Company Logo

Lera Sport: Novi dizajn za bolju online prisutnost

Novi dizajn za Lera Sport osmišljen je kako bi unaprijedio njihovu web prisutnost.

PROJECT DETAILS

Industrija

Sportska oprema i dodaci

Market

Hrvatska

Relase date

22. siječnja 2024.

Profil

Lera Sport hrvatska je tvrtka specijalizirana za prodaju, distribuciju i servisiranje sportske opreme. Ovlašteni su zastupnici u Hrvatskoj za nekoliko svjetski poznatih sportskih brendova, uključujući Fischer, Deuter, Capriolo, Adria, Olympia, Frera, Smith Optics i mnoge druge.

Njihova poslovna priča započela je s ljubavlju prema sportu, fitnessu i aktivnom životu, s ciljem da visoko kvalitetnu sportsku opremu učine dostupnom svima. Uz konkurentne cijene, brzu dostavu i izvrsnu korisničku podršku, Lera Sport podržava svoje kupce u ostvarivanju njihovih sportskih snova.

Izazov

Tijekom početne analize pokazalo se da prethodnom rješenju nedostaje sveobuhvatno korisničko iskustvo. Ova spoznaja proizašla je iz dva kritična aspekta. Prvenstveno, klijent prodaje high-end proizvode, stoga njihova web trgovina mora odražavati visoku kvalitetu i cijene tih proizvoda.

Drugo, tržište sportske opreme je vrlo konkurentno, a pojednostavljeno korisničko iskustvo ključno je za zadržavanje prednosti pred konkurencijom. Rješavanje ovih nedostataka ne samo da je u skladu s klijentovim ciljem poboljšanja njihove web prisutnosti, već također pomaže u ostvarenju njihovog poslovnog cilja održavanja konkurentske prednosti i razvijanje dugoročnog uspjeha na tržištu.

Rješenje

Što se tiče novog dizajna Lera Sporta, naš UX/UI tim temeljito je istražio prethodna rješenja klijenta, kao i lokalne i globalne konkurente. Dok cjelokupni dizajn domaćeg konkurenta, s jarkim bojama i transparentima svuda, ostavlja preplavljujuć dojam, naš cilj je bio postići sasvim suprotno.

Odlučili smo se za jednostavan dizajn sličan onome globalne konkurencije. Zadržali smo boje i sadržaj prethodne web trgovine, ali smo ih odlučili prikazati drugačije. Zbog toga smo se poigrali s vizualima. Kao rezultat toga, sada su u središtu pozornosti fotografije proizvoda i životnog stila, koje su pažljivo sastavljene kako bi odgovarala vrhunskim proizvodima koje naš klijent prodaje.

Kako bismo poboljšali korisničko iskustvo, radili smo na opcijama filtriranja. Sada korisnici mogu jednostavno pretraživati proizvode trgovine filtriranjem pretraživanja. Jedna od opcija koju smo omogućili klijentu, a koja nije uobičajena u našim projektima, jest filtriranje proizvoda na rasprodaji unutar odabrane kategorije. Lera omogućuje kupcima filtriranje proizvoda na rasprodaji na svakoj stranici kategorije, osiguravajući im da mogu vidjeti mogu li uštedjeti nešto novca dok pronalaze ono što traže.

Također smo odlučili pojednostaviti prethodnu uslugu ugradnje vezova koja se nudi na stranici proizvoda za skije i omogućili smo obavijest koja se odmah pojavljuje ako kupac kupi skije, a ne odabere opciju za ugradnju vezova. Obavijest informira kupca o dodatnoj opciji i ostaje vidljiva sve do završetka kupnje.

Implementirana značajka Store Locator omogućuje kupcima da vide fizičke lokacije trgovina na karti. Proširili smo to s opcijom provjere dostupnosti proizvoda u trgovinama kako bi kupci mogli saznati je li ono što traže dostupno u njihovoj najbližoj fizičkoj trgovini.

Što se tiče tehničkog SEO-a, koristili smo našu ekstenziju Inchoo SEO Manager, koja je u skladu s najboljim praksama SEO-a. Što se tiče On-Page SEO, savjetovali smo našem klijentu dodavanje više sadržaja na stranice kategorija i, općenito, putem blogova, vodiča itd. Iako smo se pobrinuli da web mjesto izgleda vizualno bogato korištenjem fotografije, stvaranje sadržaja putem bloga je snažan kanal za privlačenje prometa koji ne treba zaboraviti.

Rezultati

Ako ste imali priliku čitati o našem internom natjecanju “SEO health check”, znate da su naši projektni timovi pronašli zabavan način za održavanje SEO igre na visokoj razini. Uz to, naš klijent sada ima snažno rješenje koje predstavlja luksuzne proizvode koje njihova tvrtka prodaje. Ovo rješenje ne samo da ih razlikuje od lokalnih konkurenata, već ih pozicionira uz bok globalnim. Međutim, ostavit ćemo širenje tržišta za sljedeći korak. Do tada privodimo ovaj projekt kraju s zadovoljnim klijentom koji našu suradnju opisuje na sljedeći način: 

Pročitajte što kažu o nama

“Velika zahvala Inchoo timu s kojima smo započeli projekt nove web trgovine. Radujemo se novim izazovima i zajedničkim projektima.”








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.