom na integritetu, izvrsnosti i strasti.
Naš tim čine backend i frontend developeri, dizajneri, project manageri, digitalni marketingaši, prodajni i marketinški tim, ljudski resursi te voditelji ureda.
Kako bi obuhvatili razne potrebe izrade online trgovina, imaju iskustva s radom na različitim eCommerce platformama. Magento je primarna platforma na kojoj razvijaju online trgovine od samog početka postojanja tvrtke. Magento platforma pruža potpunu fleksibilnost i kontrolu nad izgledom, sadržajem i funkcionalnosti trgovine. Uz velik izbor već gotovih ekstenzija i pratećih sustava koji olakšavaju izradu, oko sebe okuplja snažnu zajednicu trgovaca, programerskih tvrtki i podrške.
Ulažu u znanje svojih zaposlenika kako bi klijentima predložili i pružili najbolju moguću uslugu i rješenje. Upravo su zbog toga uz bok s vrhunskim eCommerce pružateljima usluga u svijetu kao jedan od partnera s najvećim brojem certificiranih stručnjaka u Magentu. Imaju i status Google Partnera, kojeg su zaslužili znanjem i certifikatima njihovog optimizacijskog tima koji se brine da se klijentova online trgovina nađe na vrhu tražilica i ostvaruje najbolje moguće prodajne rezultate! Dizajnerski tim je certificiran od strane Nielsen Norman Group.
Ponosni su na osvojene nagrade za poslovanje, kao što su Zlatna bilanca i Zlatna kuna te na nagrade za doprinos znanju i vještinama studenata, kao što je Zlatni indeks. Vrlo im je važna aktivnost u lokalnoj IT zajednici. Jedni su od osnivača udruge Osijek Software City i uvijek se trude podržati razvoj i jačanje te pozitivne zajednice predavanjima, radionicama, praksama, sponzorstvima i sudjelovanjem u raznim projektima.
Njihov posao ne prestaje lansiranjem online trgovine. Teže dugoročnoj suradnji s klijentima, pomažući im u ostvarivanju ciljeva i profita kombinacijom tehničkih inovacija i marketinških strategija na raznim online kanalima i platformama. Od tražilica i društvenih mreža preko email i offline kampanja. Znanje ne drže za sebe, već ga putem besplatnih ekstenzija i tutorijala dijele na blogu koji mjesečno ima više od 200 000 posjeta i česti su predavači na tehničkim i eCommerce konferencijama. Zadovoljni klijenti diljem svijeta koji preporučuju tvrtku ili se vraćaju s novim projektima, govore o kvaliteti koja stoji iza imena Inchoo.