Tražimo pojačanje za naš Office Management tim!

Što radi Office Manager/ica u Inchoou?

Office Manager/ica svojim radom osigurava nesmetano funkcioniranje i visoku razinu organizacijske učinkovitosti Inchooa. Radni zadaci Office Managera/ice pokrivaju različita područja od računovodstva i poslovne inteligencije, administracije i zakonske regulative do organizacije eventa, pronalaska izvora financiranja te vođenja odjela i održavanja ureda. U svakodnevnom poslu to znači da Office Manager/ica uspješno:

  • Osigurava nesmetano funkcioniranje ureda i uredskih prostorija.
  • Pruža logističku podrška u nabavi, zaduženju i održavanju opreme i inventara.
  • Ispunjava računovodstve obveze u suradnji s eksternim računovodstvom.
  • Upravlja budžetom za ured i pregovara uvjete suradnje s dobavljačima.
  • Izdaje račune klijentima i brine oko naplate, a izvršava plaćanja dobavljačima.
  • Odgovara za ispravnost podataka u internim bazama te kreira poslovne izvještaje za druge Inchooere.
  • Osigurava da djelovanje Inchooa bude u skladu sa zakonima i propisima RH.
  • Odgovara za fizičku i digitalnu arhivu pravne dokumentacije.
  • Izrađuje pravne dokumente i izvršava zadatke vezane uz prijavu zaposlenika.
  • Organizira aktivnosti za povećanje angažiranosti zaposlenika.
  • Organizira službena putovanja drugih Inchooera.
  • Pronalazi izvore financiranja za interne projekte te priprema potrebnu dokumentaciju za prijavu projekta na te izvore financiranja.
  • Aktivno promišlja o optimiziranju internih procesa te predlaže inovacije koje mogu pomoći cjelokupnom poslovanju.

Po dolasku u Inchoo Office Manager/ica prolazi internu edukaciju s iskusnijim kolegom kako bi se upoznao s našim načinom rada. Trajanje edukacije ovisi o razini znanja i iskustva, no obično traje od 3 do 6 mjeseci. U toku edukacije Office Manager/ica postupno preuzima zadatke, a po završetku može sasvim samostalno raditi. Svoj daljnji razvoj može pratiti i kroz jasno definirane razine senioriteta.

O nama

Inchoo je osječka tvrtka s trinaestogodišnjom tradicijom izrade eCommerce rješenja za klijente iz cijelog svijeta. Pružamo potpunu uslugu stvaranja eCommerce rješenja od dizajna, izrade i optimizacije postojeće online trgovine na Magento i Shopware platformama. Dosad smo radili na više od 500 različitih projekata u raznim industrijama.
S našim klijentima nastojimo ostvariti dugoročan partnerski odnos koji gradimo na integritetu, izvrsnosti i strasti prema onome što radimo. Svakodnevno težimo stjecanju i dijeljenju znanja, vlastitom razvoju i timskom radu 50-ak Inchooera koji su raspodijeljeni u različite timove od backend i frontend developmenta, project managementa i dizajna do digital marketinga, prodaje & marketinga te podrške poslovanju.

O načinu prijave

  • Popunili smo sva slobodna mjesta za ovu poziciju u Inchoou. Detalje za prijavu ćemu objaviti kad budemo tražili nove članove tima. Dotad nam se možeš javiti otvorenom zamolbom.
  • Otvorena zamolba
  • Pošalji nam životopis i rješenje zadatka na mail posao@inchoo.net.
  • Povratno ćemo se javiti s osvrtom na prijavu i, ovisno o tome kakva je bila, možda te pozvati na razgovor u naš ured.
  • Detalji zapošljavanja
  • Tip ugovora: na neodređeno
  • Mjesto rada: ured (TC Super, Trg slobode 6, Osijek) uz povremeni rad od kuće
  • Početak rada: što prije ????