Google Analytics i Google Tag Manager Audit

Kao i većina Vaših kolega upravitelja web trgovina, vjerojatno rijetko pregledavate oznake koje imate u svom GTM spremniku. S vremenom su se te oznake nagomilale, a Vi više niste sigurni koliko su one zaista potrebne. Sumnjaš da neke od njih tamo stoje bez svrhe? Želiš napraviti čišćenje, ali ne znate odakle početi?

Osim toga, u današnjem digitalnom okruženju, razumijevanje korisničkog angažmana i izvedbe Vaše web stranice ključno je za uspjeh. Morate imati smislene podatke kako bi mogli donositi ispravne poslovne odluke. Borite se s razumijevanjem podataka koje vidite u Google Analytics-u?

Tu uskače naš stručni tim. Specijalizirani smo za pružanje detaljnih audita za Google Tag Manager (GTM) i Google Analytics 4 (GA4), osiguravajući da su Vaši podaci prilagođeni Vašim potrebama.

Znakovi da Vaš Google Tag Manager i Google Analytics trebaju više pažnje

  • Vaš GTM spremnik se dijelio s različitim agencijama tijekom dužeg razdoblja.
  • Susrećete se s problemima prilikom implementacije novih oznaka u GTM, što dovodi do nepotpunih ili netočnih podataka.
  • Imate problema s praćenjem web trgovine, kao što su nepodudarnosti između iznosa prihoda u izvješćima i stvarnih prihoda, netočno praćenje transakcija ili netočni podaci u izvješćima o proizvodima.
  • Sumnjate da su Vaše konverzije pripisane krivom izvoru prometa, poput preporuka (referral) ili izravnog prometa.
  • Neki od događaja/konverzija više se ne prikazuju u GA4 ili se, naprotiv, prekomjerno koriste.
  • Teško Vam je razumjeti podatke svog GA4 ili ne možete pronaći potrebne informacije u izvješćima.
  • Vidite skokove ili padove prometa koji nisu u korelaciji s Vašim marketinškim aktivnostima.
  • Koristite UTM parametre za praćenje marketinških kampanja, ali mislite da oni ne rade onako kako bi trebali.
  • Google Analytics 4 izvješća puna su (not set) vrijednosti i nekategoriziranog prometa.
  • Želite maksimizirati učinkovitost marketinških oznaka, kao što je praćenje Meta piksela ili Google Ads-a, ali ne znate kako.
  • Imate poteškoća s praćenjem korisnika na više domena ili poddomena.
  • Niste sigurni je li Vaše praćenje u skladu s GDPR-om, CCPA-om ili drugim propisima o privatnosti podataka.

Što sve uključuje ovaj audit?

Provjera Google Tag Managera

Naša je misija osigurati točnost i učinkovitost Vašeg digitalnog praćenja i analitike. Kroz naš sveobuhvatni audit, identificiramo potencijalne nedosljednosti, pogrešne konfiguracije ili nedovoljno iskorištene prilike unutar Vaših GTM postavki, usklađujući pritom prikupljene podatke s Vašim poslovnim ciljevima.

Ova preciznost potiče informirano donošenje odluka, poboljšava korisnička iskustva i, u konačnici, povećava ROI. Tijekom ovog procesa često nailazimo na brojne oznake koje tvrtka više ne koristi te ih uklanjamo. Takvo čišćenje ima vrlo pozitivan učinak na izvedbu.

Provjera zdravstvenog stanja Google Analyticsa

Kao vlasnik web trgovine, vjerojatno svakodnevno pregledavate statistiku Google Analytics-a. Ali što ako svoje odluke donosite na temelju potpuno netočnih podataka? Google Analytics audit omogućuje Vam dobivanje vrijednih uvida u ponašanje korisnika, izvedbu web trgovine i obrasce konverzija koji su uistinu važni.

Osigurat ćemo Vam točna i smislena izvješća koja mogu potaknuti donošenje informiranih odluka. Unaprijedite svoje strategije, poboljšajte korisničko iskustvo i shvatite kako Vaša marketinška ulaganja vraćaju vrijednost.

Stručnjaci za Google Analytics i analizu podataka

Naš tim za digitalni marketing čine stručnjaci za Google Analytics i Google Data Analytics! Također, imamo iskustvo i znanje s drugim platformama i tehnologijama koje nam pomaže u stvaranju svježih ideja za razvoj Vašeg poslovanja.

Možete biti sigurni da ćete dobiti prilagođeni skup preporuka temeljen na Vašim poslovnim potrebama koje će pogurati poslovanje u pravom smjeru. Znamo što je važno i kako to pratiti na analitičkom računu.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.