Company Logo

Magento 2 migracija s brzim rastom prodaje

Migracija s Magento 1 na Magento 2 izvedena bez prekida poslovanja i uz trenutni porast prodaje. Pomogli smo klijentu unaprijediti poslovanje prilagođenim funkcionalnostima i potpunom UX revizijom.

DETALJI PROJEKTA

Industrija

B2B, alati i proizvodnja

Tržište

SAD

Datum lansiranja

15. siječanj 2020

23% Ukupni prihodi
13% Korisnika na stranici
10% Prosječna brzina odgovora servera

Profil

Tools4Flooring.com je online trgovina posvećena pružanju neusporedivog izbora kvalitetnih alata za podne obloge, proizvoda za ugradnju i dodataka. Sa sjedištem u Earth Cityju, Missouri, ponosno služe kupce na lokalnoj razini još od 1962. godine.

Njihova online trgovina aktivna je od 2003. godine i pomaže kupcima diljem svijeta pronaći odgovarajuća rješenja za projekte postavljanja podova. Tools4Flooring.com ispunjava narudžbe iz više od 25 potpuno opskrbljenih lokacija diljem SAD-a, osiguravajući pravovremenu dostavu svake narudžbe.

Izazov

T4F-ova eCommerce stranica na platformi Magento 1 postajala je sve zastarjelija. Klijent je želio ostvariti potpunu reviziju s minimalnim zastojem u prodaji i operacijama. Cilj je bio migrirati trgovinu s Magento 1 na Magento 2, zadržavajući nekoliko složenih funkcionalnosti i unaprijeđujući više aspekata, posebno vezanih uz korisničko iskustvo (UX).

Tijekom ovog projekta, marketinški tim klijenta bio je izravno uključen i surađivao je s Inchoo timom. Njihova saznanja o ponašanju kupaca i razumijevanje potreba korisnika kombinirana su s tehničkim znanjem i eCommerce iskustvom našeg tima, čime smo osigurali da konačno rješenje odražava i tehničku izvrsnost i korisničku prilagođenost.

Solution

Blisko smo surađivali s marketinškim timom T4F-a kako bismo uzeli početne dizajnerske skice i na temelju njih implementirali potpuno obnovljeno korisničko iskustvo. S obzirom da je ovo bio projekt migracije s Magento 1 na Magento 2, morali smo osigurati da svi ključni podaci budu preneseni na novu web stranicu. Uz to, trebalo je pravilno iskoristiti nove i poboljšane značajke.

Ovo je uključivalo, između ostalog:

  • Podatke o kupcima
  • Detalje narudžbi
  • Prilagođene ekstenzije
  • Logiku dostave

Preuzeli smo neke prilagođene značajke, a uveli i nove. Stoga smo morali adresirati sva moguća područja sukoba između funkcionalnosti stare i nove web stranice. Ovaj aspekt bio je pažljivo pokriven tijekom faze planiranja projekta.

Zbog promjene sustava, klijent je morao uložiti puno truda kako bi se naviknuo na novi Magento 2. To je značilo da je bilo ključno da svi radovi budu pravilno dokumentirani. Na taj način smo pomogli klijentu da zadrži punu kontrolu nad novom web stranicom. Osim glavnog projekta, uvedeno je nekoliko ključnih poboljšanja s novom web stranicom.

Prilagođene cijene proizvoda

Jedna od funkcionalnosti ovog projekta bila je pojašnjenje različitih opcija cijena za različite proizvode. Posebno je bilo važno prikazivati cijenu po kvadratnom metru za neke od proizvoda, budući da kupci planiraju projekte postavljanja podova prema površini prostorija koje pokrivaju.

S obzirom na to da izračun cijene nije bio linearan, ostvarivanje ove prilagođene funkcionalnosti bilo je malo izazovnije. Uz pažljivo razvijanje i implementaciju ovog sustava, omogućili smo korisnicima jasnu i preciznu informaciju o cijenama, što je ključno za njihovu odluku prilikom kupnje.

Pretraživanje uz ElasticSuite

Pretraživač je također trebao ozbiljno poboljšanje. S obzirom na širinu kataloga koji Tools4Flooring nudi, bilo je ključno osigurati da posjetitelji web stranice dobiju relevantne i precizne rezultate pretraživanja.

Kako bismo poboljšali pretraživanje, odlučili smo se za ElasticSuite, ekstenziju za pretraživanje prepoznatu po jednostavnosti korištenja i performansi koje postiže.

Resultati

Klijentove zabrinutosti vezane uz moguće zastoje, pad posjeta i smanjenje prodaje bili su ublaženi našim pristupom od prvog dana.

Bez stresa oko strogih rokova, te s obzirom na to da je stara web trgovina nesmetano funkcionirala (što smo također pomogli osigurati), imali smo priliku obaviti sve pripreme potrebne za kvalitetno lansiranje.

Jedno od područja koje se često zanemari tijekom migracijskih projekata je SEO. Zato uvijek koristimo cjeloviti SEO kontrolni popis za migraciju kako bismo osigurali da je sve pokriveno.

I rezultati su bili očiti – odmah nakon lansiranja prodaja je porasla za 15-20%. Ovaj rast nastavio se tijekom godine, a u nastavku možete vidjeti neke od brojeva (usporedba na godišnjoj razini).

Naša suradnja s jednim od najvećih američkih stručnjaka za podne obloge. Saznajte kako smo izgradili web stranicu s znatno poboljšanim iskustvom kupnje za njihove B2C kupce.

Migracija najveće svjetske trgovine rabljenih fotoaparata i fotografske opreme s Magento 2 na Magento 2, koja je povećala prihode za 48% nakon lansiranja.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.