SEO audit web trgovine
Vidite pad ili stagnaciju prodaje preko organskih kanala? Jeste li sigurni da je Vaša web trgovina dobro optimizirana za tražilice? Znate li koji bi trebali biti sljedeći koraci za poboljšanje organskih rezultata?
Napravite detaljnu analizu svoje web trgovine kako bi mogli identificirali potencijalne probleme koji je koče za ostvarivanje organskog potencijala te dobijte prilagođene preporuke na temelju potreba Vašeg poslovanja.
Zašto Vam treba SEO audit?
Najbolje prakse i metode optimizacije za tražilice stalno se mijenjaju. Ključno je provoditi redovite provjere kako bi bili sigurni da se i dalje koristi maksimalni potencijal tražilica, bez obzira na tehničku stabilnost Vaše stranice.
Ulaganje u SEO procjenu odličan je način za dobivanje vrijednih informacija o stanju Vaše web trgovine jer biste mogli propustiti značajnu količinu prometa, kupaca i prodaje zbog neodgovarajućih tehničkih SEO postavki Vaše web trgovine.
Osim toga, dobro optimizirane odredišne stranice smanjit će Vaše troškove i poboljšati izvedbu PPC kampanja.
Što ćete dobiti s auditom?
Tehnička SEO analiza
Nakon što se upoznamo s potrebama Vašeg poslovanja, ispitat ćemo Vašu web trgovinu sa stajališta SEO-a i detaljno se pozabaviti tehničkim detaljima. Neka od ključnih područja na koja ćemo se usredotočiti su:
Google Analytics Setup
Netočni podaci i loša implementacija Google Analyticsa praćenja može te dovesti u zabludu i do donošenja loših poslovnih odluka. Zato će naš tim provjeriti Vaše trenutne postavke Google Analyticsa i utvrditi ima li mjesta za poboljšanje.
Mini UX Audit
SEO audit uključuje pojednostavljenu verziju UX audita gdje se provodi heuristička evaluacija korisničnog iskustva na Vašoj web trgovini. To znači da stručnjak za upotrebljivost identificira sve probleme upotrebljivosti ili probleme dizajna na temelju dostupnih podataka, iskustva i znanja.
Oblik isporuke
Za izradu SEO audita obično treba 2 do 3 tjedna. Ne koristimo automatizirani postupak koji se primjenjuje u većini slučajeva. Želimo osigurati da na kraju dobijete preporuke na temelju stvarnog analiziranog stanja web trgovine.
Nakon dovršetka audita primit ćete opširno izvješće koje ističe sve probleme koje smo identificirali kroz našu analizu, zajedno s korisnim preporukama o tome kako ih riješiti i poboljšati SEO zdravlje svoje web trgovine. Naš tim stručnjaka za SEO bit će Vam na raspolaganju za sva pitanja koja imate i pružit će Vam dodatne smjernice po potrebi.
Stručna podrška
Naš tim certificiranih stručnjaka ima godine iskustva u radu s uspješnim tvrtkama za eCommerce. Odigrali smo važnu ulogu za mnoge od njih u postavljanju i provođenju njihove PPC marketinške strategije.Pristup usmjeren rezultatima
Naš tim blisko surađuje s klijentima kako bi postavio jasne ciljeve, nakon čega slijedi korak u razvoju prilagođenih strategija za njihovo postizanje. Razumijemo da su potrebe svakog klijenta jedinstvene, stoga se usredotočujemo na stvaranje prilagođenih kampanja koje iskorištavaju specifične formate oglasa, kanale i segmente korisnika kako bi donijele željene rezultate.Magento integracije
Obično se mnogi klijenti bore s postavljanjem feedova za kupnju gdje PPC agencije igraju ping-pong u objašnjavanju tehničkih zahtjeva, a u isto vrijeme razvojni timovi ne razumiju što PPC tim pokušava postići. Možemo uspostaviti nesmetan proces razvoja koristeći svoje znanje o eCommerce platformama i PPC rješenjima.
Još samo jedan korak
Poboljšavanje SEO mogućnosti dugotrajna je investicija koja treba čvrste tehničke temelje. Otkrijte potencijal koji Vaša web trgovina ima na tražilicama te saznajte popis radnji koje možete odmah početi provoditi.
Je li vrijeme za SEO audit?
Javite nam se! Otkrijte nove mogućnosti koje Vaše poslovanje može postići kroz organske kanale.