Zaposli se kao Office Manager/ica u Inchoou!

Osoba si na koju se svi mogu osloniti? Krasi te snalažljivost u gotovo svim situacijama? Voliš analizirati i optimizirati interne procese koji će poboljšati operativnu učinkovitost? Imaš oko za detalje? Vidiš se na radnom mjestu na kojem imaš priliku napredovati u industriji koja doživljava ubrzan rast? Čini se da baš tebe tražimo!

Pridruži nam se kao Office Manager/ica u Inchoou! Pošalji nam otvorenu zamolbu na posao@inchoo.net, a u nastavku pročitaj više o Inchoou i poslu Office Managera/ice!

Što radi Office Manager/ica u Inchoou?

Office Manager/ica svojim radom osigurava nesmetano funkcioniranje i visoku razinu organizacijske učinkovitosti Inchooa. Radni zadaci Office Managera/ice pokrivaju različita područja od računovodstva i poslovne inteligencije, administracije i zakonske regulative do organizacije eventa, pronalaska izvora financiranja te vođenja odjela i održavanja ureda. U svakodnevnom poslu to znači da Office Manager/ica uspješno:

  • Osigurava nesmetano funkcioniranje ureda i uredskih prostorija.
  • Pruža logističku podrška u nabavi, zaduženju i održavanju opreme i inventara.
  • Ispunjava računovodstve obveze u suradnji s eksternim računovodstvom.
  • Upravlja budžetom za ured i pregovara uvjete suradnje s dobavljačima.
  • Izdaje račune klijentima i brine oko naplate, a izvršava plaćanja dobavljačima.
  • Odgovara za ispravnost podataka u internim bazama te kreira poslovne izvještaje za druge Inchooere.
  • Osigurava da djelovanje Inchooa bude u skladu sa zakonima i propisima RH.
  • Odgovara za fizičku i digitalnu arhivu pravne dokumentacije.  
  • Izrađuje pravne dokumente i izvršava zadatke vezane uz prijavu zaposlenika.
  • Organizira aktivnosti za povećanje angažiranosti zaposlenika.
  • Organizira službena putovanja drugih Inchooera. 
  • Pronalazi izvore financiranja za interne projekte te priprema potrebnu dokumentaciju za prijavu projekta na te izvore financiranja.
  • Aktivno promišlja o optimiziranju internih procesa te predlaže inovacije koje mogu pomoći cjelokupnom poslovanju.

Po dolasku u Inchoo Office Manager/ica prolazi internu edukaciju s iskusnijim kolegom kako bi se upoznao s našim načinom rada. Trajanje edukacije ovisi o razini znanja i iskustva, no obično traje od 3 do 6 mjeseci. U toku edukacije Office Manager/ica postupno preuzima zadatke, a po završetku može sasvim samostalno raditi. Svoj daljnji razvoj može pratiti i kroz jasno definirane razine senioriteta.

O tebi

Office Manager/ica kakvog tražimo je profesionalac koji uživa u administrativnim zadacima, a vlastitu kreativnost i sposobnost pokazuje optimizacijom postojećih procesa te predlaganjem novih. Idealna si osoba za ovo ako:

  • Izrazito dobro funkcioniraš u dinamičnoj okolini.
  • Zadatke uspješno izvršavaš unatoč velikoj promjenjivosti prioriteta ili velikoj raznolikosti zadataka.
  • Pristupačna si osoba te imaš izvrsne komunikacijske, prezentacijske i pregovaračke vještine.
  • Uz naprednu digitalnu i informatičku pismenost, krasi te i spremnost za upoznavanje novih alata i programa, a uspješno se snalaziš i u bazama podataka.
  • Pokazuješ izvrsne organizacijske vještine u svakodnevnom radu, dok nove zadatke sagledavaš iz šire slike i kritički promišljaš o najboljim načinima kako ih izvršiti.
  • Pouzdana si, samostalna i poduzetna osoba s “make things happen” mentalitetom.
  • Imaš prethodno iskustvo rada u administrativnim poslovima, no to nije nužno.
  • Koristiš engleski jezik u govoru i pismu barem na C1 razini.

O nama

Inchoo je osječka tvrtka s trinaestogodišnjom tradicijom izrade eCommerce rješenja za klijente iz cijelog svijeta. Pružamo potpunu uslugu stvaranja eCommerce rješenja od dizajna, izrade i optimizacije postojeće online trgovine na Magento i Shopware platformama. Dosad smo radili na više od 500 različitih projekata u raznim industrijama.

S našim klijentima nastojimo ostvariti dugoročan partnerski odnos koji gradimo na integritetu, izvrsnosti i strasti prema onome što radimo. Svakodnevno težimo stjecanju i dijeljenju znanja, vlastitom razvoju i timskom radu 50-ak Inchooera koji su raspodijeljeni u različite timove od backend i frontend developmenta, project managementa i dizajna do digital marketinga, prodaje & marketinga te podrške poslovanju.

O prednostima rada u Inchoou

  • Konkurentna kompenzacija. Definirani rasponi plaća prema senioritetu, plaćeni blog članci, povišice u skladu s napretkom, bonusi ovisno o uspješnosti, božićnica, uskrsnica, nagrade vjernosti, besplatni parking u centru grada, otvorena kuhinja…
  • Izazovno radno okruženje. Naši klijenti dolaze sa svih meridijana i paralela, a dio su svijeta online trgovine u kojem prolazi samo izvrsnost. Poslovni izazovi u uredu ili na službenom putu sastavni su dio našeg radnog dana, a dodatno ih zanimljivim čini korištenje najnovijih tehnologija i metodologija rada.
  • Poligon za osobni razvoj. Edukacije, radionice, certifikacije, konferencije, karijerno usmjeravanje, razvojni razgovori. Pomažemo ti u kontinuiranom razvoju znanja i kompetencija kako bi uspješno ispunjavao sve poslovne zahtjeve te se razvijao u željenom smjeru.
  • Timski rad. Bit ćeš dio priče u kojoj se cijeni solidarnost, direktan pristup, ljubaznost, spremnost pomoći, iskrenost, otvoren um i pozitivan stav, u kojoj se redovito ide na team building, vrata ureda svih kolega su ti širom otvorena pa čak i vrata naših direktora.
  • Doprinos timu, tvrtki, zajednici. U tvrtki s 50-ak zaposlenika utjecaj proaktivnog člana tima lako se osjeti na razini cijelog kolektiva pa ćeš svojim doprinosom moći oblikovati rast tvrtke. Ne samo to, možeš utjecati i na razvoj cijele zajednice kroz razne aktivnosti u udruzi Osijek Software City.
  • Prilika za pridruživanje brzo rastućem području eCommercea.

O načinu prijave

Popunili smo sva slobodna mjesta za ovu poziciju u Inchoou. Detalje za prijavu ćemu objaviti kad budemo tražili nove članove tima. Dotad nam se možeš javiti otvorenom zamolbom.

  1. Pošalji nam životopis i rješenje zadatka na mail posao@inchoo.net.
  2. Povratno ćemo se javiti s osvrtom na prijavu i, ovisno o tome kakva je bila, možda te pozvati na razgovor u naš ured.

Detalji zapošljavanja:

  • Tip ugovora: na neodređeno
  • Mjesto rada: ured (TC Super, Trg slobode 6, Osijek) uz povremeni rad od kuće
  • Početak rada: što prije 🙂

Za sva pitanja slobodno nam se obrati putem maila posao@inchoo.net.