Što je Meta Commerce Manager i zašto je važan za tvoje eCommerce poslovanje?

Facebook i Instagram igraju značajne uloge u današnjem društvu. Društvene mreže postale su integralni dio ljudskih života, dopuštajući svim uzrastima povezivanje s drugima, dijeljenje informacija i izražavanje stavova. Rastom mobilnih uređaja i tableta ove platforme su također ušle u svijet eCommerce, nudeći jedinstveno iskustvo kupavanja preko platformi poput Meta Commerce Managera.

U ovom članku istražit ćemo što je Meta Commerce Manager, koje mogućnosti nudi povezivanjem tvog eCommerce poslovanja s Facebookom i Instagramom te je li dobro rješenje za tvoje poslovanje.

Što Meta Commerce Manager može učiniti za tebe?

Meta Commerce Manager ključna je komponenta Meta Business Suitea, služeći kao sredšinji alat za organiziranje eCommerce aktivnosti na Facebooku i Instagramu. Omogućuje vlasnicima poslovanja da učinkovito komuniciraju s kupcima i prodaju proizvode na dvije spomenute platforme. Neke od njegovih ključnih značajki uključuju:

  1. Upravljanje katalogom (eng. catalog management) omogućuje kreiranje i održavanja kataloga proizvoda. To je popis svih proizvoda koje želiš promovirati na Facebooku i Instagramu.
  2. Inventar i upravljanje zalihama omogućuje korištenje i praćenje razina zaliha u stvarnom vremenu kako bi sačuvao situacije prevelike prodaje i nedostatka zaliha.
  3. Uz upravljanje narudžbama i plaćanjima možeš rješavati narudžbe na čekanju, povrate, sporove i isplate. Korištenjem platforme možeš sigurno obrađivati ​​plaćanja i upravljati transakcijama.
  4. Alati za oglašavanje i promociju mogu pomoći u stvaranju ciljanih oglasnih kampanja, promoviranju proizvoda, davanju posebnih ponuda, povećanju prodaje i analizi tržišta.
  5. Obrazovanje: možeš dobiti odgovore na svoja pitanja, naučiti o odgovornostima prodavača i pristupiti resursima podrške.
  6. Prilagodi svoju trgovinu, istaknute kolekcije i dodatne postavke trgovine.

Izvor fotografije: Meta https://about.fb.com/news/2020/05/introducing-facebook-shops/

Može li se iskustvo kupovanja na Magentu prevesti na Facebook i Instagram?

Kako bi počeo koristiti Meta Commerce Manager, potrebno je imati Facebook i Instagram račun i kreirati poslovni račun. Ovaj proces osigurava da privatni računi ostanu privatni. Kada je poslovni račun kreiran, korisnici mogu dalje kreirati svoje trgovine, kataloge proizvoda i započeti procese marketinga.

Također, oni koji imaju Magento web trgovinu mogu ju lagano integrirati s Facebookom i Instagramom, omogućavajući centraliziranje upravljanja proizvodima i pojednostavljanje procesa prodaje preko različitih platformi. Možeš upravljati prodajom, proizvodima i uvjetima dostavu u Magentu – koji ostaje središnje mjesto za upravljanje proizvodima i prodajom.

Postoje značajne razlike u usporedbi iskustva kupovanja Facebooka i Instagrama s tradicionalnom web trgovinom. Npr. korisnici mogu kupovati i dovršiti transakciju izravno preko Facebooka i Instagrama, ali ta mogućnost trenutno je dostupna samo u SAD-u. Nije moguće usmjeravati posjetitelje na svoju web stranicu. S druge strane, posjetitelji koji dolaze izvan SAD-a mogu vidjeti proizvode, cijene i opise, ali ih ne mogu kupiti, nego će samo vidjeti poruku koja ih vodi do web trgovine.

Dok tradicionalni eCommerce uključuje korak po korak proces pregledavanja, dodavanja u košaricu i kupnje, kupnja na Facebooku i Instagramu pruža jednostavno iskustvo dopuštajući korisnicima pregledavanje i kupnju proizvode s više platformi odjednom.

Nadalje, prodavači mogu doći do veće baze kupaca putem Facebooka i Instagrama. Ove platforme nude personalizirano i praktično iskustvo kupnje. Dok su ovi kanali idealni za prodaju odjeće, nakita, elektronike i drugih tipičnih potrošačkih proizvoda, kupci se često okreću tradicionalnim internetskim trgovinama za detaljnije informacije o proizvodima i širi raspon ponuda. Međutim, Meta Commerce može biti izazovan za poslovanja koja imaju vrlo prilagođeni checkout proces. Za poslovanja s visoko prilagođenim postupkom plaćanja standardizirani pristup Meta Commerce Managera možda neće zadovoljavati njihove specifične potrebe, što ga čini manje optimalnim rješenjem za njihove eCommerce operacije.

Zaključak

Kao trgovac, uvijek tražiš načine unaprijedititi svoje poslovanje – a Meta nudi idealno rješenje. Ovo je uvjerljiva prilika za vlasnike internetskih trgovina da prošire svoj doseg i uđu u goleme korisničke baze Facebooka i Instagrama.

Za tvrtke s Magento web trgovinom, korištenje Facebooka i Instagrama kao prodajnih kanala može poboljšati angažman kupaca i pružiti inovativan način povezivanja s potencijalnim kupcima na nov, personaliziran i zanimljiv način kupovine.