Company Logo

Poboljšanje SEO-a i UX-a za vodeću australsku trgovinu autodijelovima

Specijalizirana online trgovina autodijelovima postiže odlične rezultate uz potpunu implementaciju Magenta i SEO najboljih praksi.

DETALJI PROJEKTA

Industrija

Automobilska industrija

Tržište

Australija

Release date

21. svibja 2012.

233% Stopa konverzije
408% Stopa konverzije za mobilne uređaje
754% eCommerce prihodi

Profil klijenta

Clickable Automotive je visoko specijalizirana online trgovina autodijelovima koja cilja europske ljubitelje automobila u Australiji, Novom Zelandu i okolnim zemljama.

Ako, na primjer, trebate kvalitetne dijelove za vaš BMW, možete ih pronaći na clickableautomotive.com.au. Ubrzo ćete pronaći i dijelove za vaš Audi, Volkswagen i druge europske marke i modele.

Lucas O’Brien je direktor tvrtke smještene u Port Melbourneu, Australija. Od početka je bilo jasno koliko je stručan i strastven u vezi svog poslovanja, kao i njegov angažman na osiguravanju kvalitete.

Izgled trgovine jasno je pokazivao da imamo posla s poslovanjem koje je usklađeno s modernim webom i ima vrlo rafinirani ukus za dizajn. Zasluge za dizajn idu Gabeu Lopezu iz Brave Nu Digital. Sjajan posao, momci!

Kako je sve započelo?

Lucas nam se obratio s nedavno razvijenom trgovinom koja je imala hibridnu integraciju Magenta i WordPressa. Nije bio potpuno zadovoljan nekim detaljima korisničkog iskustva i želio je osigurati da SEO najbolje prakse budu implementirane kako bi ubrzali rast, postigli bolje rangiranje i poboljšali stopu konverzije od samog početka.

Naš pristup

U Inchoo-u često primamo upite za popravke i modifikacije. Ponekad, iza malog popravka ili očiglednog problema, leži hakirani Magento core, hrpa ekstenzija i loše napisane prilagođene funkcionalnosti – što često dovodi do scenarija u kojem popravite jedan problem, a zatim nastanu tri nova, u beskrajnom ciklusu.

Zbog toga preferiramo ne pokušavati osvojiti posao niskim “procjenama” koje nisu realne. Ako ne možemo osigurati kvalitetu i savršeno stabilnu, bezbugovitu Magento trgovinu, radije nećemo preuzeti posao. To je dio naše posvećenosti zadovoljstvu naših klijenata.

Za većinu postojećih Magento trgovina i popravaka modula/ekstenzija, preferiramo pružiti našu procjenu nakon što temeljito proučimo situaciju. Zovemo to ‘Pristup procjene’.

Tijekom faze procjene, provodimo potpuni pregled trenutne situacije na Magento platformi:

  • Magento core datoteke, tema i konfiguracije;
  • Prilagođene funkcionalnosti i moduli;
  • Korisničko iskustvo;
  • Kompletan on-site/off-site SEO;
  • Analiza konverzija.
  • Rezultati ove faze uključuju puni izvještaj o nalazima s našim prijedlozima za poboljšanja i ponudu za ostvarivanje svih početnih zahtjeva i preporučenih poboljšanja.

Ova faza procjene događa se prije nego što se bilo koji rad započne. Za Clickable Automotive, dodelili smo dvojicu naših Magento certificiranih developera: Ivana Weillera i Domagoja Potkoca na procjenu razvoja.

Toni Aničić proveo je procjenu on-site/off-site SEO-a, dok je Lyssandro Reis izvršio analizu UX-a i eCommerce dizajna.

Cijeli proces bio je vrlo transparentan i Lucas nije imao nikakvih problema s pružanjem trenutnih povratnih informacija i uspostavljanjem odlične komunikacije s našim timom.

Ovaj pristup pokazao se najefikasnijim, osobito kada obje strane imaju dugoročne ciljeve. Tijekom procjene bolje ćemo razumjeti poslovne ciljeve klijenta, dok će klijent dobiti vrijedne savjete o tome kako izvući maksimum iz Magenta. Na kraju, postignut ćemo međusobno razumijevanje o tome kako surađivati, graditi povjerenje i donositi odluke temeljene na podacima za sljedeće korake.

