Company Logo

Migracija s Magento 1 na Magento 2 uz prilagođena rješenja za grupirane proizvode

Migracija na Magento 2 s poboljšanim UX/UI dizajnom i prilagođenim rješenjem za grupirane proizvode vraća poslovanje s prekidačima na pravi put.

DETALJI PROJEKTA

Industrija

Elektroinstalacije

Tržište

SAD, Kanada

Datum lansiranja

23. studeni 2021.

Profil

Switch Hits je vodeći online izvor za dekorativne okvire za prekidače i utičnice. Nude najveći svjetski izbor jedinstvenih, ručno izrađenih okvira za prekidače. Tvrtka sa sjedištem u Buffalu, NY, posluje od 1997. godine, opslužujući kupce u SAD-u i diljem svijeta.

Vlasnik James (Jimmy) Hilburger gaji posebnu naklonost prema Hrvatskoj, zbog njegove prijašnje karijere menadžera za Hrvatski narodni balet tijekom 80-ih godina. Ova zanimljiva činjenica pridonijela je početnom povjerenju koje smo stekli.

Započeli smo suradnju s ciljem poboljšanja njihovih SEO i PPC performansi. Cilj je bio vratiti eCommerce poslovanje na pravi put nakon što su organski promet i prodaja bilježili pad tijekom posljednjih nekoliko godina.

Nakon početne suradnje, počeli smo planirati migraciju na Magento 2 s Magento 1 platforme i trgovine koja je bila teško održiva. Naš cilj bio je pomoći im da iskoriste sve prilike koje smo identificirali. To je značilo uklanjanje starih postavki koje su ih kočile u razvoju.

Izazov s grupiranim proizvodima

Glavni izazov ovog projekta bio je zadržati i/ili poboljšati neke prilagodbe postojeće stranice. Switch Hits je imao specifičan način prikaza grupiranih proizvoda, koji su na istoj stranici proizvoda sadržavali sve jednostavne varijante (s različitim konfiguracijama).

Projekt izgradnje nove web trgovine na Magento 2 uključivao je i redizajn UX/UI-a. Cilj nam je bio olakšati kupcima snalaženje među linijama proizvoda i raznim opcijama koje su specifične za ovu nišu.

Pomaganje kupcima pronaći odgovarajuće proizvode

Prekidači za svjetlo nisu jednostavna stavka za kupovinu. Dolaze u širokom rasponu materijala, završnih obrada i konfiguracija. 

Mnogi vlasnici kuća ili dekorateri moraju rješavati razne kombinacije prekidača, a neki uključuju i utičnice s duplim priključcima. Povremeno je potrebno sakriti rupu koju je električar ili majstor za gipsane ploče izrezao prevelikom.

Izazov je bio prikazati sve varijacije i opcije na jasan i razumljiv način, omogućujući kupcima da kupe sve potrebne proizvode putem jednog sučelja.

Istovremeno, kao vlasnik trgovine, želite da vaši kupci dođu točno do konfiguracije koju traže. A proizvodi se prikazuju kao grupirani proizvodi, što izvorno rješenje ne podržava. Stoga je još jedan izazov bio kreirati poboljšano rješenje u usporedbi s postojećim i zadanim tokovima, dok se istovremeno održava mogućnost nadogradnje rješenja.

Osim svih unapređenja koja je trebalo implementirati, suočili smo se i s migracijom podataka za trgovinu koja je aktivna od 1997. godine, s četiri različite promjene izgleda i platformi tijekom tog razdoblja. Kategorije, proizvodi, kupci, narudžbe, podaci koje koriste sustavi trećih strana – sve što možete zamisliti trebalo je migrirati.

Rješenje

Naše iskustvo iz prve ruke, stečeno kroz rad digitalnog marketinškog tima koji je upravljao organskim i oglašivačkim kampanjama za našeg klijenta prije ovog projekta, bilo je neprocjenjivo tijekom faze planiranja.

Razumijevanjem poslovanja klijenta i navika njihovih kupaca, uspjeli smo pripremiti čvrst prijedlog nove arhitekture. Kombinirali smo želju za poštivanjem standarda kvalitete koda i opremili i nas i klijenta rješenjem koje će dodatno unaprijediti marketinške performanse.

Novi UX/UI s poboljšanom izvedbom frontenda

Sve ovo pretočeno je u prijedlog novog UX/UI dizajna, s posebnim naglaskom na mobilno iskustvo, posebno u optimizaciji performansi, pri čemu smo pazili na Core Web Vitals kao referentnu točku.

Kako bismo postigli dobro izveden frontend za novu web trgovinu Switch Hits-a, koristili smo vlastiti bootstrap framework za Magento tematske postavke, s kodnim imenom Medellin. To je tematski okvir koji uklanja sav nepotreban teret Magenta. Rezultat je brži i čišći razvoj prilagođenih tema.

Složeni zahtjevi ne zahtijevaju uvijek složena rješenja

Za mnoge projektne zahtjeve usvojili smo jednostavnije pristupe kako bismo izbjegli pretjeranu prilagodbu rješenja. Prekomjerna prilagodba mogla bi otežati buduće održavanje web trgovine.

U većini slučajeva trudili smo se ostati unutar granica standardnih značajki i tijekova rada Magenta. Postupno smo dodavali složenost u određenim područjima, ali tek nakon što smo se uvjerili da će takve odluke donijeti stvarnu vrijednost klijentu.

Nakon donošenja odluka o ukupnom UX dizajnu i informacijskoj arhitekturi, osigurali smo da su svi podaci ispravno mapirani i migrirani tamo gdje trebaju biti u novom rješenju.

Održavanje jednostavnog odabira proizvoda na prikazu grupiranih proizvoda

Jedno od naših rješenja bilo je istaknuti jednostavan proizvod u prethodno odabranoj konfiguraciji. Kupci će vidjeti istaknutu opciju čim dođu na stranicu grupiranog proizvoda.

Stranica grupiranog proizvoda i dalje sadrži sve dostupne varijacije, a kupac može odabrati koliko god opcija želi dodati u košaricu. Međutim, budući da kupac vidi svoj početni odabir istaknutim, to mu pomaže da ostane na stranici i olakšava put do kupnje.

Popis funkcionalnosti Magento 2

Svaki klijent koristi neke sustave trećih strana kako bi dodao funkcionalnosti ili bolje prilagodio poslovne procese. U svakom projektu migracije posvećujemo posebnu pažnju zadržavanju samo onih sustava koji imaju smisla. Tijekom ovog projekta izvršili smo brojne integracije i migrirali podatke iz prethodno korištenih sustava. Neke od najvažnijih integracija su sljedeće:

Stone Edge Order Manager

Potrebno je bilo integrirati ovaj ERP sustav kako bismo unijeli narudžbe iz Magenta, sinkronizirali razine zaliha i slali ažuriranja statusa iz Stone Edge sustava natrag u Magento u stvarnom vremenu.

M2E PRO

Osim ERP-a, ovo je bila najvažnija integracija za našeg klijenta. M2E PRO omogućuje Switch Hitsu prodaju proizvoda putem drugih kanala izvan internetske trgovine (Amazon, Walmart i eBay). Srećom, M2E PRO postoji već duže vrijeme i ima detaljno objašnjen proces migracije za trgovce i agencije. Naravno, u ovakvom procesu uvijek su potrebna prilagođavanja, ali naš tim ih je riješio s lakoćom.

Yotpo recenzije

Switch Hits je koristio Yotpo za recenzije proizvoda na prethodnoj web trgovini. Stoga smo trebali osigurati da su recenzije ispravno migrirane i prikazane na odgovarajućim mjestima.

Blog od AheadWorksa

AheadWorks blog ekstenzija instalirana je kako bi podržala napore Switch Hits tima u kreiranju sadržaja. Trebalo je osigurati da su svi postovi pravilno migrirani te da klijent ima poboljšano iskustvo pri pisanju sadržaja.

Klaviyo za Email Marketing

Sinkronizacija pretplatnika na newsletter s Magento trgovine omogućava klijentu slanje ciljanih email kampanja putem Klaviyo platforme

Inchoo rješenja

Koristimo neka od provjerenih rješenja koja omogućuju našim klijentima poboljšanje praćenja, SEO-a i/ili drugih područja. Ova rješenja razvili smo kroz zajednički rad naših timova za digitalni marketing i razvoj.

Implementacijom Google Tag Managera pružamo širok spektar tagova i varijabli koje možemo pratiti kako bismo prikupili razne informacije. Te informacije koristimo za bolje razumijevanje kupaca i poboljšanje marketinških i prodajnih strategija naših klijenata. A budući da je naš tim za digitalni marketing već upravljao SEO-om i PPC kampanjama za Switch Hits, sada ih možemo podići na potpuno novu razinu.

Ovo nam omogućuje napredno tehničko SEO podešavanje za naše klijente. Uz ovaj toolkit, trgovci mogu kreirati dodatna pravila za meta podatke kategorija i proizvoda. Ovo rješenje također proširuje mogućnosti ciljanja na long-tail ključne riječi, dodaje prilagođene stranice u sitemapu, kao i omogućuje dodatne opcije indeksiranja. Sve to dovodi do poboljšanog organskog prometa na web trgovini.

Što je sljedeće za Switch Hits?

Nakon lansiranja, pomno pratimo ponašanje korisnika i postignute rezultate. Nastavljamo koristiti sve redovite alate (Analytics, Google Search Console, Hotjar) i druge, kako bismo nastavili optimizirati UX i poslovne tokove.

Novi postavci omogućit će nama i našem klijentu da:

  • Dobijemo pravovremena izvješća o njihovim KPI-evima
  • Brže donosimo odluke na temelju točnijih podataka
  • Budemo brži u uvođenju novih značajki
  • Učinkovitije upravljamo SEO i PPC naporima

Želite vidjeti kako vam možemo pomoći u rješavanju nekih od vaših izazova? Kontaktirajte nas! Odgovorit ćemo vam što prije kako bismo započeli razgovor!

Redizajn koji unapređuje izgled i optimizira funkcionalnost internetske trgovine klijenta.

Novi dizajn za Lera Sport osmišljen je kako bi unaprijedio njihovu web prisutnost.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.