Google Analytics i Google Tag Manager podrška

Vaš GTM spremnik za Vas je vjerojatno neistraženo područje. Moguće da niste ni sigurni koliko su sve te oznake, koje su se nakupile tijekom vremena, zapravo potrebne. Možda su neke od njih tamo bez jasne svrhe, jer upravljanje i razumijevanje ovog alata može biti izazovno.

Osim toga, možda niste sigurni kako koristiti podatke i izvješća u Vašem Google Analytics-u 4. Potrebni su Vam smisleni i relevantni podaci za donošenje informiranih poslovnih odluka, ali Vam je teško dešifrirati prikazane informacije.

Sve su ovo znakovi koji ukazuju da trebate nekoga tko će se pobrinuti za postavljanje Vašeg GTM-a i Google Analytics-a 4, osiguravajući da Vaši podaci budu točno usklađeni s Vašim specifičnim potrebama.

Što je Google Tag Manager?

Uz Google Analytics, Google Tag Manager ključni je alat kada govorimo o donošenju odluka na temelju podataka. Omogućuje Vam implementaciju i ažuriranje oznaka za praćenje i skripti bez oslanjanja na ručno kodiranje. Ne samo da pojednostavljuje proces upravljanja oznakama, već i smanjuje oslanjanje na developere. Njegovom učinkovitom upotrebom možete ostvariti brojne prednosti, kao što su optimizacija marketinških napora, poboljšanje izvedbe web stranice ili prikupljanje više značajnih podataka.

Kako ova usluga može pomoći Vašem poslovanju?

Visokokvalitetni i optimizirani podaci

Moći ćete se fokusirati na rast. Ako su podaci za proces donošenja odluka dobro pripremljeni, jednostavno ćete otkriti pravi potencijal svoje web trgovine.

Savjetnik za korisnički put

Imat ćete savjetnika koji je upoznat s pojedinostima korisničkog puta Vaših kupaca s kojim ćete moći razgovarati o budućim planovima, potrebama i brigama.

Neovisna kontrola praćenja

Imat ćete mogućnost angažirati nas da aktiviramo i nadgledamo različite mehanizme praćenja bez snažnog oslanjanja na razvojni tim, ili čak bez ikakvog oslanjanja.

Što ćete dobiti s našom uslugom podrške za Google Tag Manager i Google Analytics?

Smislene podatke

Svako poslovanje je jedinstveno. I Vaše je. Važna vrijednost ove usluge je osiguravanje podataka i izvješća koja će Vam pomoći u donošenju informiranih odluka. Ne možete dobiti punu korist Google Analytics-a samo iz defaultnih izvješća. Međutim, ako želite dublje istražiti podatke o svojim kupcima, možemo pripremiti izvješća koja su prilagođena Vašim specifičnim poslovnim ciljevima.

Postavljanje i konfiguraciju GTM-a

Radit ćemo na tehničkim aspektima postavljanja GTM-a i osigurati ispravno postavljene oznake, praćenje važnih događaja i točno prikupljanje podataka. Naš rad ne prestaje nakon konfiguracije – kontinuirano ćemo se brinuti o Vašem GTM spremniku.

Osiguravanje čistog GTM spremnika

Vidimo kako mnogi vlasnici web trgovina dodavaju oznake, okidače i varijable u svoj spremnik. Međutim, mnogi od njih ih ne uklanjaju kada im više nisu potrebni. To s vremenom opterećuje web stranicu, čineći je sporijom i ranjivijom. Štoviše, ako radite s više timova, Vaš spremnik može sadržavati određene oznake koje si međusobno dupliciraju svrhu, što dovodi do netočnih ili čak nedostajućih podataka.

Google Analytics 4 integraciju

Ako prelazite na web trgovinu ili pak pokrećete novu, integracija Google Analytics-a 4 je neophodna. Možemo učinkovito obaviti implementaciju umjesto Vas i pružiti smjernice za korištenje ove platforme. Razumijemo da bi prilagodba novom sustavu mogla potrajati, stoga smo tu da Vam pomognemo tijekom cijelog procesa.

