Sudjelovali smo na kolegiju E-trgovina koji se izvodi na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

Tomislav Bilić, Ivana Škrlec, Matej Zbiljski i Dražen Karačić-Šoljić branili su zelenu boju Inchooa i svatko je održao predavanje iz područja u kojem je specijaliziran. Zanimljivo je da su svi predavači studirali na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i bilo je zabavno vidjeti ih s druge strane katedre.

Tomislav (Founder and CEO) je na prvom predavanju predstavio Inchoo i dizajn procese, a na drugom je objasnio kako odabrati proizvod i platformu kako bi se što bolje započela online prodaja. Ivana (eCommerce Consultant) je govorila o SEO optimizaciji, a Matej (eCommerce Consultant) o PPC oglašavanju. Dražen (eCommerce Consultant) je zamolio studente da ga Prate nježno dok je govorio o Google Analyticsu, a iskoristio je priliku da podijeli sjeme rajčica i predstavi portal Osijek031.

Studenti su pokazali velik interes za eCommerce teme pa smo njih 11 nagradili simboličnim paketima koje smo im podijelili u našem uredu.

Od svih studenata, najbolje rješenje zadatka su ponudile Karla Bilandžić, Valentina Bermanec i Matea Stjepanović te su za nagradu dobile ulaznicu na konferenciju Meet Magento Hrvatska koju organiziramo u rujnu 2018. godine.

U nastavku možete pročitati što o ovoj suradnji misle izv. prof. dr. sc. Antun Biloš, Tomislav Bilić (CEO Inchooa) i Karla Bilandžić, studentica koja je najbolje riješila finalni zadatak.

Profesore, Vi ste nositelj kolegija E-trgovina i obratili ste se Inchoou sa željom da surađujemo na ovom kolegiju. Možete li mi reći koje su prednosti ovakve suradnje za studente i kako ste zadovoljni s Inchooerima nakon što je kolegij završio?

Antun: Suradnju s poslovnim subjektima potičemo na svim kolegijima, posebice onima gdje je doticaj s poslovnom praksom apsolutna nužnost, a E-trgovina je nedvojbeno izvrstan primjer takvog. Eksperti poslovnog subjekta Inchoo ponudili su našim studentima u okviru suradnje izazovne zadatke s praktičnom podlogom i dodatno ih motivirali na razvijanje vlastitih rješenja problemskih zadataka.

Nesebičan trud članova Inchooa rezultirao je izvrsnom reakcijom od strane studenata i osnažio nastavni proces kolegija. Želja nam je nastaviti surađivati te usavršavati suradnju s ciljem podizanja vrijednosti za sve aktere, a posebice stvaranja ekspertnih znanja i iskustava naših studenata.

Tomislave, često se družimo sa studentima i aktivni smo u lokalnoj zajednici. Zašto je za Inchoo važno neprestano biti u doticaju sa studentima i kako si zadovoljan s ekipom koja je pohađala ovaj kolegij?

Tomislav: Aktivna suradnja s lokalnom zajednicom je krasila Inchoo svih 10 godina postojanja. Upravo je usmjeravanje talentiranih individualaca područje od velikog interesa za našu tvrtku jer su pametni ljudi naša snaga.

Kao full-service eCommerce agencija, imamo za cilj zapošljavati osobe koje razumiju eCommerce i izazove moderne trgovine. Ovaj sektor izrazito brzo raste u svjetskim okvirima i važno je da studenti za vrijeme školovanja steknu što više znanja i iskustva u ovom području kako bi mogli odgovoriti na potrebe tržišta rada.

Jako sam zadovoljan odazivom studenata i njihovim interesom za rješavanje vježbi. Brojni studenti su se angažirali iznad razine koja je bila očekivana. U Inchoou imamo brojne uloge gdje bi se ovaj profil studenata dobro uklopio i nadam se kako će netko od polaznika jednog dana postati Inchooer. Posebno mi je drago što je na sveučilištu nositelj ovog kolegija upravo EFOS jer je to fakultet koji sam ja završio. Nadamo se kako je zadovoljan i izv. prof. dr. sc. Antun Biloš, voditelj kolegija te da ćemo biti partneri i sljedeće godine.

Karla, ti si ove godine napravila najbolji projekt i zasluženo odnijela zlatnu medalju. Što je tebi donijelo sudjelovanje na ovom projektu i znaš li sada u kojem smjeru želiš razvijati svoju karijeru?

Karla: Projekti povezani s realnim sektorom u suradnji s ovako vrijednim poslovnim subjektima kao što je Inchoo najveća su vrijednost koja se studentima tijekom nastave može pružiti. Raditi na konkretnim primjerima znači usvojiti naučenu teoriju na najbolji mogući način koja se onda kao takva može koristiti u praksi, a upravo je to ono što se na kraju na tržištu cijeni.

Iako me tematika optimizacije web stranica, Google Analyticsa i Google Adsa i ranije zanimala, moram priznati kako je od ovog projekta interes postao još veći. U svakom sam zadatku, a ponajviše u finalnom, iskreno uživala što dovodi do toga da mi je ovaj projekt i uspjeh na istom rasvijetlio put u kojem se želim razvijati i dokazao da imam početničkog potencijala za baviti se onim u čemu se jednog dana i vidim. Koncept projekta na principu ‘poslušaj-nauči-primijeni’ u kojemu su zadaci podijeljeni na logične dijelove pokazao se kao, barem meni, najzahvalniji koncept koji od teorije stvara praksu, a od kolegijske dodatne obaveze želju za znanjem.

Zahvaljujući izv.prof.dr.sc. Antunu Bilošu koji je bio spreman studentima dati više od uobičajenog i Inchoou koji je predano i otvoreno pristupao studentima, studenti imaju prilike saznati ‘gdje se vide’ što daje odgovor na ono pitanje koje nas kao studente na diplomskom studiju najviše muči. Nadam se da će ovakvih suradnji biti sve više kako bi svi studenti već tijekom obrazovanja shvatili na kojem će radnom mjestu raditi ono što će voljeti.

Svima je ovo bilo jedno lijepo iskustvo i drago nam je da su studenti dobili usmjerenje koje im je trebalo. Nadamo se da će se u budućnosti netko pridružiti našem timu i postati naš kolega. Do tada im želimo puno sreće u daljnjem obrazovanju i nadamo se da će biti prilike za ponovnim druženjem!