Company Logo

Transformacija iskustva kupovine dijelova za automobile

Migracija na Magento 2, UX/UI redizajn i implementacija naprednih opcija filtriranja s nekoliko značajnih SEO funkcionalnosti.

DETALJI PROJEKTA

Industrija

Dijelovi za automobile

Tržište

SAD

Datum lansiranja

22. listopada 2020.

Kada nam se naš partner Europaparts.com obratio, imali su Magento 1 trgovinu s jednim velikim problemom: ograničene opcije filtriranja i pretraživanja.

Napredno filtriranje iznimno je važno za industriju autodijelova. Zato je naš prijedlog bio migracija trgovine na Magento 2 i razvoj naprednog filtera za Year-Make-Model filter. Pored toga, dogovorili smo i redizajn UX/UI-a.

Rezultat za ovog dinamičnog trgovca autodijelovima je SEO-sređena trgovina usmjerena na konverzije.

Profil

Nedugo nakon otvaranja svoje prve i jedine fizičke trgovine u Piscatawayu, NJ, 2009. godine, kompanija Europa Parts prepoznala je rastući trend online kupovine autodijelova.

Njihova ciljana publika vlasnici su premium europskih automobilskih marki kao što su Audi, BMW, Porsche, Mercedes-Benz, itd. Njihova je misija „pružiti najbolji izbor OEM kvalitetnih dijelova, po odličnim cijenama, dostupnih na zalihama i svima širom svijeta”.

Stara Magento 1 stranica izgrađena je interno, bez angažiranja specijalizirane Magento agencije. Zapravo ju je razvio sam vlasnik. Uzimajući u obzir da je istovremeno upravljao cijelim poslovanjem, postigao je impresivne rezultate. Ipak, postojao je prostor za optimizaciju.

Navigacija na staroj M1 stranici bila je ograničena na velik broj kategorija i podkategorija. To je činilo korisničko iskustvo prilično izazovnim, posebno na mobilnim uređajima, gdje je navigacija kroz mnoštvo kategorija bila posebno teška.

Zbog tog vizualnog kaosa postojala je velika opasnost gubitka kupaca.

Novi Year-Make-Model filter

Temelj navigacije sada je novi Year-Make-Model filter. Filter je prilagođen u kako bi bolje odražavao logiku kojom se kupci koriste pri pretraživanju specifičnih modela automobila. Robustan je i omogućuje korisnicima da u samo nekoliko klikova dođu do vrlo specifičnih atributa.

Svaki put kada korisnik odabere opciju iz filtera, primjerice marku poput Audija, stranica dinamički kreira kategoriju s vlastitim URL-om. To je, naravno, vrlo korisno iz SEO perspektive. Ove dinamički kreirane stranice indeksiraju se na tražilicama sa svojim URL-ovima, čime ciljaju korisnike koji traže točno određene parametre. Nakon poboljšanja filtriranja i SEO-a, okrenuli smo se dizajnu.

Unaprijeđeno korisničko iskustvo

Naš sljedeći cilj bio je redizajn koji će osigurati bolje korisničko iskustvo i povećati konverzije. Redizajn je prvenstveno bio usmjeren na stranice kategorija i proizvoda.

Uz novo filtriranje i bolji SEO, Europa Parts trgovina dobila je alate za privlačenje većeg interesa i pružanje odgovarajućih autodijelova.

Izmjene za stranice kategorija

Kategorije u glavnom izborniku predstavljaju marke automobila koje će korisnici najvjerojatnije tražiti. Navigacija kroz kategorije prati logiku filtriranja kako bi korisnicima omogućila dolazak do pravog modela automobila. Sadržaj stranice kategorije automatski se popunjava gumbima koji predstavljaju unaprijed definirane opcije iz padajućeg izbornika filtera. Ovo je posebno korisno na mobilnim uređajima, jer je korisnicima praktičnije pomicati između gumba nego navigirati kroz padajuće izbornike.

Dodatna prilagodba bila je uvođenje prilagođenih breadcrumbs. Oni se također generiraju iz filtera Year-Make-Model. Kupci koji dolaze na stranicu kategorije preko Google pretrage dobivaju prikaz putanje kategorije u breadcrumbsima. Ovo je vrijedan izvor informacija koji korisnicima omogućuje lakšu navigaciju na stranici.

Izmjene stranice proizvoda

Ovaj widget vrlo je koristan kada korisnik dolazi na stranicu proizvoda preko tražilice. Brz je način za provjeru odgovara li proizvod njegovom vozilu. Ako ne odgovara, stranica ne ostavlja korisnika s neuspjelim ishodom već nudi poveznicu na početnu stranicu vozila, s koje je lakše pronaći dijelove koji odgovaraju odabranom vozilu.

Niže na stranici proizvoda nalazi se kartica Fitment, uz kartice Opis i Recenzije. Ovdje korisnici mogu pronaći sve modele automobila za koje je taj dio prikladan. Kada razmatraju kupnju određenog dijela, ovo je mjesto gdje lako mogu pronaći informacije o svim modelima automobila za koje je prikladan.

Na desnoj strani stranice proizvoda na Europaparts.com nalazi se prilagođeni widget za provjeru prikladnosti vozila.

Zadnji koraci

Ovakve informacije mogu približiti kupca donošenju odluke o kupnji. Ako želite razgovarati o Vašem projektu, kontaktirajte nas putem ovog kontakt obrasca. Rado ćemo čuti više o Vašem poslovanju.

Posjetite ovu stranicu i preuzmite naš vodič za uspjeh u eCommerce sektoru autodijelova kako biste započeli.

Omogućavanje rasta izbacivanjem tehničkih izazova iz jednadžbe. Pogledajte kako smo pomogli ovom klijentu u konsolidaciji poslovanja i sljedećoj fazi rasta.

MDI Worldwide izdvaja se kao industrijski lider u prilagođenim rješenjima za maloprodajne izložbene prostore za brendove i trgovce širom svijeta.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.