Lansirali smo Bauhaus Hrvatska!

Od 2008. do sad poslovali smo s klijentima iz raznih branši. Imamo klijente koji se bave modom, kao i klijente koji se bave opremom za hokej. Klijenta koji je specijalist za radionicu, kuću i vrt, doduše, nismo ranije imali. Upravo zbog toga je prihvaćanje projekta poput Bauhaus web shopa za hrvatsko tržište značilo izazov – i uzbuđenje.

Bauhaus je sa svojim poslovanjem počeo davne 1960. godine u Mannheimu, a u Hrvatsku se “doselio” 2000. gdje mu je prva adresa bio zagrebački Žitnjak. Izuzev tog, u Hrvatskoj se danas nalazi još 7 centara, a u 19 različitih europskih zemalja možete ih pronaći još preko 300. Zanimljivo je da njihove fizičke poslovnice u ovom slučaju nastavljaju s normalnim radom, dok digitalna produžena ruka, odnosno, web shop, predstavlja samo dodatan iskorak prema potrošačima koji već godinama prepoznaju Bauhaus kvalitetu.

No, što smo mi to točno napravili i kako je izgledao naš rad na Bauhausu?

Za razliku od nekih Bauhaus podružnica, hrvatsko tržište do 9.6.2016. (kada smo ga službeno lansirali) nije imalo svoj web shop. Ono što su imali je obična korporativna stranica koju su željeli zamijeniti web shopom.

Počinjati od 0 značilo je dobro postaviti očekivanja kao i identificiranje svih klijentovih zahtjeva. U ovom specifičnom slučaju to se odnosilo na kreiranje i postavljanje kompletne arhitekture, kao i integraciju različitih sustava potrebnih za jednostavno funkcioniranje stranice.

S obzirom na zahtjeve, sve osim layer navigacije se moralo custom kodirati. Na kraju je upravo to rezultiralo odličnim performansama, kao i potpunom kontrolom nad arhitekturom.

bauhaus-content-img

Dakle, kako smo to postigli?

Prvo treba spomenuti da smo uspješno integrirali Magento Enterprise Edition, Pimcore, ERP, EDI, SAP i FINAu. Iz navedenog se da zaključiti da je najveći izazov bio učiniti da svi navedeni sustavi funkcioniraju zajedno.

Iako su neki od sustava (poput EDI protokola i FINAe) morali biti odabrani zbog hrvatskih zakona ili dostavne službe, neki drugi sustavi su bili naš odabir. Pimcore je odabran jer pruža veću fleksibilnost od Magenta i omogućuje bolji pregled proizvoda. Uz navedeno, Pimcore omogućuje i da se svi podatci o svim proizvodima nalaze na jednom mjestu te se kasnije mogu upotrijebiti za različite svrhe (eCommerce site, mobilna aplikacija, fizički katalog).

Uslijedilo je modificiranje Pimcorea tako da radi s ERPom. Nakon što smo povezali Magento, Pimcore i ERP, integrirali smo i payment gateway i dostavnu službu putem EDI protokola.

Za računovodstvo smo integrirali Magento sa SAPom koji sada generira različita dnevna izvješća potrebna SAPu i ERPu te komunicira s payment gatewayem tijekom cijelog procesa.

Sve ovo ne znači da se web shopom teško upravlja. Mnogi dodatni widgeti omogućuju laku administraciju sadržaja i dodavanje kompleksnijih elemenata bez pretjeranog programerskog znanja osobe zadužene za to.

Nakon lansiranja u lipnju 2016. nastavili smo raditi s Bauhausom Hrvatska na stalnoj eCommerce podršci i promociji putem Google Adsa te planiramo dodatno produbiti odnos s ovim klijentom.

Naravno, ništa od toga ne bi bilo moguće bez vrlo intenzivne komunikacije s Bauhuas timom na čelu s gospodinom Goranom Piličićem, voditeljem informatike, čije je iskustvo uvelike oblikovalo ovaj projekt i na tome mu hvala.