UX Audit
Web Trgovine

Loše korisničko iskustvo može biti razlog zbog kojeg kupci napuštaju Vašu web trgovinu. Kako bi to spriječili, analizirat ćemo koliko uspješno Vaša web trgovina privlači posjetitelje i konvertira ih u zadovoljne, lojalne kupce te otkriti načine za povećanje konverzija i poboljšanje korisničkog iskustva.

UX audit provode naši UX stručnjaci, koji su certificirani Magento Solution Specijalisti i UX certificirani dizajneri od strane Nielsen Norman Grupe.

Što je UX audit?

eCommerce UX audit stručna je analiza Vaše web trgovine. Pomaže Vam identificirati probleme s korisničkim iskustvom koji usporavaju ili sprječavaju kupce u pronalaženju proizvoda ili dovršavanju kupnje. Ako Vaša web trgovina ima solidan promet, ali nisku konverziju, UX audit može Vam pomoći otkriti zašto je to tako i ponuditi rješenja s dokazanim načelima UX dizajna.

Završno izvješće o auditu daje listu konkretnih korisnih preporuka kako poboljšati Vašu web trgovinu. Provođenjem u djelo, ove promjene rezultiraju poboljšanim korisničkim iskustvom, pozitivno utječu na konverzije i poboljšavaju zadovoljstvo kupaca.

Kad je vrijeme za UX audit?

  • Primjećujete nisku stopu konverzije, puno bounceva i napuštenih košarica.
  • Planirate redizajn, ali prvo želite znati koje su jake, a koje slabe strane Vašeg trenutnog dizajna kako bi ih adresirali tijekom redizajna.
  • Kupci redovito kontaktiraju podršku za informacije koje bi sami trebali lako pronaći.
  • Želite dobiti preporuke stručnjaka, poboljšati upotrebljivost Vaše web trgovine i osigurati da kupci preferiraju Vašu web trgovinu u odnosu na konkurentske.

Što možete očekivati?

Bolje korisničko iskustvo

eCommerce UX audit provjerava upotrebljivost Vaše web trgovine, procjenjujući sva sučelja i identificirajući problematična mjesta, dok istovremeno nudi jasne prijedloge za poboljšanje.

Povećanje stope konverzije

Konverzija je u direktnoj korelaciji s korisničkim iskustvom. Audit analizira prodajni lijevak web trgovine (eCommerce funnel) i identificira slabe točke koje sprječavaju kupce da dovrše kupnju i druge željene radnje u web trgovini.

Zadržavanje kupaca

Izvrsno korisničko iskustvo povećava vjerojatnost povratka kupaca. Također, potiče njihov angažman i lojalnost.

Smanjenje troškova

Što se prije uoče problemi upotrebljivosti, to se oni prije mogu riješiti. Ovo Vam štedi vrijeme, ali i novac.

Poboljšanje upotrebljivosti web trgovine uključuje kreiranje korisničkog iskustva koje je usklađeno sa zahtjevima kupaca, podržava poslovne ciljeve i potiče dugoročni uspjeh.

Što sadrži UX Audit?

Usporedba upotrebljivosti Vaše web trgovine u odnosu na skup najboljih praksi u eCommercu koje su potkrijepljene istraživanjem

Analiza ponašanja kupaca korištenjem analitičkih alata

Usporedba upotrebljivosti Vaše web trgovine u odnosu na konkurentske

Skup prijedloga za poboljšanje s detaljnim opisima i primjerima

Kako provodimo audit?

Prikupljanje podataka

Prvi korak uključuje prikupljanje informacija o Vašem poslovanju, kupcima i konkurentima te procjenu arhitekture i funkcionalnosti web trgovine. Trebat ćemo pristup Vašem Google Analytics-u kako bismo se upoznali s najčešćim korisničkim tokovima (frequent customer flows), izvorima prometa i drugim metrikama web trgovine.

Ova analitika je ključna za razumijevanje stvarnih korisničkih ponašanja i identifikaciju točaka koje zahtijevaju poboljšanja. Precizna interpretacija podataka omogućit će nam donošenje informiranih odluka koje će optimizirati korisničko iskustvo, povećati stopu konverzije i osigurati dugoročan rast.

Analiza konkurencije

Drugi korak audita je usporedba Vaše web trgovine s najbližim konkurentima. Time se dobiva pregled položaja Vaše tvrtke u širem kontekstu te nam to pomaže u prepoznavanju onoga što Vi ili Vaši konkurenti radite bolje jedni od drugih.

Analiza upotrebljivosti

Treći korak UX audita je heuristička evaluacija – metoda procjene upotrebljivosti koja se primjenjuje u dizajnu i testiranju korisničkog iskustva (UX). Pritom se Vaša web trgovina procjenjuje prema utvrđenim načelima upotrebljivosti koji se oslanjaju na priznate heuristike i najbolje prakse u industriji web trgovine. Tijekom evaluacije, naši stručnjaci će se staviti u ulogu Vaših kupaca, prolazeći kroz cijelo korisničko putovanje i bilježeći izazove s kojima se tvoji kupci mogu suočiti.

Izvještaj

Izveštaj sadrži detaljan pregled korisničkog iskustva web trgovine, popis UX problema poredanih prema važnosti i konkretne preporuke kako ih riješiti.

Tipičan vremenski okvir za dovršetak UX audita je četiri tjedna. Nakon dovršetka izvješća audita, zakazujemo sastanak na kojem ćemo razgovarati o saznanjima i preporukama te odgovoriti na sva tvoja pitanja.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.