Poboljšanje korisničkog iskustva i SEO-a uz migraciju Handy Labels na Magento 2
Uspješna priča o migraciji Handy Labels s Magento 1 na Magento 2 uz osvježenje dizajna, modernizirani frontend i napredne SEO postavke.

DETALJI PROJEKTA
Industrija
Proizvodnja i tisak etiketa
Tržište
Globalno
Datum lansiranja
8. prosinca 2021
Profile
Kada ga je osnovai 2007. godine, vlasnik Handy Labels-a, Martyn Kilford, nije bio previše zaokupljen izborom eCommerce platforme. Njegov cilj bio je ponuditi konkurentne cijene uz dobar izbor oblika, veličina i materijala za trenutnu online kupnju. Kako je posao rastao, odlučio je odabrati Magento kao platformu za svoje web stranice Handy Tags i Handy Labels.
Martyn je kontaktirao Inchoo nakon što je jedna od njegovih trgovina, Handy Tags, već migrirala na Magento 2. Opća ideja bila je provesti audit instalacije Handy Tags, predložiti poboljšanja i odrediti strategiju migracije za Handy Labels.
Konačna odluka bila je migrirati Handy Labels na Magento 2 i eventualno obnoviti Handy Tags te ih spojiti na istoj Magento instalaciji. Činjenica da Magento omogućava različite web stranice/trgovine na jednoj instalaciji uvijek će biti jedna od naših omiljenih značajki ove platforme.
Ovo je, dakle, priča o uspjehu kako smo migrirali Handy Labels s Magento 1 na Magento 2 uz osvježenje dizajna, modernizirani frontend i naprednu SEO postavku za ovu novu verziju.
Bizarni timeline
Jeste li ikada imali situaciju gdje je isporuka od vaše razvojne agencije stigla ranije nego što je dogovoreno? Neki bi rekli da je to rijetko koliko i neobično, ali upravo se to dogodilo. Razvoj je započeo krajem lipnja, a web trgovina bila je spremna i pokrenuta početkom prosinca.
Prvotno dogovoreni datum bio je za drugi tjedan siječnja, ali smo bili spremni cijeli mjesec ranije, i sve to unutar dogovorenog proračuna.
Rad je bio organiziran u fazama od 3-4 tjedna, a nakon svakog dijela rada imali smo kontrolne točke te se nismo udaljavali od plana. Pogledajmo što je sve postignuto tijekom tog razdoblja.
Netipična stranica proizvoda ili “Kreiraj svoju etiketu”
Prije svega u fazi planiranja raspravili smo o procesu izrade proizvoda, koji se razlikuje od zadane Magento stranice proizvoda ili kategorije. Naime, u industriji etiketa nužno je kreirati vlastitu etiketu. Odabirete oblik, veličinu, materijale, ljepilo i količinu – ovisno o proizvodu za koji vam treba etiketa. Logika cijena postavljena je tako da slijedi ovaj proces, a na svakom koraku bilo bi praktično vidjeti svoje odabire i kako promjene utječu na cijenu.
Dio tih podataka već je prenesen tijekom migracije podataka, ali rad na glavnoj stranici proizvoda uključivao je prilagodbu opcija i logiku prikazivanja prilagođenih opcija na temelju kategorije iz koje je korisnik došao.
Dalje u procesu proizvoda bilo je potrebno obraditi funkcionalnost za prijenos vizualna na stranici proizvoda, uključujući logiku prijenosa, prilagodbu CSV prijenosa te CRUD operacije. Mnogo je detalja u ovom specifičnom procesu proizvoda koji su morali biti uzeti u obzir iz perspektive backenda i frontenda, ali posebno s UX stajališta. Međutim, krenimo dalje s pregledom, jer smo u ovom projektu obradili još mnogo toga.
Osvježeni UX i moderni pristup frontendu
Inchoo je uvijek preporučivao pristup nove izgradnje na prilagođenoj temi, s obzirom na to da je ovo slabija točka Magenta. Nakon što je dizajn predložio osvježeni izgled, klijent je želio modernizirati korisničko iskustvo, ali ne previše odstupiti od onoga na što su kupci već navikli. Tada smo započeli razvoj frontenda na prilagođenoj temi.
Interno smo razvili alatni okvir koji nam je omogućio učinkovitiji i brži razvoj frontenda, a rezultat je kvalitetniji kod u skladu s novijim tehnologijama. Ovo osigurava bolju početnu točku za prilagodbe u budućnosti.
Prilagođen cijene
Zbog specifičnosti ove industrije, određivanje cijena na Magento 1 platformi već je bilo implementirano. Tijekom detaljnije analize koda zaključili smo da je potrebno preraditi logiku određivanja cijena kako bismo je pojednostavili i olakšali eventualne prilagodbe i proširenja u budućnosti.
Budući da se cijene temelje na prilagođenim pravilima, ugrađeni Magento mehanizmi za određivanje cijena gotovo su u potpunosti zaobiđeni kako bi se smanjila složenost i nepotrebna obrada. Implementirano je pet različitih modela za izračun cijena kako bi se pokrili svi dostupni slučajevi proizvoda-
Ova prilagođena implementacija omogućila nam je poboljšanje performansi u skladu s ovim specifičnim potrebama.
Naplata
U procesu naplate, naš holistički pristup je pojednostaviti sve što možemo i učiniti postupak što lakšim za krajnjeg korisnika. Stoga smo se odlučili za defaultni Magento proces naplate uz nekoliko dodatnih unapređenja, poput:
- prilagođenog koda za automatsko popunjavanje adrese,
