Dizajn web trgovine
Prilikom dizajniranja uspješne web trgovine, potrebno je primijeniti 3 osnovna načela: intuitivnost, jednostavnost i pamtljivost. Primjenom ovih načela na iskustvo kupnje i njihovim stalnim usavršavanjem stvaramo pozitivna korisnička iskustva koja pomažu u postizanju Vaših poslovnih ciljeva.
Korištenjem informacija iz analitičkih alata i najnovijih trendova u eCommerceu, u kombinaciji sa više od 15 godina iskustva u izradi uspješnih web trgovina u različitim industrijama, ovdje smo da Vam pomognemo u poboljšanju angažmana kupaca, čime povećavamo Vašu prodaju i prihode.
Jedinstveno korisničko iskustvo
Niti jedan brend nije isti; svaki priča drukčiju priču. Dopustite nam da prenesemo tu priču Vašim kupcima.Iskustvo usmjereno na kupce
Poslovanje ne može rasti ako kupci nisu na prvom mjestu. Naš jednostavan i prijateljski pristup upravo tamo kupce i postavlja.Certificirani stručnjaci
Naši dizajneri su eCommerce stručnjaci — certificirani kao Magento Certified Solution Specialists i UX certificirani od strane Nielsen Norman Group, s godinama iskustva u izgradnji privlačnih web trgovina.Proaktivni pristup
Mjerenje uspjeha dizajna sastavni je dio naše filozofije. Kontinuirano pratimo metrike i prilagođavamo dizajn kako bismo kupcima pružili najbolje moguće iskustvo.
Što dobivate s nama?
Istraživanje korisničkog iskustva
Razumijevanje načina na koji kupci koriste stranicu ključno je za poboljšanje njihovog iskustva. Analiza korisničkog ponašanja otkriva probleme i izazove koji narušavaju korisničko putovanje. Narušena iskustva brzo dovode do napuštanja prodajnog lijevka.
Kako bi razumjeli ponašanje kupaca, usredotočujemo se na ključna sučelja: često posjećene stranice, te kritična područja poput stranica za plaćanje. Analiza ponašanja kupaca uključuje toplinske mape, snimke korisničkih sesija i analizu kvantitativnih podataka
Anketiranje kupaca je još jedna metoda koju koristimo kako bi kupcima dali glas i nadopunili podatke koje vidimo, ali ne čujemo. Ovom metodom dobivamo uvid u kritične točke koje ne možemo identificirati iz podataka.
Ovakav pristup pomaže nam identificirati preferencije kupaca, obrasce ponašanja, potencijalne izazove te postavlja osnovu za mjerenje uspjeha.
Dizajn korisničkog iskustva
Nijedna web trgovina nije ista, kao ni kupci koji je posjećuju. Prilagođeno korisničko iskustvo kombinira poslovne i korisničke potrebe. Takvo prilagođeno putovanje s jedne strane odražava jedinstvenost tvog poslovanja, a s druge ispunjava očekivanja tvojih kupaca.
Naša UX filozofija donošenja odluka temelji se na rezultatima prethodnog istraživanja i tim osigurava stvaranja pozitivnih iskustva vezanih za Vaš brend.
Za planiranje korisničkog iskustva fokusiramo se na izradu skica ključnih sučelja i povezivanje točaka u korisničkom putovanju, stvarajući glatke prijelaze u korisničkom putovanju. Skice su idealan alat za provjeru pretpostavki jer se lako iteriraju i testiraju.
Koristeći iterativni pristup kao metodologiju, neprestano poboljšavamo korisničko iskustvo i pozitivno utječemo na Vaš rast sa svakom novom iteracijom.
Dizajn korisničkog sučelja
Naš primarni zadatak je rješavanje izazova, no estetika je također dio našeg posla. Vaš brend je jedinstven i zaslužuje da se njegova priča ispriča na jedinstven način. Naš UX/UI tim koristi tu jedinstvenost kako bi stvorio pozitivna iskustva, rezultirajući estetski privlačnim sučeljima koja privlače kupce i ostavljaju trajan dojam.
Sve počinje kreiranjem estetskih koncepata shema boja, tipografija, fotografija i koncepata posebnih značajki koje Vaša web trgovina, ovisno o industriji, treba imati. Takav pristup pomaže nam pri kreiranju “šire slike” Vašeg brenda. Rezultat je kreiranje vizualnog stila koji održava ono što Vaš brand treba predstavljati.
Kombinirajući estetski privlačne elemente, s posebnom pozornošću na funkcionalnost, osiguravamo da se identitet Vašeg branda ne samo komunicira, već služi kao učinkovito sredstvo prodaje koje potiče angažman kupaca i povećava prodaju.
eCommerce dizajn temeljen na podacima
Naš tim eCommerce stručnjaka ima višegodišnje iskustvo u dizajniranju privlačnih web trgovina u raznim industrijama: modna industrija, dizajn interijera, zdravstvo, automobilska industrija i mnoge druge.
Naše dizajn odluke uvijek su temeljene na dostupnim podacima. To nisu samo prazne riječi — svaku dizajn odluku reflektiramo kroz metrike uspješnosti web trgovine.
Tražite li iskusnog dizajn parnera?
Kombiniramo analitičko i kreativno razmišljanje kako bismo dizajnirali vizualno privlačne i visoko konvertirajuće web trgovine. Javite nam se i pretvorite svoje posjetitelje u kupce!