U srijedu, 10. prosinca 2025., u Inchoo uredu u Superu u Osijeku organizirali smo eCommerce Talks Osijek, okupljanje posvećeno svima koji su željeli produbiti znanje o razumijevanju korisničkog iskustva i analizi Google Analytics podataka. Kroz dva praktična predavanja pokazali smo kako se podatci mogu pretvoriti u jasne odluke i kako mjerenje UX rezultata postaje ključno za uspješne projekte.
Bila je to baš lijepa večer. Odlična grupa ljudi, puno dijaloga, otvorenih pitanja i ideja. Nakon predavanja ostali smo se družiti još nekoliko sati, što mi govori da smo pogodili pravi spoj tema i ekipe.
Agenda
Predavanje 1: “UX measurement plan na primjerima web trgovina”
Predavač: Tomislav Bilić, osnivač eCommerce agencije Inchoo.
U eCommerce svijetu svi pričaju o korisničkom iskustvu (UX), ali rijetko tko ga stvarno mjeri. Na ovom talksu demonstrirali smo koncept razvoja UX Measurement Plana – metode koja omogućava timu da:
- postavi mjerljive UX ciljeve
- prepozna relevantne metrike
- zna kada je nova funkcionalnost zapravo dobra (ili nije)
- donosi odluke temeljene na stvarnim podacima, a ne na dojmu

Predavanje 2: “Agent Zero GA4 Analyst – Razgovarajte sa svojim Analytics podacima”
Predavač: Vanja Bunjevac, osnivač performance agencije Emichi.
Google Analytics je moćan alat, ali često kompleksan i zahtjevan za korištenje. Na ovom predavanju je Vanja demonstrirao kako je uz Agent Zero izradio alternativni način rada s GA4 podacima, gdje uz pomoc AI-a mičemo tehničku barijeru analyticsa.
Vanja je pokazao kako možemo:
- postavljati pitanja GA4 podacima prirodnim jezikom
- dobiti uvide bez ručnog kreiranja explorations-a
- brže otkriti trendove i anomalije
- približiti analitiku dizajnerima, PM-ovima i eCommerce managerima

Iskustva sudionika
Događaj je održan 10. prosinca 2025. u lijepoj i ugodnoj atmosferi s dinamičnim raspravama.
Nakon dužeg vremena sam bio na jednom događaju iz IT-a koji se bavi konkretnim primjerima dobre prakse stručnjaka u svom području. Prvo predavanja (Bilić) je bilo pregledno, za mene edukativno s konkretnim primjerom. Iako se ne bavim područjem eCommerce, iznesena dobra praksa u kod izrada UX Measurement plana bi mogla biti primjenjiva i u drugim sektorima. Drugo predavanje (Bunjevac) je bilo predstavljanje jednog konkretnog alata u segmentu danas nezaobilaznog AI-a uz naravno konkretni primjer. Agent Zero je sljedeći na mojoj listi što treba isprobati. Pohvale za organizaciju i dolazim na sljedeće događaje ovog tipa za koje se nadam da će usljediti.
Одличан микс тема, уз активну дискусију и мини радионицу делује као сјајан рецепт за овај тип догађаја. Изашао сам са новим идејама, вратићу се по још и други пут.


Hvala svima na dolasku i sudjelovanju. Veliko hvala i Josipi Bjelobrk iz Emichija na super fotografijama. Dijelimo ih ovdje da prenesemo barem dio atmosfere: eCommerce Talks 2025 fotografije.





