OTVORENA PRIJAVA

B2B Marketing Manager

Mjesto rada: Osijek

Vjeruješ da si ambiciozan i kreativan marketing stručnjak s iskustvom u vođenju B2B marketinških kampanja. Krase te analitičke i komunikacijske vještine te strateško razmišljanje. Voliš izazove koji uključuju otvaranje novih tema s tržištem, bilo kroz članke, oglase, prezentacije ili predavanja.

O nama

Inchoo je osječka tvrtka koja od 2008. godine razvija eCommerce rješenja za klijente iz cijelog svijeta. Pružamo potpunu uslugu stvaranja online trgovina kroz dizajn, izradu i razvoj. Do sad smo radili na više od 500 različitih projekata iz raznih industrija.

S našim klijentima nastojimo ostvariti dugoročan partnerski odnos koji gradimo na integritetu, izvrsnosti i strasti prema onome što radimo. Naša je vizija: “To be a merchants’ best friend” jer istinski vjerujemo da se nakon dobro odrađenog posla, koji donosi vrijednost, stvaraju poslovna prijateljstva. Klijentima zato pristupamo s velikom pažnjom i osmišljavamo rješenja koja će unaprijediti njihovo poslovanje.

Kako bi se prijateljstvo moglo stvoriti i graditi, na početku je potreban prvi kontakt i proces upoznavanja. Uloga B2B Marketing Managera je osigurati smisleno, zabavno i korisno iskustvo upoznavanja potencijalnih klijenata s Inchoom. Ono bi kasnije dovelo do novih suradnji, uspjeha i prijateljstava.

Što radi B2B Marketing Manager u Inchoo?

B2B Marketing Manager ima ključnu ulogu u spajanju potreba online trgovaca s uslugama koje Inchoo nudi. Ukoliko su usluge nove, uloga može ući u područje generiranja potražnje. Osoba na ovoj poziciji izabire one metode rada koje demonstriraju učinkovitost. Izazov leži u tome što naša ciljana publika često obuhvaća tehnički snažne pojedince poput IT Managera, CTOa, CIOa ili eCommerce Managera, te je razumijevanje osnova web developmenta bitno, a tech-savy mindset imperativ.

Prije slanja ponude za posao, odredit ćemo tvoju razinu senioriteta. Nakon dolaska u Inchoo, prolazit ćeš internu edukaciju radi upoznavanja s našim procesima i tehnologijama. Trajanje onboardinga ovisi o razini znanja i iskustva te je prilagođeno razini senioriteta.

POTREBNE VJEŠTINE

Što od tebe tražimo?

Tražimo B2B Marketing managera koji uživa u pronalasku novih načina generiranja potražnje za našim uslugama. Od tebe očekujemo izvrsne komunikacijske vještine koje će se manifestirati u interakciji na sadržaj koji kreiraš.

Važno je da imaš temeljito razumijevanje različitih Digital Marketing Metoda, kao i analitičke sposobnosti kako bi mogao pratiti učinkovitost svog rada i stvaralaštva. Kako se potrebe i tržište mijenjaju, u svom radu ćeš kontinuirano analizirati trendove, naše poslovanje i konkurenciju kako bi zajedno oblikovali učinkovitu marketinšku strategiju.

Za tu svrhu, ali i radi drugih potreba, radit ćeš s različitim alatima kao što su Google Analytics, Semrush, CRM, Facebook Business Manager i sl.

Uz sve navedeno, imat ćeš priliku samostalno uvoditi nove ideje, inicirati njihov razvoj te time pokazati svoju inovativnost i proaktivnost. Time demostriraš samostalnost u radu i napreduješ. Ako te visoka razina samostalnosti i odgovornosti ne plaši nego motivira, ovo je natječaj na kojem tražimo upravo tebe!

