Konferencija se istovremeno održavala u Dublinu, Madridu i Osijeku. Imala je za cilj okupiti mnoštvo zanimljivih imena, što je u dobroj mjeri i uspjela. I govornici i publika dolazili su iz vrlo različitih sfera business i tech svijeta tako da je sigurno bio veliki izazov organizatoru objediniti sve skupa u skladnu cjelinu.
Prvi je dan inspirativnim uvodom otvorio Ivan Jelušić, General Manager 007 ideas SEE. Potom su se izmjenjivale vrlo zanimljive teme gdje je uistinu teško nekoga izdvojiti. Ipak, svakako bi vrijedilo spomenuti predavanje Roberta Paulića “Accountants are Founders best friends”, koji je uspio potaknuti zanimanje za ovu na prvi pogled neatraktivnu temu. Jasan dokaz da su predavač i njegove sposobnosti interesiranja publike ključni za uspjelo predavanje.
Drugi dan otvorio je Tomislav Buljubašić, Innovation & Technology Manager u Siemensu. Njegovo predavanja o inovacijama, načinima kako ih potaknuti i općenito njegovati kulturu inovacija, bilo je uistinu zanimljivo. Uvidjeli smo kako čak i na vrlo jednostavne načine možemo djelovati u pravcu poticanja kreativnosti i inovacija u svom radnom okolišu.
Ciklus eCommerce projekta
Potom smo predavačke pozicije preuzeli Ivan Čurdinjaković i moja malenkost. Kolega Ivan je developer u Inchoou, dok se ja bavim prodajom, stoga je bila logična ideja da zajedno prezentiramo nama svakodnevnu temu: “eCommerce project lifecycle”.
Ideja je bila prikazati jedan zaokruženi ciklus u životu eCommerce projekta/klijenta. Budući da je publika bila miješana tech/business, odlučili smo tako i predstaviti navedenu temu. Ivan je dao svoj obol pokrivajući development dio, dok sam ja ponudio neke detalje s business gledišta.
Životni ciklus eCommerce projekta/klijenta podijelili smo na nekoliko faza: Discovery, Analysis, Implementation, Maintenance, koje smo zatim pokušali pobliže objasnili publici.
Kroz primjere situacija koje su nam se događale na “živim projektima”, pokušali smo pokriti najbitnije detalje i specifičnosti svake faze. Kolega i ja izmjenjivali smo se kroz predavanje pokušavajući stvoriti fuziju tech i business dijela, koja će biti dovoljno zanimljiva kompletnoj publici a opet relevantna s gledišta industrije.
Predavanje smo završili pitanjima publike, koja su nam dala naslutiti kako smo pogodili s izborom teme kao i načinom prezentacije.
Načuli smo kako je poslije nas bilo zanimljivih predavanja, no bilo smo u stisci s projektima pa smo nažalost morali pozdraviti ekipu i krenuti nazad u ured.
Ovo je bila prva konferencija 007 Ideas fonda, koji u Hrvatsku na ovaj način dolazi na “mala vrata”, s namjerom predstavljanja široj, a opet relevantnoj publici. Organizatorima čestitke na trudu i htijenju te okupljanu kako zanimljivih predavača tako i raznovrsne publike. Veselimo se novoj konferenciji 007Ideas i prilici da upoznamo još mnoge energične mlade ljude s kvalitetnim i zanimljivim pričama i idejama.