Vjerujem da je velika većina upoznata sa sada već tradicionalnim OMGcommerceom. No ‘ajmo, za svaki slučaj, utvrditi gradivo. OMGcommerce je konferencija koju jednom godišnje organizira Netokracija, vodeći regionalni portal za sve one koji žive za, na i od interneta, i to s ciljem okupljanja stručnjaka iz svijeta digitala. Već četvrtu godinu za redom, taj događaj je savršena prilika za izmijeniti sočne priče, zanimljiva iskustva i korisna znanja koja nas konstantno tjeraju da postanemo još bolji u onome čime se bavimo.
Prvi dan
S obzirom na svjetske trendove koji pokazuju rast online aktivnosti (isto se događa i u Hrvatskoj!) nije ni čudo da će se cijeli jedan dan konferencije posvetiti digitalnoj ekonomiji. Oni koji će nam se pridružiti imat će priliku saznati što se to nazire na eCommerce nebu koje natkriva Hrvatsku, kao i sve o novim trendovima koji će promijeniti način na koji radimo.
U tom duhu organizira se i eCommerce cafe što je prilika da iz prve ruke, od nas i Neuralaba (koji su prošle godine odradili odličan posao na originalnom eCommerce cafeu!) dobijete besplatan savjet u vezi vlastite tvrtke. Cafe će biti odvojen događaj i na njemu, ako se prijavite na vrijeme, možete sudjelovati neovisno o predavanjima koja će se održavati prvi dan.
Drugi dan
Drugi dan je rezerviran za 150 ljudi koji žele dobiti korisne i primjenjive savjete vezane uz eCommerce, turizam i marketing. Pokrit će se sljedeće četiri teme:
- Kako imati najbolju internetsku trgovinu u 2016
- Digitalna prodaja za digitalni marketing
- Tehnološke platforme za digitalnu ekonomiju
- Digitalni turizam
Svaka tema će uključivati set predavanja ljudi koji imaju relevantno iskustvo u navedenim područjima. Ponosni smo što među njima izdvajamo dvojicu Inchooera, dizajnera Dinu Balena i konzultanta Vanju Bunjevca. Evo što oni imaju za reći o svojim temama.
Dino: Online trgovine sve se češće pregledavaju putem malih zaslona, no posjetitelji na taj način najčešće samo traže informacije dok kupnju obavljaju na većem zaslonu. Tijekom predavanja ću se pokušati osvrnuti na to zašto je to tako i kako dizajnirati iskustvo koje će odgovarati korisniku svake platforme. Praćenjem i analiziranjem obrazaca ponašanja korisnika malih zaslona saznajemo koji su izazovi na koje nailaze prilikom kupnje i koji faktori utječu na niže stope konverzije. Samo uz konstantno praćenje i usvajanje obrazaca ponašanja korisnika možemo saznati što oni žele, kad to žele i gdje to žele i upravo tada, u tim trenucima, trebamo reagirati i olakšati im proces. Dizajniranjem trgovina sa setom tih trenutaka na umu možemo postići puno toga. Možemo kreirati korisničko iskustvo, voditi korisnike kroz put koji mi želimo i preobratiti ih u istinske zagovornike naše trgovine.
Vanja: Uspješan eCommerce manager mora poznavati tržište na kojem posluje, znati kreirati uspješnu marketing strategiju i optimizirati online trgovinu. Upravo to su glavne točke moga predavanja na OMGcommerceu. Proći ćemo kroz to kako doći do podataka i kako ih čitati, kako uopće postavljati prava pitanja vezana uz marketing i optimizaciju, što znači uspješan marketing i kako posjetitelje, koje smo pridobili marketingom, pretvoriti u kupce. Sve to ću pojasniti kroz primjere, dobre i loše, od 1 man showa do korporacije sa mnoštvom ljudi.
Odbrojavanje je kod nas počelo i mi smo već spremni!