Suradnja EFOS-a i Inchooa: Priča o jednoj ljetnoj praksi

Sjedili smo na kavi s Božidarom Grgićem, studentom 4. godine Ekonomskog fakulteta u Osijeku, na dan kad je završavala njegova Inchoo praksa. Upravo se pripremao za prezentaciju svoga istraživanja o kreiranju video sadržaja kad smo se podsjetili onoga što nam je rekao pri svom dolasku:

“Na početku nastave iz kolegija E-trgovina, mogu reći da nisam bio posebno zagrijan za praksu. No već nakon prvih predavanja ljudi iz Inchooa, kada sam shvatio o čemu se radi, uvidio sam da bih dolaskom na praksu dobio odličnu priliku za proširivanje vidika i cijela priča me zainteresirala.”

Praksa u Inchoou za Božidara je bila nagrada za najveći broj bodova što ga je ostvario na seminarskoj nastavi kolegija E-trgovina na EFOS-u.

U suradnji s izv.prof.dr.sc. Antunom Bilošem, predavači iz Inchooa već treću godinu zaredom sudjeluju na seminarskoj nastavi ovoga predmeta kroz 5 tematskih cjelina. Tako su ove godine Zoran Vorkapić, Ivan Galetić, Dražen Karačić – Cacan, Josipa Bjelobrk i Davorin Černoga održali predavanja na teme: Odabir platforme e-trgovine, dizajn, oglašavanje, analitika, SEO i PPC.

Time je preko 80 studenata dobilo mogućnost tijekom 3 mjeseca slušati iskustva iz prakse kroz prizmu infrastrukture, marketinške i poslovne strategije. Za vrijeme seminarske nastave rješavali su tematski postavljenje zadatke. Tri finalista s najvećim brojem bodova imali su za zadatak osmisliti poslovanje svojih web trgovina.

S vlastitim idejama izašli su pred žiri koji se sastojao od članova Inchooa, dekana i profesora EFOS-a. Kandidati Marina Kordić, Božidar Grgić i Domagoj Vilović oduševili su prisutne pokazanim. Osmislili su svoje web trgovine, prezentirali ih kroz sve znanje usvojeno na predavanjima, a mi smo uspjeli vidjeti kako bi izgledali i mogli funkcionirati web shop koji prodaje opremu za yogu, tamburice s mogućnošću customizacije ili arkadne igrice. Teme i branše su izabrali prirodno, po svojim preferencijama što je rješenjima dalo osobnu notu a prezentacijama dodatnu čar.

Uz žestoku konkurenciju Božidar je proglašen pobjednikom te je u Inchoou radio na praksi u Marketing & Sales te u Digital Marketing timu pod mentorstvom Andreje Čičak i Antonia Gotovaca. Evo što kaže nakon 4 tjedna prakse: “Ovo iskustvo pokazalo mi je širinu marketinških zadataka i vjerujem da će mi jako pomoći u budućim izazovima. Drago mi je što Inchoo aktivno sudjeluje u akademskom obrazovanju i želim im još puno ovakvih projekata.

Predavači iz Inchooa dobili su najveću moguću nagradu, a to je oduševljenje da je sve što su predavali usvojeno i preoblikovano u sjajnim idejama studenta koji su otišli korak dalje pokazujući svoje sposobnosti u svijetu e-trgovine.

Specifičnost ovogodišnje suradnje svakako je bila potreba prilagodbe novonastaloj situaciji, s obzirom na to da smo predavanja morali održavati online. Samo jedno od predavanja bilo je u prostorijama Ekonomskog fakulteta, a svi ostali predavači su se brzo morali uhvatiti u koštac da postanu video blogeri, bar dok ne obrade zadanu im temu.

Nakon snimanja, reckanja, montiranja, ponekog kašljanja na videu rezultati su bili i više nego odlični i zadatak je uspješno svladan. Studenti su mogli pratiti videa predavača na Youtubeu te pristupati zadacima online. Izbor pobjednika te finalne prezentacije odrađen je putem Zoom Meeta, no priliku za upoznavanje sudionika dobili smo po dolasku manje grupe studenata u posjet Inchoou.

Izv.prof.dr.sc. Antun Biloš ovu sinergiju je komentirao na idući način:
“Suradnja obrazovnih institucija i gospodarstva je nužna za razvoj kompetencija naših studenata i putokaz kojim se trebamo i dalje voditi. Osim iskustva i znanja, naši gosti iz Inchooa uložili su ogroman trud i vrijeme u jeku epidemiološke krize kako bi studentima pružili praktičnu primjenu znanja o razvoju i vođenju internetske trgovine. Vjerujem da su studenti mogli učili od vrhunskih stručnjaka i nadam se da će i iduća generacija imati istu priliku.”

Uz ovakav pozitivan ishod i talentirane studente, radujemo se suradnji u budućnosti i priželjkujemo upoznavanje novih mladih ljudi. Želimo s njima podijeliti svoju priču i zainteresirati ih da kroz praksu saznaju nosi li budućnost za njih rad u e-Commerceu.


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *