Company Logo

Migracija na Magento 2 za lidera u rješenjima za maloprodajnih izložbenih prostora

MDI Worldwide izdvaja se kao industrijski lider u prilagođenim rješenjima za maloprodajne izložbene prostore za brendove i trgovce širom svijeta.

DETALJI PROJEKTA

Industrija

Oglašavanje

Tržište

Globalno

Datum lansiranja

7. kolovoz 2017.

Profil

U današnjem medijima zasićenom tržištu, ključno je izdvojiti se i biti primijećen. MDI Worldwide razumije ovaj izazov i postao je lider u industriji u području prilagođenih rješenja za maloprodajne izložbene prostore za brendove i trgovce širom svijeta. Oni pomažu u dizajniranju, planiranju, koordinaciji, izgradnji i dostavi iznimnih maloprodajnih i korisničkih iskustava na mjestu gdje to najviše znači: na samom mjestu prodaje.

Njihova portfolio stranica uključuje brendove poput McDonald’sa, Levi’sa, Dominosa, Purella, Nutelle, Mattela i mnoge druge. Jedno od najprepoznatljivijih rješenja koje je MDI Worldwide osmislio je Happy Meal stalak, koji uključuje izbor igračaka koje se mogu dodati Happy Meal obrocima u svakom McDonald’su. Nema potrebe ni spominjati – kupci i zaposlenici to obožavaju!

Izazov

Kad nas je klijent kontaktirao, imali su jasnu viziju onoga što žele! Responsivnu web trgovinu u obliku portfolia koji će doista predstaviti prilagođene mogućnosti koje nude. S tim na umu, osigurali smo posvećenog projekt menadžera čija je pozadina odgovarala ciljevima našeg klijenta. On je preuzeo organizaciju i vođenje rada, spajajući poslovni način razmišljanja s čvrstim razumijevanjem tehničkih zahtjeva. To je bila dobra odluka. Tim iz MDI Worldwidea mogao se više fokusirati na rast svog poslovanja čak i tijekom cijelog procesa, dok smo mi bili tu da im olakšamo tehnička pitanja razvoja.

Definiranje informacijske arhitekture, praćeno izradom wireframea, dalo nam je čvrst temelj za razumijevanje klijentovih poslovnih potreba i specifičnosti. Temeljito smo proučili UX i ponašanje posjetitelja koristeći Google Analytics i HotJar kako bismo donosili odluke temeljenje na podacima.

Rješenje

Jedan od najvećih koraka u projektu bila je migracija s Magento 1 na Magento 2. Duboko smo se posvetili tehničkim aspektima trgovine, što nam je omogućilo da migraciju provedemo što glađe. Taj pristup rezultirao je dobro optimiziranom i visokoučinkovitom web trgovinom.

MDI Worldwide dodao je specifične prilagodbe kako bi trgovina odgovarala njihovim potrebama. Osim prilagođenih modula koje smo razvili, prilagodili smo i AJAX Cart Pro ekstenziju (by Aheadworks) kako bi bolje zadovoljili zahtjeve kupava. Sada se optimizira funkcija “dodaj u košaricu”, uklanja prekide u procesu kupnje i prikazuje povezane proizvode. Savršeno rješenje!

Za dizajn ne možemo preuzeti zasluge jer ga je osigurao klijent. Ipak, napravili smo nekoliko izmjena na originalnom dizajnu kako bismo njihovim postojećim proizvodima dali osvježen i čišći izgled, omogućujući kupcima ugodnije iskustvo.

Rezultati

MDI Worldwide primjer je manje, čiste i responzivne web trgovine koja je u potpunosti prilagođeno potrebama klijenta. MDI-jev moto glasi: „Više od prikaza. Mi smo iskustvo.“ i to je nešto što se zaista može osjetiti prilikom pregledavanja njihove stranice.

Uspjeli smo stvoriti jednostavnu i intuitivnu eCommerce stranicu s poboljšanim iskustvom kupovine za ciljanu publiku našeg klijenta.

Naša suradnja s jednim od najvećih američkih stručnjaka za podne obloge. Saznajte kako smo izgradili web stranicu s znatno poboljšanim iskustvom kupnje za njihove B2C kupce.

Omogućavanje rasta izbacivanjem tehničkih izazova iz jednadžbe. Pogledajte kako smo pomogli ovom klijentu u konsolidaciji poslovanja i sljedećoj fazi rasta.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.