Što je sve bilo potrebno da bismo zaradili ovaj poseban status i kako to da smo ga dobili upravo u ovom trenutku? S Googleom nikad ne možeš biti sasvim siguran, no sigurni smo da su prste u tome imali naši marljivi Inchooeri, te vam stoga donosimo kratku priču o tome kako smo postali Google Premier Partneri.
1. Certificirani smo u Google Adsu
Inchooeri vole izazove, a certifikacija u Google Adsu za njih je bila upravo to. Izazove smo savladali uspješno, zbog čega Inchoo trenutno broji ne jedan, ne dva, nego čak 29 individualnih Ads certifikata!
Samo polaganje Google Ads certifikata nije nas učinilo PPC stručnjacima, ali kombinacija implementacije naučenoga znanja te testiranja novih funkcionalnosti i tehnika s ciljem postizanja što boljih rezultata prilikom upravljanja kampanjama zasigurno nas je pogurala u pravomu smjeru.
2. Usmjereni smo prema rezultatima
Za postizanje Google Premier Partner statusa nije dovoljno položiti certifikacijske ispite (tada bi svatko mogao uživati u ovom posebnom statusu); potrebno je i tijekom većih ulaganja u Google Ads oglašavanje, zadržati pozitivnu putanju pri omjeru uloženoga i dobivenoga. Odnosno, Google Premier Partner moguće je postati samo ukoliko kontinuirano vodite uspješne kampanje, s fokusom na rezultate.
Obzirom na godine iskustva u kreiranju i izgradnji uspješnih web trgovina u raznim industrijama diljem svijeta te izvrsno poznavanje eCommerce sustava i PPC-a, znamo kako pristupiti svakom klijentu individualno te na što se usmjeriti prilikom upravljanja Google Ads kampanjama. Kako sve ne bi ostalo samo na riječima, pokazat ćemo vam usporedbu Google Ads performancea jednoga od naših klijenata prije i nakon što je brigu o PPC-u prepustio našim stručnjacima.
Kada je klijent došao nama, uočili smo neiskorišteni potencijal u trenutnom načinu upravljanja Google Adsima, te smo njegovu PPC zaradu povećali za čak 582,09% u odnosu na isti period prethodne godine, dok smo u istovremeno smanjili prosječnu cijenu klika za 83.13%. To je za nas uspješna kampanja s fokusom na rezultate.
3. Brinemo o klijentima
Klijentovo zadovoljstvo za nas je izrazito važno, zbog čega svakom klijentu pristupamo individualno. Ne postoji univerzalno rješenje za sve; svako rješenje je posebno, upravo kao i naši klijenti. No naša briga je uvijek jednaka – ukoliko je bilo što nejasno ili trebate savjet vezan uz vaš eCommerce, mi smo tu da vam odganamo sumnje i zajedno pronađemo najbolje rješenje za vaše poduzeće.
Želimo se zahvaliti svim našim klijentima koji su upravljanje PPC kampanjama prepustili upravo nama. Postizanje ovog posebnog statusa bez Vas ne bi bilo moguće. Hvala Vam!
Ukoliko i sami mislite da je vašim Google Ads kampanjama potrebna profesionalna pomoć, provjerite naše Google Ads usluge i obratite nam se s povjerenjem. Mi ćemo pronaći pravo rješenje za vaše probleme, ma kakvi oni bili.