
Poboljšanje SEO-a i UX-a za vodeću australsku trgovinu autodijelovima
Specijalizirana online trgovina autodijelovima postiže odlične rezultate uz potpunu implementaciju Magenta i SEO najboljih praksi.

DETALJI PROJEKTA
Industrija
Automobilska industrija
Tržište
Australija
Release date
21. svibja 2012.
POSTIGNUTI REZULTATi
Profil klijenta
Clickable Automotive je visoko specijalizirana online trgovina autodijelovima koja cilja europske ljubitelje automobila u Australiji, Novom Zelandu i okolnim zemljama.
Ako, na primjer, trebate kvalitetne dijelove za vaš BMW, možete ih pronaći na clickableautomotive.com.au. Ubrzo ćete pronaći i dijelove za vaš Audi, Volkswagen i druge europske marke i modele.
Lucas O’Brien je direktor tvrtke smještene u Port Melbourneu, Australija. Od početka je bilo jasno koliko je stručan i strastven u vezi svog poslovanja, kao i njegov angažman na osiguravanju kvalitete.
Izgled trgovine jasno je pokazivao da imamo posla s poslovanjem koje je usklađeno s modernim webom i ima vrlo rafinirani ukus za dizajn. Zasluge za dizajn idu Gabeu Lopezu iz Brave Nu Digital. Sjajan posao, momci!
Kako je sve započelo?
Lucas nam se obratio s nedavno razvijenom trgovinom koja je imala hibridnu integraciju Magenta i WordPressa. Nije bio potpuno zadovoljan nekim detaljima korisničkog iskustva i želio je osigurati da SEO najbolje prakse budu implementirane kako bi ubrzali rast, postigli bolje rangiranje i poboljšali stopu konverzije od samog početka.
Naš pristup
U Inchoo-u često primamo upite za popravke i modifikacije. Ponekad, iza malog popravka ili očiglednog problema, leži hakirani Magento core, hrpa ekstenzija i loše napisane prilagođene funkcionalnosti – što često dovodi do scenarija u kojem popravite jedan problem, a zatim nastanu tri nova, u beskrajnom ciklusu.
Zbog toga preferiramo ne pokušavati osvojiti posao niskim “procjenama” koje nisu realne. Ako ne možemo osigurati kvalitetu i savršeno stabilnu, bezbugovitu Magento trgovinu, radije nećemo preuzeti posao. To je dio naše posvećenosti zadovoljstvu naših klijenata.
Za većinu postojećih Magento trgovina i popravaka modula/ekstenzija, preferiramo pružiti našu procjenu nakon što temeljito proučimo situaciju. Zovemo to ‘Pristup procjene’.
Tijekom faze procjene, provodimo potpuni pregled trenutne situacije na Magento platformi:
- Magento core datoteke, tema i konfiguracije;
- Prilagođene funkcionalnosti i moduli;
- Korisničko iskustvo;
- Kompletan on-site/off-site SEO;
- Analiza konverzija.
- Rezultati ove faze uključuju puni izvještaj o nalazima s našim prijedlozima za poboljšanja i ponudu za ostvarivanje svih početnih zahtjeva i preporučenih poboljšanja.
Ova faza procjene događa se prije nego što se bilo koji rad započne. Za Clickable Automotive, dodelili smo dvojicu naših Magento certificiranih developera: Ivana Weillera i Domagoja Potkoca na procjenu razvoja.
Toni Aničić proveo je procjenu on-site/off-site SEO-a, dok je Lyssandro Reis izvršio analizu UX-a i eCommerce dizajna.
Cijeli proces bio je vrlo transparentan i Lucas nije imao nikakvih problema s pružanjem trenutnih povratnih informacija i uspostavljanjem odlične komunikacije s našim timom.
Ovaj pristup pokazao se najefikasnijim, osobito kada obje strane imaju dugoročne ciljeve. Tijekom procjene bolje ćemo razumjeti poslovne ciljeve klijenta, dok će klijent dobiti vrijedne savjete o tome kako izvući maksimum iz Magenta. Na kraju, postignut ćemo međusobno razumijevanje o tome kako surađivati, graditi povjerenje i donositi odluke temeljene na podacima za sljedeće korake.
