Utišavanje buke: Nadogradnja IsoStore-a uz Hyvä temu
Upoznajte klijenta
IsoStore je osnovan 2008. s jednostavnom misijom: stati na kraj neželjenoj buci. Na samom početku zvali su se Sound Isolation Store, ali 2014. odlučuju skratiti ime u IsoStore jer je jednostavnije, zvučnije i manje podložno zabuni s konkurencijom.
S godinama iskustva u graditeljstvu i širokim izborom najboljih proizvoda za zvučnu izolaciju, posvećeni su pružanju pametnih rješenja. Sa sjedištem u Boiseu, spremni su vam pomoći riješiti probleme s bukom, bez obzira na to koliko su glasni.


Pregled projekta
S klijentom smo se povezali u pravom trenutku, netom nakon što je kupio Hyvä licencu i bio u potrazi za pouzdanim implementatorom. Kao Hyvä Silver Partner, bili smo spremni uskočiti i krenuti s radom!
U prvim je razgovorima fokus bio na shvaćanju kako njegova trgovina trenutno diše: što ide glatko, što zapinje, a što je jednostavno frustrirajuće. Ubrzo smo shvatili da se ne radi o kozmetičkim doradama, već o sveobuhvatnom projektu.

Pametnija prilagodba za IsoDoors
IsoStore-ova vrata za zvučnu izolaciju (IsoDoors) njihov su najprilagodljiviji proizvod, s velikim izborom opcija za veličinu, završnu obradu, dizajn panela i sl. Zbog raznolikosti dostupnih prilagodbi, proces je ponekad mogao biti zbunjujuć za kupce. Željeli smo ga učiniti jasnijim i jednostavnijim za navigaciju.
Kako bismo kupcima pomogli da bolje razumiju svoje mogućnosti, poboljšali smo stranicu proizvoda dodavanjem slika uz ključne opcije. Na taj način kupci mogu točno vidjeti što odabiru, što im daje veću sigurnost pri prilagodbi savršenih vrata.
Pragovi za popust
IsoStore nudi tri razine popusta, 5%, 10% i 15%, na temelju ukupne vrijednosti košarice. Iako je riječ o snažnom poticaju, uočili smo način kako ga učiniti još učinkovitijim.
Stoga smo dodali malu promjenu: kako kupci dodaju artikle u košaricu, tako stranica dinamički prikazuje koliko još trebaju potrošiti da bi otključali sljedeću razinu popusta. Time smo dobili jednostavan način za poticanje većih narudžbi bez osjećaja nametljivosti. Umjesto da sami nagađaju ili računaju, kupci se mogu usredotočiti na ono što im treba i možda pronaći razlog za dodavanje još jednog artikla.


Kalkulator procjene
Nema ništa više frustrirajuće od toga da ne znate koliko materijala vam je potrebno, zar ne? Tu dolazi do izražaja IsoStore-ov kalkulator procjene. On omogućava kupcima lako izračunavanje količine potrebnih stezaljki i kanala za oblaganje na temelju dimenzija njihovog zida ili stropa.
Iako je kalkulator ranije bio dostupan na stranici, nije ispravno funkcionirao u svim područjima. Izgradili smo novi od nule kako bismo osigurali punu kompatibilnost s Hyvä temom i riješili te probleme. U procesu smo također predstavili novo vizualno osvježenje kako bi iskustvo bilo intuitivnije.
Poboljšan SEO
Također smo se pozabavili jednim od klijentovih glavnih prioriteta: poboljšanjem SEO-a. Kako bismo postavili temelje, integrirali smo našu ekstenziju Inchoo SEO Manager, dajući IsoStore-u jači tehnički SEO odmah od samog početka. Također smo riješili probleme s dupliciranim sadržajem te obogatili stranice kategorija jedinstvenim opisima radi bolje vidljivosti u pretraživanju.
Važno ažuriranje napravljeno je u odjeljku „Shop by function“, izvorno CMS stranici u Magentu, što je ograničavalo njezin SEO potencijal. Preradili smo je u odgovarajuću stranicu kategorija s potpunim schema markupom, usklađujući strukturu s očekivanjima korisnika (i tražilice). Sada se ponaša i funkcionira kao pravo središte za popis proizvoda.

What We Achieved
Nakon ovih značajki i poboljšanja, vjerojatno se pitate: je li se sve to isplatilo? Pa, nećemo vas više držati u neizvjesnosti.
Ovo nisu samo brojke, ovo je dokaz da prava kombinacija brzine, upotrebljivosti i promišljenih prilagodbi može donijeti stvarne rezultate. Od lakšeg upravljanja do boljeg korisničkog iskustva, IsoStore je sada u jačoj poziciji za rast, konverziju i konkurentnost.
Boost

IsoStore sada koristi Hyvä temu u kombinaciji s Hyvä Checkout-om, što olakšava prilagodbu i održavanje jer izbjegava nepotreban višak tradicionalnih Magento tema. Također smo ažurirali važne ekstenzije trećih strana kako bi radile s novom temom, omogućujući našem klijentu zadržavanje svih ključnih funkcionalnosti bez ometanja.
Od pokretanja trgovine u ožujku 2025., vidjeli smo značajno poboljšanje u CWV. Prema Googleovom CrUX izvješću, 100% posjeta s mobilnih uređaja sada prolazi procjenu Core Web Vitals, s izvrsnim rezultatima za Largest Contentful Paint, First Input Delay i Cumulative Layout Shift. Ne samo da se stranica brže učitava, već ona sada pruža stabilnije, ugodnije korisničko iskustvo – što je ključno i za korisnike i za SEO.
Zavirite u naše ostale projekte
Povezane Inchoo usluge
Trebate li pouzdanog eCommerce partnera?
Odlično! Opišite nam u kratkim crtama svoje eCommerce ciljeve i javit ćemo vam se u sljedeća 2 poslovna dana.

