eCommerce PPC uz Google & Bing Ads
Kao online trgovac, sigurno ste svjesni kako je PPC oglašavanje efikasan način povezivanja sa željenom publikom. Međutim, ako trenutno ne postižete željene rezultate, vrijeme je za ponovnu procjenu svoje strategije.
Ako se usredotočite na dosezanje dobro ciljane publike, povećavate svoje šanse za privlačenje potencijalnih kupaca za koje je vjerojatnije da će izvršiti konverziju. U konačnici to rezultira većom prodajom te većim profitom.
Što možemo ponuditi?
Personalizirana strategija
Naša personalizirana strategija uključuje razumijevanje specifičnosti Vašeg poslovanja, ciljeva, ciljane publike i konkurenata.
Na temelju zaključaka istraživanja stvaramo jedinstven pristup koji osigurava učinkovito korištenje resursa, što dovodi do optimiziranja troškova oglašavanja i većeg povrata na ulaganja. Kombiniramo brojne metode poput odabira pravih kanala, ciljanog oglašavanja, optimiziranja landing stranica i kontinuirane optimizacije.
Ciljano oglašavanje
Odnosi se na oglašavanje korisnicima kod kojih je visoka vjerojatnost interesa za proizvod ili uslugu koju Vaša tvrtka nudi.
Za stvaranje takvih ciljanih segmenata publike, koriste se informacije kao što su demografski podaci, interesi i njihova online aktivnost. Ovim pristupom postiže se bolji ROI, smanjuju se troškovi oglašavanja, stvara personalizirano korisničko iskustvo i poboljšava optimizacija ad kampanja.
Optimizacija izvedbe kampanja
Optimizacijski proces je kontinuirano usavršavanje i poboljšavanje različitih elemenata kampanja, kao što su targetiranje, tekst oglasa, landing stranice, feedovi, proračuni i bid strategija, kako bi se poboljšala izvedba kampanje.
Prednosti optimizacije izvedbe uključuju bolji ROAS (povrat ulaganja u oglašavanje), veće konverzije, bolje targetiranje, povećanu učinkovitost te bolji uvid u Vašu ciljanu publiku i izvedbu kampanje.
Izvješća s planom sljedećih koraka
Pružamo detaljna i transparentna izvješća kako bismo Vam pomogli da lako pratite mjesečni uspjeh svojih kampanja. Naši prilagođeni dashboardi daju Vam pregled izvedbe kampanje s detaljnim analitičkim podacima o svakom segmentu. Čvrsto vjerujemo da svako izvješće treba sadržavati popis smislenih preporuka koje će pomoći objema stranama u dogovoru o sljedećim koracima. Jasno i odgovorno komuniciramo učinke, rezultate i navedene preporuke.
Savjetovanje
Naš pristup ne pokriva samo poboljšanje elemenata kampanja. Iza svake priče o uspjehu stoje kreativni pojedinci s idejama. U mnogim slučajevima te ideje moraju biti potvrđene podacima prije nego što postanu odluke.
To vidimo kao suradnju u kojoj možemo pomoći u stvaranju učinkovitog procesa donošenja odluka temeljenih na podacima.
eCommerce PPC usluga pokriva
Poruka za kraj
U mnogim tvrtkama, oglašavanje na tražilicama predstavlja ključni kanal u korisničkom putovanju. Ključ uspjeha leži u učinkovitoj suradnji između PPC, development tima, ali i Vas. Nemojte gubiti vrijeme na pokušaje međusobnog usklađivanja. Olakšajte si posao i angažirajte PPC tim koji razumije eCommerce.
Je li vrijeme za novog PPC Management partnera?
Javite nam se. Otkrijte nove mogućnosti koje Vaše poslovanje može ostvariti u PPC svijetu.