Vještine koje tražimo

  • Kreativnost. Prije svega si izrazito kreativna osoba koja uživa u procesu pronalaska novih načina i kanala koji generiraju potražnju za uslugama koje nudimo.
  • Duboko razumijevanje digitalnog marketinga. Demonstriraš duboko razumijevanje kanala digitalnog marketinga koje svakodnevno koristimo poput inbound, email, social media marketinga te optimizacije za tražilice (SEO).
  • Visoka razina komunikacijskih vještina. Imaš izvanredne komunikacijske vještine.
  • Tehničko razumijevanje web tehnologija. Poznavanje osnova web developmenta, dizajna i UX-a kako bi mogao efikasno komunicirati s tehničkim timom i klijentima.
  • Content writing & storytelling. Poznato ti je da klasičan sales-pitch danas nije dovoljan, te da povjerenje usera dobivamo rješavanjem problema. Zbog toga sadržaj kreiraš koristeći se metodama storytellinga koje su ključ za diferencijaciju od konkurenata.
  • Analitičke vještine. Imaš sposobnost analiziranja podataka, interpretiranje rezultata kampanja i prilagođavanje strategije na osnovu tih podataka.
  • Iskustvo u radu s različitim marketinškim alatima. U svom svakodnevnom radu koristiš se brojnim alatima za automatizaciju i unaprjeđenje poslovanja.
  • Vještine vođenja projekata. Mogućnost upravljanja više projekata istovremeno, od postavljanja ciljeva do upravljanja resursima i rokovima.
  • Proaktivnost. Težiš načinu rada u kojem sam/a predlažeš ideje i načine za postizanje poslovnih ciljeva. Želiš da tvoji radni zadaci u budućnosti budu postavljeni na razini ciljeva, a tebi kao stručnjaku, osiguraju slobodu u odabiru najefikasnijih rješenja. 
  • Upornost i prilagodljivost. Fleksibilnost u rješavanju izazova koji se mogu pojaviti tokom implementacije marketinških kampanja i spremnost da se prilagodi novim trendovima i promjenama u industriji.
  • Networking vještine. Gradnja i održavanje profesionalnih odnosa s klijentima, partnerima i drugim relevantnim akterima u industriji.
  • Poznavanje Engleskog jezika. Koristiš engleski jezik u govoru i pismu barem na C1 razini.

Odgovornosti

  • Razvijanje i provedba B2B marketinških strategija za povećanje svijesti o našim uslugama i tržišnog udjela. Ovo uključuje postavljanje ciljeva, identifikaciju ciljne publike, odabir relevantnih kanala i razvoj planova za angažman publike i pronalazak potencijalnih klijenata
  • Provođenje istraživanja tržišta kako bismo razumjeli potrebe i ponašanja ciljanih skupina.
  • Kreiranje ciljanih marketinških kampanja s različitim tipovima sadržaja (blog članci, landing stranice, eBook sadržaj, newsletter, objave na društvenim mrežama).
  • Upravljanje i planiranje razvoja naših web sjedišta inchoo.net i inchoo.hr.
  • Analiza i optimizacija performansi. Praćenje performansi marketinških kampanja, interpretacija analitičkih podataka i preduzimanje akcija za daljnju optimizaciju i postizanje ciljeva.
  • Suradnja s ostalim, najčešće tehničkim, timovima za implementaciju web stranica, landing stranica, kampanjskih mikro-sajtova i drugih digitalnih projekata potrebnih za marketinške aktivnosti te druge aktivnosti kako bi se marketinške strategije uskladile s poslovnim ciljevima.
  • Praćenje trendova i najboljih praksi u B2B marketingu te uključivanje novih ideja u našu strategiju.

Što te stavlja u prednost?

  • Strateško razmišljanje. Sposobnost razvijanja dugoročne strategije marketinga koja podržava ciljeve klijenta i agencije.
  • Upravljanje timom. Iskustvo u upravljanju timom marketinških stručnjaka, praniranje rada, pružanje smjernica, motivacija i podrška za postizanje timskih ciljeva.
  • Poznavanje i razumijevanje eCommerce poslovanja te razlika popularnih platformi (npr. Magento, Shopify, WooCommerce, BigCommerce)
  • Certifikati iz područja digital marketinga ili analitike.

PRIJAVA

Kako se prijaviti?

Kako se prijaviti?

Ako si se pronašao u onome što tražimo i nudimo, podijeli s nama svoju zamolbu i CV kroz sljedeći Obrazac za prijavu: B2B Marketing Manager.

Nakon toga, povratno ćemo ti se javiti. Ukoliko si među kandidatima koji ulaze u završnu evaluaciju, poslat ćemo ti rang plaća za opisane razine senioriteta. Ukoliko ti je rang plaća prihvatljiv, pozvat ćemo te na razgovor. Cilj razgovora je dodatno upoznavanje i usmena provjera znanja iz gore navedenih cjelina. Zadatak nakon interviewa dajemo samo u slučajevima da se radi o juniorskoj poziciji, a gdje nam poslane informacije ne mogu dati sliku tvog znanja.

Ako znaš nekoga tko bi bio dobar kandidat, podijeli natječaj!