eCommerce PPC uz Google & Bing Ads

Kao online trgovac, sigurno ste svjesni kako je PPC oglašavanje efikasan način povezivanja sa željenom publikom. Međutim, ako trenutno ne postižete željene rezultate, vrijeme je za ponovnu procjenu svoje strategije.

Ako se usredotočite na dosezanje dobro ciljane publike, povećavate svoje šanse za privlačenje potencijalnih kupaca za koje je vjerojatnije da će izvršiti konverziju. U konačnici to rezultira većom prodajom te većim profitom.

Što možemo ponuditi?

Personalizirana strategija

Naša personalizirana strategija uključuje razumijevanje specifičnosti Vašeg poslovanja, ciljeva, ciljane publike i konkurenata.

Na temelju zaključaka istraživanja stvaramo jedinstven pristup koji osigurava učinkovito korištenje resursa, što dovodi do optimiziranja troškova oglašavanja i većeg povrata na ulaganja. Kombiniramo brojne metode poput odabira pravih kanala, ciljanog oglašavanja, optimiziranja landing stranica i kontinuirane optimizacije.

Ciljano oglašavanje

Odnosi se na oglašavanje korisnicima kod kojih je visoka vjerojatnost interesa za proizvod ili uslugu koju Vaša tvrtka nudi.

Za stvaranje takvih ciljanih segmenata publike, koriste se informacije kao što su demografski podaci, interesi i njihova online aktivnost. Ovim pristupom postiže se bolji ROI, smanjuju se troškovi oglašavanja, stvara personalizirano korisničko iskustvo i poboljšava optimizacija ad kampanja.

Optimizacija izvedbe kampanja

Optimizacijski proces je kontinuirano usavršavanje i poboljšavanje različitih elemenata kampanja, kao što su targetiranje, tekst oglasa, landing ​​stranice, feedovi, proračuni i bid strategija, kako bi se poboljšala izvedba kampanje.

Prednosti optimizacije izvedbe uključuju bolji ROAS (povrat ulaganja u oglašavanje), veće konverzije, bolje targetiranje, povećanu učinkovitost te bolji uvid u Vašu ciljanu publiku i izvedbu kampanje.

Izvješća s planom sljedećih koraka

Pružamo detaljna i transparentna izvješća kako bismo Vam pomogli da lako pratite mjesečni uspjeh svojih kampanja. Naši prilagođeni dashboardi daju Vam pregled izvedbe kampanje s detaljnim analitičkim podacima o svakom segmentu. Čvrsto vjerujemo da svako izvješće treba sadržavati popis smislenih preporuka koje će pomoći objema stranama u dogovoru o sljedećim koracima. Jasno i odgovorno komuniciramo učinke, rezultate i navedene preporuke.

Savjetovanje

Naš pristup ne pokriva samo poboljšanje elemenata kampanja. Iza svake priče o uspjehu stoje kreativni pojedinci s idejama. U mnogim slučajevima te ideje moraju biti potvrđene podacima prije nego što postanu odluke.

To vidimo kao suradnju u kojoj možemo pomoći u stvaranju učinkovitog procesa donošenja odluka temeljenih na podacima.

eCommerce PPC usluga pokriva

Google Search Ads

Želite se pojaviti na vrhu SERP-a Vaših kupaca? Želite li to učiniti postavljanjem oglasa s privlačnim naslovima? Prvo što moramo napraviti je otkriti koje će ključne riječi imati najbolju izvedbu te koje izraze i fraze Vaši klijenti traže. To radimo jer želimo spriječiti prekomjerno trošenje na duple i nerelevantne ključne riječi. Nakon toga možemo početi krojiti PPC strategiju za pretraživačke kampanje slijedeći Google-ove najbolje prakse.

Microsoft Bing oglašavanje

Ako ima smisla da tvrtka bude prisutna i na drugim kanalima osim Google-a, rado ćemo Vas upoznati s potencijalnom novom publikom. Naša stručnost sashopping feedovima u Magentu i product listing oglasima na različitim platformama može pomoći u ostvarivanju najboljeg povrata investicije.

Google remarketing oglase

S ovom vrstom oglasa, želimo ponovno targetirati kupce koji su prethodno posjetili Vašu web trgovinu. Kreiraju se prilagođeni oglasi s ciljem privlačenja njihove pažnje i poticanja povratka na proizvode ili usluge za koje su već pokazali interes. Osiguravamo optimalnu izvedbu i željene rezultate stvaranjem dodatne segmentacije, identificiranjem nove publike i odabirom najučinkovitijih mjesta za prikaz oglasa.

Google Display oglase

U mnogim situacijama, učinkovit način privlačenja pažnje Vaše publike je postavljanje atraktivnih bannera tijekom njihovog online pregledavanja. Ovdje dolaze do izražaja display oglasi. Na temelju prethodnih pretraživanja i interesa, možemo oblikovati strukturu kampanja prilagođenu niši i ciljanoj publici. Glavni cilj je poboljšati svijest o Vašem brendu i stvoriti pozitivan dojam kod kupaca, potencijalno dovodeći do prodaje i zadovoljstva.

Poruka za kraj

U mnogim tvrtkama, oglašavanje na tražilicama predstavlja ključni kanal u korisničkom putovanju. Ključ uspjeha leži u učinkovitoj suradnji između PPC, development tima, ali i Vas. Nemojte gubiti vrijeme na pokušaje međusobnog usklađivanja. Olakšajte si posao i angažirajte PPC tim koji razumije eCommerce.








    Zajamčena 100% privatnost.
    Vaši kontakt podaci neće biti
    dijeljeni trećim stranama.