Naši uvidi

Development

S backend strane Magenta, trgovina je bila u prilično dobrom stanju. Iako je kodiranje teme trebalo malo dorade, Magento Core je bio netaknut – što je izvrsna stvar.

Clickable Automotive bio je hibrid Magenta i WordPressa. Svi članci i stranice s sadržajem bili su upravljani putem WordPressa, dok je Magento korišten samo za trgovinu. Integracija je trebala malo dorade kako bi se osigurala stabilnost, mogućnost nadogradnje i besprijekorno korisničko iskustvo.

Spomenut ćemo dva najvažnija problema: funkcionalnost pretrage nije prikazivala rezultate iz članaka i proizvoda. Drugi problem bio je taj što korisnik nije mogao odmah vidjeti je li prijavljen na svoj Magento račun, a kada je bio prijavljen, nije se mogao odjaviti.

Naš tim također je predložio nekoliko prilagodbi konfiguracije i nekoliko promjena na frontendu.

SEO

Toni je pronašao nekoliko važnih promjena koje je trebalo napraviti. Prvo, navigacija po kategorijama slala je više od 8000 jedinstvenih URL-ova Googleu, što je puno za trgovinu u svojim ranim fazama s oko 102 proizvoda i nekoliko blog postova. Većina tih linkova prikazivala je duplicirani sadržaj zbog načina na koji je implementirana složena navigacija.

U to vrijeme, web stranica je tek bila lansirana, što objašnjava zašto mnoge SEO mjere još nisu bile postavljene. To uključuje: rel=prev i rel=next atribut za paginaciju i mnoge druge detalje, poput meta tagova, meta naslova i slično.

Korisničko iskustvo/dizajn

Čak i prije nego što smo započeli ovaj dio procjene, već smo imali klijentovo upozorenje u vezi s najvažnijim problemima koji su se odnosili na WordPress + Magento integraciju. To uključuje problem s pristupom “Mojem računu” i funkcionalnost pretrage

Općenito, dizajn je čist, moderan i dobro usklađen s poslovnim ciljevima i ciljanom publikom. Međutim, na prvi pogled nije bilo jasno da se radi uglavnom o online trgovini. Pogledajmo žičane okvire:

Homepage

Predložili smo uključivanje istaknutih proizvoda na početnu stranicu zajedno s funkcijom ‘Quick Finder’, kako bismo jasno dali do znanja da prodajemo autodijelove. Prije toga, proizvodi su se mogli vidjeti samo pod karticom ‘Proizvodi’, koja je također zamijenjena s ‘Trgovina’.

Header

Predložili smo dodavanje padajuće košarice u zaglavlje stranice.

Stranica kategorije

Na stranici kategorije, predložili smo uključivanje bannera “Prodaja i Pomoć” kako bismo poboljšali povjerenje i osigurali da posjetitelj ima broj za pomoć pri ruci.

Osim toga, dali smo savjete o nekoliko manjih detalja koji su se uglavnom odnosili na kontrast i manje e-commerce specifičnosti. Također smo predložili nekoliko manjih poboljšanja za proizvodni rollover s dodavanjem gumba za link na stranicu proizvoda. Predložena je i jasnija organizacija elemenata na stranici proizvoda.

Zaključci procjene

Kao što je objašnjeno na početku, procjena bi trebala donijeti potpuni izvještaj o nalazima i ponudu za dovršetak zatraženih i predloženih zadataka. U slučaju Clickable Automotive, morali smo odlučiti kako dalje postupiti u vezi s integracijom WordPressa i Magenta te funkcionalnošću ‘Quick Finder’. Nakon toga, sve je postalo samo pitanje izvršenja posla.

WordPress + Magento integracija

Često se susrećemo s integracijama WP + Magento. Uvijek je pomalo izazovno napraviti besprijekornu integraciju Magenta i WordPressa. Ovo smo radili mnogo puta i još uvijek to radimo. Međutim, savjetujemo našim klijentima da ovo donosi dodatni sloj problema prilikom nadogradnje oba CMS-a i dodavanja novih značajki, a u većini slučajeva to nije nužno.

S administrativnog stajališta, održavanje web stranice postaje malo složenije nego što već jest. Klijent mora prijaviti u dva različita administracijska panela – jedan za dodavanje članaka, a drugi za upravljanje trgovinom.

