Postojeća trgovina Europe 92 bila je izrađena na Magento 1 sustavu. Prepoznali smo priliku za poboljšanjem i upgradeom na Magento 2 platformu, i nastavili smo proces migracije u tom smjeru.
Kako je tekao proces redizajna Europe 92?
Kako bismo razumjeli ponašanje kupaca na postojećoj trgovini, i sukladno tome predložili redizajn, analizirali smo njihovo korisničko iskustvo. To je uključivalo postavljanje Hotjar ankete koja je imala za cilj skupiti informacije o razlozima posjete trgovine, ispitati je li korisnik uspio pronaći što je tražio te zna li koji broj i fit traperica treba.
Informacija o fitu traperica bila je potrebna jer smo uvidjeli kako na postojećoj trgovini nema te mogućnosti, a zaista je korisna prilikom online kupovanja traperica. Kratka anketa rezultirala je informacijama koje su u konačnici utjecale na odluke unutar smjera redizajna korisničkog iskustva kupaca.
Kreirali smo 3 persone s njihovim user flowovima (dotadašnjim kretanjima na postojećoj trgovini) i customer journeyjem (koji je bio vezan uz osjećaj zadovoljstva ili nezadovoljstva u pojedinim dijelovima procesa kupnje). Do persona smo došli praćenjem i analiziranjem podataka iz već spomenutog Hotjara, Google Analyticsa te kvalitativnim istraživanjem komentara i recenzija na društvenim mrežama Europe 92.
Kroz sveobuhvatnu analizu i razgovore s klijentom, prepoznali smo kako postoji potreba za poboljšanjem korisničkog tijeka i korisničkog iskustva. Odlučili smo izraditi landing stranice kategorija, kako bismo bolje usmjerili korisnike u tijeku kupnje. Postojeći slider pokazao se kao prilika za poboljšanje dizajna i interakcije, jer je bio neklikabilan, a zauzimao je čitav viewport. U njemu smo napravili kompleksnije prijelaze, koji su dizajnu dali novu dimenziju.
Video prezentacija na stranicama brendova pokazala se kao pun pogodak! Widget koji omogućava prikaz videa kodirali smo od početka, isto kao i izmjene na stranici lokacija trgovina, čime smo poboljšali korisnost i preglednost stranice.
Korisnici web trgovine Europa 92 primarno joj pristupaju preko mobitela i tableta. Prethodno rješenje imalo je probleme s navigacijom i filtriranjem proizvoda. Padajući izbornici su se preklapali, korisnici nisu mogli “scrolati” u izborniku, prostor za klik bio je premalen… Te neke osnovne stavke na kojima se gradi pozitivno korisničko iskustvo na mobilnim uređajima, zahtijevale su hitnu intervenciju i poboljšanje.
S našim mobile-first pristupom, sadržaj na mobitelu nije više bio degradiran, nego dapače, maksimalno iskorišten za prikaz informacija i ostvarivanje konverzija.
Naša dizajnerica Katarina Dijaković, pripremila je detaljan prikaz cijelog procesa UI + UX redizajna. Pogledajte ga, nećete požaliti. 😉
Što je napravljeno s tehničke strane?
Postojeća trgovina Europe 92 bila je izrađena na Magento 1 sustavu. Prepoznali smo priliku za poboljšanjem i upgradeom na Magento 2 platformu, i nastavili smo proces migracije u tom smjeru. To je sa sobom donijelo prebacivanje nekih postojećih funkcionalnosti i kreiranje novih.
Migrirali smo sve podatke sa starog (Magento 1) sustava na Magento 2, što je uključivalo i informacije o svim dosadašnjim narudžbama te registriranim korisnicima.
Kako bismo omogućili moderno, napredno i sigurno plaćanje karticama na web trgovini, integrirali smo CorvusPay payment gateway (ovo je bila prva takva integracija s Magento 2 softverom). Njegovom implementacijom omogućili smo kupcima potpunu sigurnost prilikom procesa naplate.
Jedna od najzahtjevnijih tehničkih značajki bila je sinkronizacija proizvoda s ERP-om. To je omogućeno putem CSV-a, ali i uvozom proizvoda na temelju klijentove tablice koju generira u Excelu, a ažuriranje statusa vrši se putem API-ja. Bilo je vrlo zahtjevno sinkronizirati ta dva različita načina importa proizvoda i omogućiti da se stanja automatski ažuriraju prilikom svake izmjene.
Zanimljive značajke koje smo razvili za potrebe klijenta su povezivanje proizvoda prema određenim dijelovima SKU-a, prikaz dostupnosti proizvoda u različitim poslovnicama te pretraživač lokacija poslovnica. Pretraživač smo prilagodili klijentu da samostalno može unositi podatke o svojim poslovnicama uz prilagođen prikaz željenih podataka na frontendu.
Također, modificirali smo ekstenziju Improved Layered Navigation od tvrtke Amasty. Modifikacija se najviše vidi na pojedinačnim stranicama brendova, koje su sada pripremljene u obliku zasebnih CMS stranica, tako da administratori Europa 92 trgovine mogu sami uređivati i prilagođavati sadržaj.
Shopping Cart Price Ruleovi su izrađeni specifično za potrebe klijenta, pošto imaju određene popuste koje se u osnovnom Magento sustavu ne mogu namjestiti, kao što su npr. 5% na 1. proizvod, 10% na 2. proizvod, 15% na 3. proizvod u košarici i sl.
Koji su rezultati ove tehničke i dizajn preobrazbe?
Rezultati cijelog projekta vidjeli su se vrlo brzo. Već u najranijem stadiju nakon lansiranja nove trgovine, zabilježen je rast prihoda od 8,52%, konverzije su porasle za 9,02%, a broj posjetitelja povećan je za 5,79% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Naš rad ne prestaje lansiranjem web trgovina. One su živi sustavi, koji su podložni promjenama. Sada pratimo kako kupci koriste novu trgovinu, mjerimo njihovo zadovoljstvo i sukladno rezultatima poboljšavamo je iz dana u dan!
Ako imate postojeću trgovinu kojom niste zadovoljni ili koju želite prebaciti na novo rješenje, tu smo za vas. Ako želite napraviti online trgovinu od početka, tu smo za vas. A ako želite povećati prisutnost vaše trgovine u online svijetu i tako povećati vidljivost i prodaju, pogodite što? Tako je – tu smo za vas! Javite nam se!