Kreiranje slatkog i privlačnog dizajna za Atlantic Štark
Pročitajte kako smo stvorili prilagođeni UX dizajn koji nosi (slatki) okus svijeta grickalica Atlantic Štarka.

DETALJI PROJEKTA
Industrija
Namirnice
Tržište
Srbija
Datum lansiranja
1. ožujka 2023
Profil
Štark ima bogatu povijest koja seže unatrag do 1922. godine i koja ga je tijekom godina učinila jednim od lidera industrije. Tvrtka se bavi proizvodnjom čokoladnih poslastica i grickalica više od stotinu godina.
Godine 2022., na stotu godišnjicu, klijent se odlučio osvježiti svoj uspješan model prodaje proizvoda u fizičkim trgovinama novim prodajnim kanalom – web trgovinom. Mi smo taj izazov rado prihvatili. Željeli smo obilježiti stotu obljetnicu Štarka velikim projektom koji bi bio usklađen s kampanjom povodom tvrtkine obljetnice – za novih 100. Tvrtka ulazi u novih 100 godina prihvaćanjem modernih trendova i pružanjem novih proizvoda i usluga potrošačima. Među novinama je mogućnost kupovine direktno iz trgovina proizvođača, što smatramo da korisnicima omogućuje kraći logistički put i uvijek svježe proizvode po razumnim cijenama.
—Milan Malenčić, Retail Manager, Štark
Naš tim proveo je ugodan vikend s klijentom u Novom Sadu, gdje smo se sastali, razgovarali o poslovnim i dizajn zahtjevima, uživali u ukusnoj hrani i imali priliku posjetiti jednu od trgovina klijenta. Nakon toga, krenuli smo u realizaciju. Mjesecima kasnije, isporučili smo web stranicu na Magento 2 Open Source s prilagođenim UX dizajnom.
Dizajn u pokretu
Ovaj projekt pružio nam je priliku igranja s pokretom nego naši uobičajeni projekti. Željeli smo stvoriti UX dizajn koji će odražavati sretna i vesela raspoloženja kupaca dok kupuju i uživaju u svojim omiljenim grickalicama. Iz tog razloga koristili smo svijetle boje poput crvene, žute i zlatne kako bi se uskladile s vizualnim identitetom brenda.
Blog je kreiran korištenjem Magefan Magento 2 Blog ekstenzije, kako bi se kupcima pružile informacije o proizvodima i receptima, uzimajući u obzir SEO ciljeve. Drugi korak bio je korištenje jednog od naših modula, Store Locator (Lokator trgovina), koji omogućuje kupcima da pronađu Soko Štarkove trgovine na karti. Store Locator korisnicima prikazuje adresu, kontakt informacije, radno vrijeme i link na Google recenzije za odabranu lokaciju.
Osim toga, klijent je želio omogućiti veleprodajnim kupcima opcije kupovine. Oživjeli smo ih. Međutim, veleprodajni cjenici vidljivi su tek kada se trgovac prijavi svoj račun.
Glavne funkcionalnosti
Tri glavne integracije ovog projekta su ERP MIS Kasa, dostavna tvrtka D Express i Corvus Pay. Što se tiče ERP sustava MIS Kasa, morali smo osigurati istovremenu komunikaciju između ERP sustava i web trgovine o proizvodima i narudžbama.
Nakon što smo osigurali da komunikacija teče nesmetano, prešli smo na metode plaćanja. Budući da je klijent odabrao Corvus Pay kao Internet Payment Gateway, integrirali smo ga u klijentovo rješenje. Kupcima će sada biti ponuđene četiri opcije plačanja: klikni i preuzmi, bankovni prijenos, plaćanje pouzećem i kartično plaćanje. Što se tiče primitka računa, kupac može odabrati između e-maila ili papirnog računa unutar narudžbe.
Naš klijent oslonio se na D Express za dostavu narudžbi kao jednu od dvije opcije koje kupci mogu odabrati. Druga opcija je Klikni i Preuzmi (Click & Collect), koja omogućuje kupcima da preuzmu svoju narudžbu u jednoj od 15 fizičkih trgovina diljem Srbije. C&C je već postavljen i spreman, te čeka aktivaciju.
Prilagodba Magento proizvoda klijentovim potrebama
Jedna od specifičnosti ovog projekta su prilagođeni tipovi personaliziranih proizvoda. Klijent je želio prenijeti iskustvo kupovine iz fizičkih trgovina na web trgovinu, kako bi svaki kupac mogao pronaći kombinaciju proizvoda po svojoj želji. Kako bismo to omogućili, kreirali smo tri verzije personaliziranih proizvoda.
Za nas je personalizacija važan trend u kupovini. Želimo omogućiti svakom potrošaču da kreira vlastite personalizirane poklone. To im omogućuje da kreiraju proizvode u odabranom pakiranju i dodaju poruke koje sami kreiraju. Također, potrošač može odabrati i kombinirati sadržaj i punjenje poklon paketa koji odabere. Ovi su načini na kojima radimo u fizičkim trgovinama, i ovo je nešto što smo željeli ponuditi i online.
—Milan Malenčić, Retail Manager, Štark

Prvi tip personaliziranih proizvoda koji smo kreirali počinje s pakiranjem poklona za koje kupci mogu birati proizvode iz različitih kategorija. Količina proizvoda uključena u pakiranje je ograničena, ali omogućuje različite opcije za svaku kategoriju.
U primjeru navedenom ispod, kupci mogu odabrati dvije mliječne i jednu tamnu čokoladu, tri različita čokoladna deserta, poruku za kutiju (npr. Sretan rođendan, Volim te, itd.), kolačiće, kavu i mašnu za pakiranje po svom izboru. Kreirani poklon paketi mogu se prilagoditi prema osobnim željama, čineći ih savršenom opcijom za poklone za različite prigode.
Osim odabira željenog proizvoda za poklon pakiranje, web trgovina nudi i suprotnu opciju proizvoda. Kupci koji odaberu jedan proizvod mogu odabrati pakiranje za njega ili, ako žele, naručiti proizvod bez pakiranja. Ovdje su ponuđene opcije za odabir pakiranja za odabrani proizvod – mini čokolade. Opcije se razlikuju ovisno o težini proizvoda i vrsti pakiranja.
Posljednji tip personaliziranih proizvoda su unaprijed definirane poklon kutije. Ove kutije kombiniraju najčešće kupljene proizvode zajedno i idealne su za brzo donošenje odluka o kupnji poklona.

Results
Projekt je uspješno lansiran 1. ožujka 2023., a ova studija slučaja oslikava njegov ishod. Kako je klijentova kampanja lansiranja uskoro trebala započeti, želimo im puno sreće i mnogo uspješnih godina koje dolaze.
A ako smo vam ovim “slatkim” projektom probudili želju za nečim grickalicama, toplo preporučujemo da, ako imate priliku, isprobate neke od ukusnih Štarkovih proizvoda. Za one kojima je potrebna pomoć s njihovim projektom – javite nam se!
Povezane Inchoo usluge

LERA SPORT
Lera Sport: Novi dizajn za bolju online prisutnost
Novi dizajn za Lera Sport osmišljen je kako bi unaprijedio njihovu web prisutnost.

HAJDUK WEB SHOP
Digitalno osvježenje za Hajduk Web Shop
Naš doprinos povodom 113. rođendana HNK Hajduk i naš prvi projekt koji koristi Hyvä frontend framework.
Trebate li pouzdanog eCommerce partnera?
Odlično! Opišite nam u kratkim crtama svoje eCommerce ciljeve i javit ćemo Vam se u sljedeća 2 poslovna dana.