SEO audit web trgovine

Vidite pad ili stagnaciju prodaje preko organskih kanala? Jeste li sigurni da je Vaša web trgovina dobro optimizirana za tražilice? Znate li koji bi trebali biti sljedeći koraci za poboljšanje organskih rezultata?

Napravite detaljnu analizu svoje web trgovine kako bi mogli identificirali potencijalne probleme koji je koče za ostvarivanje organskog potencijala te dobijte prilagođene preporuke na temelju potreba Vašeg poslovanja.

Zašto Vam treba SEO audit?

Najbolje prakse i metode optimizacije za tražilice stalno se mijenjaju. Ključno je provoditi redovite provjere kako bi bili sigurni da se i dalje koristi maksimalni potencijal tražilica, bez obzira na tehničku stabilnost Vaše stranice.

Ulaganje u SEO procjenu odličan je način za dobivanje vrijednih informacija o stanju Vaše web trgovine jer biste mogli propustiti značajnu količinu prometa, kupaca i prodaje zbog neodgovarajućih tehničkih SEO postavki Vaše web trgovine.

Osim toga, dobro optimizirane odredišne ​​stranice smanjit će Vaše troškove i poboljšati izvedbu PPC kampanja.

Što ćete dobiti s auditom?

Tehnička SEO analiza

Nakon što se upoznamo s potrebama Vašeg poslovanja, ispitat ćemo Vašu web trgovinu sa stajališta SEO-a i detaljno se pozabaviti tehničkim detaljima. Neka od ključnih područja na koja ćemo se usredotočiti su:

Provjera pada prometa prema poznatim datumima ažuriranja algoritama

Algoritmi tražilica neprestano se razvijaju i bitno je provoditi redovite provjere kako bi se procijenila izvedba nakon ažuriranja i reagiralo u skladu s tim. Također provjeravamo Vaše postavke Google Search Console kako bismo osigurali ispravnu konfiguraciju i identificirali probleme koji utječu na izvedbu organskog pretraživanja.

Crawling i indeksiranje

Pregledavanje sitemap-a, datoteke robots.txt, noindex meta robota, stabla kategorija i slojevite navigacije kako bismo osigurali da tražilice lako pronađu, pretražuju i indeksiraju Vašu web stranicu, što rezultira povećanom organskom vidljivošću i prometom.

Analiza sadržaja weba za probleme s dvostrukim i tankim sadržajem

Magento stvara puno dupliciranog sadržaja zbog sortiranja, slojevite navigacije i različitih vrsta proizvoda (grupirani naspram jednostavni proizvoda). Kako bismo izbjegli te probleme temeljito ispitujemo naslove, meta opise, naslove i ALT oznake na svim proizvodima, kategorijama i CMS stranicama i dajemo prilagođene preporuke za Vaše poslovanje kako bismo spriječili negativnu reakciju tražilice i osigurali rast organske vidljivosti.

Analiza URL strukture

Dobro strukturirani URL-ovi prilagođeni SEO-u mogu poboljšati Vašu organsku izvedbu pružajući tražilicama više informacija o hijerarhiji i sadržaju Vaše trgovine web trgovine, zbog čega je važno slijediti najbolju praksu u industriji kad je u pitanju strukturiranje URL-a i priprema meta podataka..

Analiza označavanja strukturiranih podataka

Bogati isječci (eng. rich snippets) mogu istaknuti web trgovinu na stranicama s rezultatima tražilice. Budući da povlače podatke iz schema markupa, bitno je pravilno ih implementirati na svakoj stranici svoje web trgovine. Detaljno označavamo sheme i dajemo preporuke za svaku vrstu stranice kako bismo dali više konteksta tražilicama i poboljšali Vaše šanse za bolju organsku vidljivost.

Hreflang analiza

Ako imate međunarodnu trgovinu s različitim jezicima, znate koliko je važno poslužiti pravi sadržaj pravim kupcima. Tu u akciju stupa oznaka hreflang – ona tražilicama pokazuje koja web stranica treba biti prikazana na temelju lokacije i jezika korisnika.

Analiza performansi

Iskustvo na stranici je bilo i uvijek će biti ključni faktor u sveukupnom SEO zdravlju svake web trgovine. Zato detaljno analiziramo redirect veze, 404 stranice, HTTP zahtjeve i temeljne web vitalnosti za pružanje preporuka koje bi trebale poboljšati SEO i korisničko iskustvo Vaše web trgovine.

Sitemap analiza

Sitemap.xml treba sadržavati sve indeksibilne stranice s autoreferencijalnim rel kanonicima. Procjenjujemo .xml datoteku kako bismo osigurali da su sve stranice dostupne putem karte web-mjesta i stoga ih je tražilicama lakše otkriti.

Google Analytics Setup

Netočni podaci i loša implementacija Google Analyticsa praćenja može te dovesti u zabludu i do donošenja loših poslovnih odluka. Zato će naš tim provjeriti Vaše trenutne postavke Google Analyticsa i utvrditi ima li mjesta za poboljšanje.


Mini UX Audit

SEO audit uključuje pojednostavljenu verziju UX audita gdje se provodi heuristička evaluacija korisničnog iskustva na Vašoj web trgovini. To znači da stručnjak za upotrebljivost identificira sve probleme upotrebljivosti ili probleme dizajna na temelju dostupnih podataka, iskustva i znanja.

Oblik isporuke

Za izradu SEO audita obično treba 2 do 3 tjedna. Ne koristimo automatizirani postupak koji se primjenjuje u većini slučajeva. Želimo osigurati da na kraju dobijete preporuke na temelju stvarnog analiziranog stanja web trgovine.

Nakon dovršetka audita primit ćete opširno izvješće koje ističe sve probleme koje smo identificirali kroz našu analizu, zajedno s korisnim preporukama o tome kako ih riješiti i poboljšati SEO zdravlje svoje web trgovine. Naš tim stručnjaka za SEO bit će Vam na raspolaganju za sva pitanja koja imate i pružit će Vam dodatne smjernice po potrebi.

Why Choose us?
  1. Stručna podrška

    Naš tim certificiranih stručnjaka ima godine iskustva u radu s uspješnim tvrtkama za eCommerce. Odigrali smo važnu ulogu za mnoge od njih u postavljanju i provođenju njihove PPC marketinške strategije.
  2. Pristup usmjeren rezultatima

    Naš tim blisko surađuje s klijentima kako bi postavio jasne ciljeve, nakon čega slijedi korak u razvoju prilagođenih strategija za njihovo postizanje. Razumijemo da su potrebe svakog klijenta jedinstvene, stoga se usredotočujemo na stvaranje prilagođenih kampanja koje iskorištavaju specifične formate oglasa, kanale i segmente korisnika kako bi donijele željene rezultate.
  3. Magento integracije

    Obično se mnogi klijenti bore s postavljanjem feedova za kupnju gdje PPC agencije igraju ping-pong u objašnjavanju tehničkih zahtjeva, a u isto vrijeme razvojni timovi ne razumiju što PPC tim pokušava postići. Možemo uspostaviti nesmetan proces razvoja koristeći svoje znanje o eCommerce platformama i PPC rješenjima.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.