Postavke praćenja za društvene mreže

Plaćeni promet generira solidan dio prihoda web trgovine, stoga je važno osigurati da je Vaše praćenje konfigurirano u skladu s najboljim praksama i smjernicama. Osigurat ćemo da Vaše marketinške oznake prikupljaju potpune i točne podatke.

Server-side praćenje

Radi se o metodi prikupljanja i obrade podataka koji se odnose na interakcije korisnika s Vašom online trgovinom na razini poslužitelja, umjesto isključivog oslanjanja na client-side praćenje putem JavaScript-a i tehnologija temeljenih na pregledniku. Ona je ključna kada je u pitanju izvođenje marketinških kampanja na platformama kao što su Pinterest ili Facebook, budući da pomaže zaobići različite blokatore oglasa i ITP-ove. S druge strane, iskusit ćete prednosti u područjima kao što su privatnost i usklađenost, točnost podataka, smanjeno opterećenje na Vašoj strani te prilagođena obrada podataka i sigurnost.

Praćenje i savjetovanje

Kada su Vaš GTM i GA4 postavljeni i spremni, redovito ih pratimo i rješavamo sve potencijalne probleme prije nego što oni utječu na točnost Vaših podataka. Također, provodimo redovite audite kako bismo smanjili buduće netočnosti.

Izvještavanje

Pružamo interaktivna izvješća u Looker Studiju (bivši Google Data Studio), koristeći kombinirane podatke iz više izvora, koji su prilagođeni Vašim specifičnim potrebama, s metrikama koje su važne za Vaše poslovanje.

Odnosi se na konfiguraciju i implementaciju mehanizma pristanka na kolačiće na web stranici. Ova postavka osigurava da posjetitelji web stranice budu obaviješteni o upotrebi kolačića i drugih tehnologija za praćenje te im se daje mogućnost davanja pristanka ili odabira vrsta kolačića koje dopuštaju. Konfiguracija GTM-a bit će postavljena da radi ovisno o izboru korisnika.

Onboarding i obuka za Google Analytics 4

Novi alat zahtijeva nove vještine. Ne bismo Vas željeli ostaviti sa svježim, novim
podacima i izvješćima u GA4 bez jasnih uputa za dalje. Zato se možete osloniti na personalizirane “one-on-one” upute, gdje ćemo Vas provesti kroz ključne razlike između Universal Analytics-a (UA) i GA4-a te voditi kroz proces integracije za novi alat i njegove značajke.

Why Choose us?
  1. Stručnost

    Naš tim stručnjaka za analitiku ima iskustvo u rješavanju složenih zahtjeva unutar GTM-a i GA4. Imamo znanje kako iskoristiti ove alate do njihovog najvećeg potencijala.
  2. Rješenja prilagođena za Vaše poslovanje

    Svjesni smo da je svako poslovanje drugačije i zato su naše usluge prilagođene Vašim zahtjevima. Također, kao full-service Magento eCommerce agencija, znamo sve o implementaciji i konfiguraciji GTM-a i GA-a na Magento platformi.
  3. Proaktivno praćenje i podrška

    S GTM-om i Google Analytics-om ćete imati pristup podacima koji otkrivaju kako korisnici stupaju u interakciju s Vašom tvrtkom, kakva je uspješnost Vaše web trgovine i kakve su konverzije. Možemo Vam predložiti na koje bi ključne pokazatelje trebali staviti naglasak kako bi bolje razumjeli svoju publiku i optimizirali svoje online strategije.
  4. Proaktivno praćenje podataka i podrška

    Tijekom godina smo izgradili dugoročne odnose s našim klijentima. Vjerujemo da je to ključno za razumijevanje specifičnosti njihovih podataka. Naša predanost klijentu ne završava implementacijom – pružamo stalnu brigu kako bi tvrtka mogla izvući maksimum iz svojih podataka.








    100% zagarantirana privatnost.
    Javite nam se za suradnju!