UX Audit
Web Trgovine
Loše korisničko iskustvo može biti razlog zbog kojeg kupci napuštaju Vašu web trgovinu. Kako bi to spriječili, analizirat ćemo koliko uspješno Vaša web trgovina privlači posjetitelje i konvertira ih u zadovoljne, lojalne kupce te otkriti načine za povećanje konverzija i poboljšanje korisničkog iskustva.
UX audit provode naši UX stručnjaci, koji su certificirani Magento Solution Specijalisti i UX certificirani dizajneri od strane Nielsen Norman Grupe.
Što je UX audit?
eCommerce UX audit stručna je analiza Vaše web trgovine. Pomaže Vam identificirati probleme s korisničkim iskustvom koji usporavaju ili sprječavaju kupce u pronalaženju proizvoda ili dovršavanju kupnje. Ako Vaša web trgovina ima solidan promet, ali nisku konverziju, UX audit može Vam pomoći otkriti zašto je to tako i ponuditi rješenja s dokazanim načelima UX dizajna.
Završno izvješće o auditu daje listu konkretnih korisnih preporuka kako poboljšati Vašu web trgovinu. Provođenjem u djelo, ove promjene rezultiraju poboljšanim korisničkim iskustvom, pozitivno utječu na konverzije i poboljšavaju zadovoljstvo kupaca.
Kad je vrijeme za UX audit?
- Primjećujete nisku stopu konverzije, puno bounceva i napuštenih košarica.
- Planirate redizajn, ali prvo želite znati koje su jake, a koje slabe strane Vašeg trenutnog dizajna kako bi ih adresirali tijekom redizajna.
- Kupci redovito kontaktiraju podršku za informacije koje bi sami trebali lako pronaći.
- Želite dobiti preporuke stručnjaka, poboljšati upotrebljivost Vaše web trgovine i osigurati da kupci preferiraju Vašu web trgovinu u odnosu na konkurentske.
Što možete očekivati?
Poboljšanje upotrebljivosti web trgovine uključuje kreiranje korisničkog iskustva koje je usklađeno sa zahtjevima kupaca, podržava poslovne ciljeve i potiče dugoročni uspjeh.
Što sadrži UX Audit?
Kako provodimo audit?
Prikupljanje podataka
Prvi korak uključuje prikupljanje informacija o Vašem poslovanju, kupcima i konkurentima te procjenu arhitekture i funkcionalnosti web trgovine. Trebat ćemo pristup Vašem Google Analytics-u kako bismo se upoznali s najčešćim korisničkim tokovima (frequent customer flows), izvorima prometa i drugim metrikama web trgovine.
Ova analitika je ključna za razumijevanje stvarnih korisničkih ponašanja i identifikaciju točaka koje zahtijevaju poboljšanja. Precizna interpretacija podataka omogućit će nam donošenje informiranih odluka koje će optimizirati korisničko iskustvo, povećati stopu konverzije i osigurati dugoročan rast.
Analiza konkurencije
Drugi korak audita je usporedba Vaše web trgovine s najbližim konkurentima. Time se dobiva pregled položaja Vaše tvrtke u širem kontekstu te nam to pomaže u prepoznavanju onoga što Vi ili Vaši konkurenti radite bolje jedni od drugih.
Analiza upotrebljivosti
Treći korak UX audita je heuristička evaluacija – metoda procjene upotrebljivosti koja se primjenjuje u dizajnu i testiranju korisničkog iskustva (UX). Pritom se Vaša web trgovina procjenjuje prema utvrđenim načelima upotrebljivosti koji se oslanjaju na priznate heuristike i najbolje prakse u industriji web trgovine. Tijekom evaluacije, naši stručnjaci će se staviti u ulogu Vaših kupaca, prolazeći kroz cijelo korisničko putovanje i bilježeći izazove s kojima se tvoji kupci mogu suočiti.
Izvještaj
Izveštaj sadrži detaljan pregled korisničkog iskustva web trgovine, popis UX problema poredanih prema važnosti i konkretne preporuke kako ih riješiti.
Tipičan vremenski okvir za dovršetak UX audita je četiri tjedna. Nakon dovršetka izvješća audita, zakazujemo sastanak na kojem ćemo razgovarati o saznanjima i preporukama te odgovoriti na sva tvoja pitanja.
Trebate li iskusnog partnera za UX analizu svoje web trgovine?
Borite se s izazovima upotrebljivosti svoje web trgovine? Zatražite detaljno stručno izvješće i preporuke za poboljšanje.