- dodavanja prilagođenog modula za odabir pakiranja koji omogućuje opciju “obično pakiranje”,
- polja za komentar na kraju naplate (prilagođena funkcionalnost na backendu koja automatski dodaje komentar na PDF računa).
Uz druge manje izmjene, proces naplate je dorađen kako bi bio što optimalniji.
Ponovno naručivanje
Kada je riječ o ponovnom naručivanju, oslanjamo se na defaultnu Magento funkcionalnost “Allow Reorder”, koja je dostupna u Open Sourceu od verzije 2.4. Dodali smo rješenje za upravljanje vizualima u prvom koraku, ali u posljednjoj fazi morali smo omogućiti korisnicima da ponovno naruče iz prethodnih narudžbi i zadržimo sve narudžbe dostupnima za ovu akciju.
Tijekom razvoja ovog rješenja trebali smo dodati ID narudžbe, obraditi slučaj ako je vizual poslan putem e-maila, ponovo odobriti postojeći vizual te prilagoditi podatke ako je došlo do promjene cijene u međuvremenu.
Nakon što su svi ovi i drugi rubni slučajevi bili riješeni, rješenje je bilo spremno za brzu akciju, što je korisnicima omogućilo da lako ponove svoje narudžbe.
Ekstenzije iza Handy Labelsa
Uvijek imamo razuman pristup kada je u pitanju broj proširenja na projektima naših klijenata. Tamo gdje je prilagođeni razvoj smisleniji, bit ćemo vrlo odlučni u vezi toga. Međutim, također ćemo sugerirati gdje će instalacija proširenja dostupnih na Marketplaceu biti smislenija.
Klijent je želio nastaviti pružati korisničku podršku i opcije za live chat kao što je imao na Magento 1, pa smo zajedno odlučili da će Zendesk biti pravo rješenje. Recenzije se obrađuju putem Reviews.io, a za izračune dostave i matriks cijena integrirali smo Shiptheory kako bi pokrili slučajeve potrebne za poslovanje, od kojih su neki već bili unaprijed definirani.
Na kraju, budući da je klijent koristio funkcionalnost lojalnosti na Magento 1, bilo je važno zadržati ovu povoljnju praksu eCommercea i na novoj verziji stranice. Tako smo odlučili pronaći odgovarajuće proširenje za lojalnost koje može upravljati osnovnim zarađivanjem bodova prilikom naručivanja i razmjenom bodova za popuste.
Konačna odluka bila je proširenje Mageplaza Reward Points. Nismo željeli da korisnici izgube bilo koji od svojih bodova lojalnosti, pa su bodovi preneseni onakvi kakvi jesu i bili su spremni za korištenje čim je stranica postala aktivna.
WordPress Blog ili Magento blog ekstenzija?
Blog funkcionalnost na Magento 1 bila je upravljana putem WordPressa, a obično sugeriramo protiv ovog pristupa. WordPress kao platforma je mnogo ranjivija u pogledu sigurnosti nego Magento, a integracija izlaže Magento određenim sigurnosnim prijetnjama u WordPressu. Klijent je imao dobro razumijevanje ove situacije, pa smo odlučili koristiti Mageplaza Magento 2 blog proširenje.
Inchoovi moduli
Pored toga, mnogi moduli su razvijeni interno i pružamo ih u obliku prilagođenog koda koji je pripremljen poboljšati Vašu stranicu i pokriti sve probleme koje biste mogli imati bez njega.
Neki od njih su Social Login, Breadcrumbs, Live Search View, SEO modul i Google Tag Manager koji pruža potrebni data layer za poboljšano praćenje. Svi su razvijeni interno i mogu se dodati uz cijenu instalacije i konfiguracije/setup-a.
Prava vrijednost leži u našoj želji da budemo bolji i da pružimo sve što je neophodno u današnjim eCommerce trendovima. Nisu svi ovi moduli instalirani u ovoj verziji jer imamo atipične kategorije i proizvode, ali su dostupni i uzeti u obzir prilikom pripreme plana i ponude.
We are not done yet
Mnogo više stvari može se reći o ovoj glatkoj suradnji, gdje je vlasnik Martyn bio izuzetno responzivan, što je naš rad učinilo dosljednim i lakim. Ako želite razgovarati još, slobodno nas kontaktirajte ovdje.
Na sreću, ne zaustavljamo se ovdje, već nastavljamo s rastom Handy Labels koristeći naše eCommerce digital marketing usluge. Sjećate li se Handy Tags-a s početka ove uspješne priče? On će se pridružiti istoj Magento instanci kao i Handy Labels, kao što je bilo planirano od početka naše suradnje.
Sretni smo što možemo pružiti britanskom tržištu bolje cijene za etikete iste kvalitete i nastaviti ćemo raditi na strategiji rasta za Handy Brand LTD. Pratite nas za još više rezultata, za koje ne sumnjamo da će biti u porastu!
Povezane Inchoo usluge

LABELVALUE
Prilagođena Magento 2 migracija za proizvođača etiketa
Migracija s osCommercea na Magento 2 s prilagođenim rješenja za odličnu korisničku podršku. Pročitajte kako je ovaj proizvođač etiketa s Floride napravio sljedeći korak u svojem eCommerce rastu.

JUDAICA WEBSTORE
Podržavanje proširenja Judaica web trgovine kroz pametna rješenja
Omogućavanje rasta izbacivanjem tehničkih izazova iz jednadžbe. Pogledajte kako smo pomogli ovom klijentu u konsolidaciji poslovanja i sljedećoj fazi rasta.
Trebate li pouzdanog eCommerce partnera?
Odlično! Opišite nam u kratkim crtama svoje eCommerce ciljeve i javit ćemo Vam se u sljedeća 2 poslovna dana.