Ako je plan blogirati jedan ili dva puta tjedno, možda nije vrijedno prolaziti kroz sve poteškoće i bilo bi korisnije imati trgovinu koja će biti brža, lakša za upravljanje, jeftinija za održavanje, lakša za nadograditi i uključiti više značajki.

S druge strane, ako netko redovito objavljuje članke svaki dan i vaš blog odgovara za značajan dio vašeg prometa, tada je integracija s WordPressom pravi izbor – definitivno ćete propustiti nekoliko WordPress značajki.

U tom slučaju, mogli bismo poboljšati integraciju WordPressa ili se udaljiti od njega i koristiti aheadWorks Blog Extension. Lucas je odabrao implementirati Magento Blog Extension, ostavljajući WordPress iza sebe – ovo je bila logična odluka u ovom slučaju.

Quick Finder funkcionalnost

Razvoj Quick Finder modula zahtijeva zaseban projekt. Čak smo razmatrali integraciju s vanjskom bazom podataka za unos brojeva dijelova i tehničkih specifikacija svakog artikla. Iako je to izvedivo, imalo bi više smisla pogledati to u kasnijoj fazi, kada trgovina bude imala širu ponudu proizvoda.

Lucas je predložio da pružimo procjenu za razvoj ove funkcionalnosti bez integracije i razmotrimo korištenje ekstenzija trećih strana. Ako bismo mogli pronaći jednu ekstenziju koja dobro funkcionira i zadovoljava naše trenutne potrebe, mogli bismo razmisliti o razvoju prilagođenog rješenja za nekoliko mjeseci, nakon što nova trgovina počne generirati prihod koji to opravdava. Mudra odluka, potpuno podržana od strane našeg tima.

Svi smo se složili i testirali nekoliko ekstenzija kako bi Lucas mogao razumjeti kako svaka od njih radi i kako bi utjecale na administraciju stranice i dodavanje proizvoda.

Kako bismo to postigli, instalirali smo ekstenziju na čistoj Magento instalaciji, razumjeli kako funkcioniše i testirali njene funkcionalnosti. Ako izgleda dobro, instalirali smo je na našu produkcijsku granu i ponovno testirali. Samo da bismo bili sigurni da ne dolazi do konflikta s drugim prilagođenim funkcijama i ekstenzijama.

Na sreću, našli smo jednu ekstenziju koja obavlja posao. Iako dodaje nekoliko dodatnih koraka prilikom dodavanja proizvoda u trgovinu, smatrali smo da je to izvrstan početni alat.

Izvršenje posla

Lyssandro je bio najviše angažiran na UX procjeni i upravljačkim zadacima, promovirajući komunikaciju između tima i klijenta.

Vanja Devčić, jedan od naših najiskusnijih front-end developera, pokazao je izvanredne organizacijske vještine. Preuzeo je vodstvo tijekom većine izvršenja projekta, upravljao komunikacijom s klijentom i pružao Lucasu podršku koja mu je bila potrebna za donošenje odluka i postizanje najprikladnijeg rješenja kada su bile potrebne prilagodbe ili su se pojavili dodatni zahtjevi.

Također je važno spomenuti da je ovaj projekt “pokrenut” od strane certificiranih Magento developera: Ivana Weillera i Domagoja Potkoca.

Pročitajte što kažu o nama

Želio sam uzeti trenutak da zahvalim cijelom timu Inchoo-a koji je radio sa mnom na našem projektu. Bilo je apsolutno zadovoljstvo. Kao relativno nova tvrtka koja je imala iskustva s drugim Magento developerima, bilo je jasno da pronalaženje tima ljudi koji dijele iste vrijednosti i ponos u svom radu, kao i mi, nije zanemarivo. Stoga je bilo veliko olakšanje što smo u Inchoo-u pronašli pravi tim za nas. Iako je još uvijek rano, ne mogu biti sretniji s rezultatima od kada smo lansirali našu novu online trgovinu. Radujemo se većim stvarima koje dolaze!

Prva web trgovina izgrađena na Mage-OS distribuciji i naš drugi projekt koji koristi Hyvä frontend framework.

Ovaj lider u prodaji poljoprivrednih dijelova migrirao je sa Magenta 1 na Magento 2.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.