OTVORENA PRIJAVA

Office Manager

Znaš dobro raditi s brojevima, ali i s ljudima? Uživaš kad pred sobom imaš različite zadatke?

O nama

Inchoo je osječka tvrtka koja od 2008. godine kreira eCommerce rješenja za klijente iz cijelog svijeta. Pružamo potpunu uslugu stvaranja eCommerce rješenja od dizajna, izrade i optimizacije postojeće online trgovine na Magento i Shopware platformama. Dosad smo radili na više od 500 različitih projekata u trgovini odjećom i sportskom opremom, fotografskom opremom i autoindustriji.

S našim klijentima nastojimo ostvariti dugoročan partnerski odnos koji gradimo na integritetu, izvrsnosti i strasti prema onome što radimo. Svakodnevno težimo stjecanju i dijeljenju znanja, vlastitom razvoju i timskom radu 50-ak Inchooera koji su raspodijeljeni u različite timove od backend i frontend developmenta, project managementa i dizajna do digital marketinga, prodaje i marketinga te podrške poslovanju.

Što radi Office Manager u Inchoou?

Office Manager svojim radom u području administracije, računovodstva, poslovne inteligencije, zakonskih regulativa i održavanja ureda osigurava visoku razinu organizacijske učinkovitosti Inchooa. U svakodnevnom poslu to znači da uspješan Office Manager analizira i prati interne procese te kontinuirano osmišljava i provodi uredsku politiku koja će poboljšati operativnu učinkovitost. 

Ujedno nadzire provođenje svih zakonskih propisa, osigurava sigurnost, integritet i povjerljivost osobnih podataka radnika i poslovne dokumentacije te koordinira odjelom za pružanje podrške poslovanju.

Po dolasku u Inchoo, Office Manageru određujemo razinu senioriteta, te on prolazi internu edukaciju s iskusnijim kolegom, kako bi se upoznao s našim načinom rada. Trajanje edukacije ovisi o razini znanja i iskustva, i prilagođeno je razini senioriteta. 

Tijekom edukacije Office Manager preuzima manje zadatke, a po završetku je sposoban sasvim samostalno raditi, prema očekivanjima i odgovornostima postavljenima određenom razinom senioriteta. 

I dalje radi na unaprjeđenju znanja i vještina kroz pohađanje edukacija i radionica, a svoj razvoj može pratiti i kroz jasno definirane razine senioriteta, te redovite razvojne razgovore s izvršnim direktorom.

POTREBNE VJEŠTINE

Što od tebe tražimo?

Ne tražimo diplomu, nego vrednujemo znanje, motiviranost i proaktivnost. Senioritet određujemo prema razini predznanja, iskustva i pristupu poslu.

Vještine koje tražimo

  • Dobro funkcioniraš u dinamičnoj okolini s različitim profilima ljudi.
  • Uspješno upravljaš širokim rasponom zadataka s promjenjivim prioritetima.
  • Odgovorna si i pouzdana osoba, spremna na svakodnevno savladavanje novih izazova i tehnologija
  • Imaš izražene organizacijske i analitičke vještine te smisao za detalje.
  • Voliš sagledati i razumjeti širu sliku svakog problema prije nego ga kreneš rješavati.
  • Koristiš engleski jezik u govoru i pismu barem na C1 razini.

Dodatne vještine

  • Imaš iskustvo rada u IT sektoru.
  • Imaš iskustvo pripreme ili provedbe EU projekata.

ŠTO ĆEŠ KORISTITI?

Tehnologije i alati

Slack

Active Collab

GSuite

iWork Suite

RBA/HT Payway

Evernote

e-racuni

MS Office

Zoho Analytics

PRIJAVA

Kako se prijaviti?

Ako si se pronašao u onome što tražimo i nudimo, podijeli s nama svoju zamolbu i CV kroz sljedeću formu: https://inchoo.along.co/listings/office-manager-7c6f3707/form.

Nakon toga, povratno ćemo ti se javiti. Ukoliko si među kandidatima koji ulaze u završnu evaluaciju, poslat ćemo ti rang plaća za opisane razine senioriteta. Ukoliko ti je rang plaća prihvatljiv, pozvat ćemo te na razgovor. Cilj razgovora je dodatno upoznavanje i usmena provjera znanja iz gore navedenih cjelina. Zadatak nakon interviewa dajemo samo u slučajevima da se radi o juniorskoj poziciji, a gdje nam poslane informacije ne mogu dati sliku tvog znanja.

Ako znaš nekoga tko bi bio dobar kandidat, podijeli natječaj!