Naši uvidi
Development
S backend strane Magenta, trgovina je bila u prilično dobrom stanju. Iako je kodiranje teme trebalo malo dorade, Magento Core je bio netaknut – što je izvrsna stvar.
Clickable Automotive bio je hibrid Magenta i WordPressa. Svi članci i stranice s sadržajem bili su upravljani putem WordPressa, dok je Magento korišten samo za trgovinu. Integracija je trebala malo dorade kako bi se osigurala stabilnost, mogućnost nadogradnje i besprijekorno korisničko iskustvo.
Spomenut ćemo dva najvažnija problema: funkcionalnost pretrage nije prikazivala rezultate iz članaka i proizvoda. Drugi problem bio je taj što korisnik nije mogao odmah vidjeti je li prijavljen na svoj Magento račun, a kada je bio prijavljen, nije se mogao odjaviti.
Naš tim također je predložio nekoliko prilagodbi konfiguracije i nekoliko promjena na frontendu.
SEO
Toni je pronašao nekoliko važnih promjena koje je trebalo napraviti. Prvo, navigacija po kategorijama slala je više od 8000 jedinstvenih URL-ova Googleu, što je puno za trgovinu u svojim ranim fazama s oko 102 proizvoda i nekoliko blog postova. Većina tih linkova prikazivala je duplicirani sadržaj zbog načina na koji je implementirana složena navigacija.
U to vrijeme, web stranica je tek bila lansirana, što objašnjava zašto mnoge SEO mjere još nisu bile postavljene. To uključuje: rel=prev i rel=next atribut za paginaciju i mnoge druge detalje, poput meta tagova, meta naslova i slično.
Korisničko iskustvo/dizajn
Čak i prije nego što smo započeli ovaj dio procjene, već smo imali klijentovo upozorenje u vezi s najvažnijim problemima koji su se odnosili na WordPress + Magento integraciju. To uključuje problem s pristupom “Mojem računu” i funkcionalnost pretrage
Općenito, dizajn je čist, moderan i dobro usklađen s poslovnim ciljevima i ciljanom publikom. Međutim, na prvi pogled nije bilo jasno da se radi uglavnom o online trgovini. Pogledajmo žičane okvire:
Homepage
Predložili smo uključivanje istaknutih proizvoda na početnu stranicu zajedno s funkcijom ‘Quick Finder’, kako bismo jasno dali do znanja da prodajemo autodijelove. Prije toga, proizvodi su se mogli vidjeti samo pod karticom ‘Proizvodi’, koja je također zamijenjena s ‘Trgovina’.
Header
Predložili smo dodavanje padajuće košarice u zaglavlje stranice.
Stranica kategorije
Na stranici kategorije, predložili smo uključivanje bannera “Prodaja i Pomoć” kako bismo poboljšali povjerenje i osigurali da posjetitelj ima broj za pomoć pri ruci.
Osim toga, dali smo savjete o nekoliko manjih detalja koji su se uglavnom odnosili na kontrast i manje e-commerce specifičnosti. Također smo predložili nekoliko manjih poboljšanja za proizvodni rollover s dodavanjem gumba za link na stranicu proizvoda. Predložena je i jasnija organizacija elemenata na stranici proizvoda.
Zaključci procjene
Kao što je objašnjeno na početku, procjena bi trebala donijeti potpuni izvještaj o nalazima i ponudu za dovršetak zatraženih i predloženih zadataka. U slučaju Clickable Automotive, morali smo odlučiti kako dalje postupiti u vezi s integracijom WordPressa i Magenta te funkcionalnošću ‘Quick Finder’. Nakon toga, sve je postalo samo pitanje izvršenja posla.
WordPress + Magento integracija
Često se susrećemo s integracijama WP + Magento. Uvijek je pomalo izazovno napraviti besprijekornu integraciju Magenta i WordPressa. Ovo smo radili mnogo puta i još uvijek to radimo. Međutim, savjetujemo našim klijentima da ovo donosi dodatni sloj problema prilikom nadogradnje oba CMS-a i dodavanja novih značajki, a u većini slučajeva to nije nužno.
