Digitalno osvježenje za Hajduk Web Shop
Naš doprinos povodom 113. rođendana HNK Hajduk i naš prvi projekt koji koristi Hyvä frontend framework.
PROJECT DETAILS
Industrija
Sportska odjeća
Market
Hrvatska
Relase date
13. veljače 2024.
Profil
Prije nego se upustimo u detalje našeg najnovijeg projekta, osvrnimo se na instituciju kakva je HNK Hajduk Split. Osnovan 1911. u Pragu, Češka (da, dobro ste pročitali), Hajduk nije samo nogometni klub. On je simbol ponosa, strasti i nepokolebljive odanosti navijača diljem Hrvatske i šire. S bogatom poviješću koja se proteže više od jednog stoljeća, Hajduk je svoje ime urezao u srž nogometne kulture. U 2024. godini, kada klub slavi svoj 113. rođendan, počašćeni smo što smo dio te priče lansiranjem potpuno nove Hajduk web trgovine.
Izazov
Naš cilj na ovom putu bio je jasan:
- Osigurati stabilnost rješenja i predvidljivost operacija.
- Poboljšati korisničko iskustvo kroz unaprijeđenu navigaciju, bolju funkcionalnost pretrage, besprijekornu integraciju s članstvom Hajduka i vizualno osvježenje sučelja.
- Vizualno osvježenje
- Pružanje bolje analitike za praćenje prometa i ponašanja posjetitelja.
- Omogućavanje većih mogućnosti upravljanja sadržajem za administratore trgovine.
Rješenje
Jedan od najistaknutijih dijelova ovog projekta je vizualno osvježenje, koje zadržava jedinstvenost Hajduka, a pritom je usklađeno s ostalim kanalima kluba. Posebnu pažnju posvetili smo personalizaciji proizvoda, primjerice dresovima koji omogućuju navijačima da dodaju svoje imene, željeni broj te čak i logotipe klupskih sponzora. Tako se navijačima pruža prilika da spoje personalizirane elemente s autentičnim značajkama aktivne sezone.
Nismo zaboravili srce kluba – njegove članove. Stavili smo poseban naglasak na poboljšanje korisničkog iskustva za njih prikazujući članske cijene i ekskluzivne ponude. Preciznom integracijom sa Salesforce API-jima, pojednostavili smo proces povezivanja Magento korisničkih računa s podacima o članstvu, osiguravajući besprijekornu interakciju između digitalne platforme kluba i njegovih vjernih navijača.
No, vijesti ovdje ne prestaju! S tehničkog stajališta, ovaj projekt je prekretnica za Inchoo. Pokretanjem naše prve Magento 2 web trgovine na inovativnoj Hyvä frontend temi, otvaramo novi put u inovacijama web trgovina. Kako bismo to potvrdili, zamolili smo našeg frontend programera, Igora Tikvića, da podijeli nekoliko riječi o svom iskustvu rada s Hyvä-om:
“Rad s Hyva temom potvrdio mi je kako frontend development na Magento projektima može biti znatno jednostavniji, brži i ugodniji u usporedbi s postojećim rješenjem. Hyvä nam je pokazala kako uvesti nove, moderne tehnologije kao što su Alpine.js i Tailwind u robusnu eCommerce platformu. Ukratko, vjerujem da je Hyva tema budućnost frontend developmenta na Magentu.”
Konačno, uz standardne zadatke vezane uz 301 preusmjeravanje i strategiju indeksiranja, upotrijebili smo interno razvijen alat poznat kao Inchoo SEO Manager. Ovaj skup alata omogućuje napredno postavljanje tehničkog SEO-a. S ovim alatom vlasnici trgovina mogu uspostaviti dodatna pravila za metapodatke koji se tiču kategorija i proizvoda. Nadalje, alat poboljšava mogućnost ciljanja longtail ključnih riječi, uključuje prilagođene stranice u sitemap i pruža dodatne mogućnosti indeksiranja. Posljedično, ova poboljšanja pridonose povećanju organskog prometa u web trgovini.
Rezultati
Jedna stvar koju često uzimamo zdravo za gotovo, ali koja čini veliku razliku za ovog klijenta, je stabilnost web stranice. Od pokretanja, stranica se nikada nije srušila, iako je bilo već nekoliko tzv. traffic peaks-a. To prije nije bio slučaj, tako da možemo reći da je stabilnost sada postignuta.
Iako nemamo praksu objavljivanje rezultata Core Web Vitals zbog njihovih čestih promjena, zadovoljni smo prolaznim rezultatima na PageSpeed Insights.
ISKUSTVO KLIJENTA
Pročitajte što kažu o nama
Od prvog kontakta do lansiranja web trgovine, suradnja i razumijevanje s INCHOO timom bila je na iznimno visokoj razini. Svi naši konceptualni zahtjevi prihvaćeni su i implementirani brzo i učinkovito. Projekt je nosio poseban emocionalni značaj za obje strane, ali je unatoč tome završen na izrazito profesionalnoj razini. Kvaliteta korisničkog puta, povezivanje članstva i upečatljiva vizualna dimenzija bili su ključni dijelovi naše priče, a INCHOO ih je sve isporučio.
Vezane Inchoo usluge
Trebate li pouzdanog eCommerce partnera?
Odlično! Opišite nam u kratkim crtama svoje eCommerce ciljeve i javit ćemo Vam se u sljedeća 2 poslovna dana.