S administrativnog stajališta, održavanje web stranice postaje malo složenije nego što već jest. Klijent mora prijaviti u dva različita administracijska panela – jedan za dodavanje članaka, a drugi za upravljanje trgovinom.
Ako je plan blogirati jedan ili dva puta tjedno, možda nije vrijedno prolaziti kroz sve poteškoće i bilo bi korisnije imati trgovinu koja će biti brža, lakša za upravljanje, jeftinija za održavanje, lakša za nadograditi i uključiti više značajki.
S druge strane, ako netko redovito objavljuje članke svaki dan i vaš blog odgovara za značajan dio vašeg prometa, tada je integracija s WordPressom pravi izbor – definitivno ćete propustiti nekoliko WordPress značajki.
U tom slučaju, mogli bismo poboljšati integraciju WordPressa ili se udaljiti od njega i koristiti aheadWorks Blog Extension. Lucas je odabrao implementirati Magento Blog Extension, ostavljajući WordPress iza sebe – ovo je bila logična odluka u ovom slučaju.
Quick Finder funkcionalnost
Razvoj Quick Finder modula zahtijeva zaseban projekt. Čak smo razmatrali integraciju s vanjskom bazom podataka za unos brojeva dijelova i tehničkih specifikacija svakog artikla. Iako je to izvedivo, imalo bi više smisla pogledati to u kasnijoj fazi, kada trgovina bude imala širu ponudu proizvoda.
Lucas je predložio da pružimo procjenu za razvoj ove funkcionalnosti bez integracije i razmotrimo korištenje ekstenzija trećih strana. Ako bismo mogli pronaći jednu ekstenziju koja dobro funkcionira i zadovoljava naše trenutne potrebe, mogli bismo razmisliti o razvoju prilagođenog rješenja za nekoliko mjeseci, nakon što nova trgovina počne generirati prihod koji to opravdava. Mudra odluka, potpuno podržana od strane našeg tima.
Svi smo se složili i testirali nekoliko ekstenzija kako bi Lucas mogao razumjeti kako svaka od njih radi i kako bi utjecale na administraciju stranice i dodavanje proizvoda.
Kako bismo to postigli, instalirali smo ekstenziju na čistoj Magento instalaciji, razumjeli kako funkcioniše i testirali njene funkcionalnosti. Ako izgleda dobro, instalirali smo je na našu produkcijsku granu i ponovno testirali. Samo da bismo bili sigurni da ne dolazi do konflikta s drugim prilagođenim funkcijama i ekstenzijama.
Na sreću, našli smo jednu ekstenziju koja obavlja posao. Iako dodaje nekoliko dodatnih koraka prilikom dodavanja proizvoda u trgovinu, smatrali smo da je to izvrstan početni alat.
Izvršenje posla
Lyssandro je bio najviše angažiran na UX procjeni i upravljačkim zadacima, promovirajući komunikaciju između tima i klijenta.
Vanja Devčić, jedan od naših najiskusnijih front-end developera, pokazao je izvanredne organizacijske vještine. Preuzeo je vodstvo tijekom većine izvršenja projekta, upravljao komunikacijom s klijentom i pružao Lucasu podršku koja mu je bila potrebna za donošenje odluka i postizanje najprikladnijeg rješenja kada su bile potrebne prilagodbe ili su se pojavili dodatni zahtjevi.
Također je važno spomenuti da je ovaj projekt “pokrenut” od strane certificiranih Magento developera: Ivana Weillera i Domagoja Potkoca.
ISKUSTVO KLIJENTA
Pročitajte što kažu o nama
Povezane Inchoo usluge

TRAKTOR SERVIS
Prva web trgovina ikad izgrađena na Mage-OS distribuciji
Prva web trgovina izgrađena na Mage-OS distribuciji i naš drugi projekt koji koristi Hyvä frontend framework.

SLOAN EXPRESS
Migracija na Magento 2 radi poboljšanja izvedbe
Ovaj lider u prodaji poljoprivrednih dijelova migrirao je sa Magenta 1 na Magento 2.
Trebate li pouzdanog eCommerce partnera?
Odlično! Opišite nam u kratkim crtama svoje eCommerce ciljeve i javit ćemo vam se u sljedeća 2 poslovna dana.