Kako osigurati najbolje ponude za Crni petak 2024?

Najveće razdoblje sniženja u godini, počevši s Crnim petkom, samo što nije počelo. Crni petak, dan koji donosi val rasprodaja, za svakog trgovca predstavlja priliku da privuče pažnju kupaca koji su u potrazi za povoljnim prilikama.
Prije nego se posvetite planiranju strategije za Crni petak, pročitajte naš ovogodišnji vodič koji će vam pomoći osigurati konkurentsku prednost. Od personalizacije uz podršku umjetne inteligencije do ekskluzivnih ponuda, ovi savjeti pomoći će vam da se vaše poslovanje najbolje pripremi za najprometniji šoping događaj u godini. Krenimo odmah!

Umjetna inteligencija

Umjetna inteligencija već je unijela revoluciju u brojnim područjima, a može isto učiniti i za vas. Ove godine na Crni petak iskoristite ju za prilagođavanje osobnog iskustva kupovine na temelju pretraživanja i prošlih kupovina vaših kupaca. Uz to, svojim kupcima možete ponuditi najbolje ponude za njihove omiljene marke i proizvode.
Osim na web trgovini, snižene omiljene proizvode i marke vaših kupaca možete uključiti unutar email kampanja. Na taj način možete privući pretplatnike i prethodne kupce vaše web trgovine koji inače ne bi imali na umu posjetiti vas ovog Crnog petka.

Rani pristup ponudama

Iako je važno osigurati stalni priljev novih kupaca, jednako je važno brinuti o onima koji su već kupovali kod vas. Učinite nešto posebno za njih ovog blagdanskog razdoblja. Možete organizirati prodaju “samo za postojeće članove” ili ponuditi rani pristup određenim ponudama za svoje VIP kupce. Ovdje također email može poslužiti kao izvrstan alat za komunikaciju s vašom publikom putem kojeg ćete ih obavijestiti o ovoj posebnoj ponudi.

Ograničene rasprodaje

FOMO (strah od propuštanja) jedna je od najčešće korištenih marketinških taktika jer je strah snažan motivator u našim kupovnim i generalnim odlukama. Iskoristite ga u svoju korist. Munjevite, kratkotrajne rasprodaje stvaraju osjećaj hitnosti i uzbuđenja kod ciljane publike te potiču impulzivne kupovine kod onih koji se boje da će propustiti odlične ponude. Postavite brojače vremena kako biste dodatno naglasili hitnost i, kako biste još više privukli kupce, ograničite količinu proizvoda na popustu. Objavite ove ponude putem bilo kojeg kanala – od društvenih mreža i emaila do push obavijesti.

Crni petak uz dozu zabave i nagrada

Dok gradite uzbuđenje, vremenski ograničene rasprodaje nisu vaš jedini adut. Možete angažirati svoje kupce pomoću igara poput eSrećki, kvizova ili okretanja kotača kako biste kupovinu učinili zabavnijom. Tako ćete potaknuti korisnike da provode više vremena u vašoj web trgovini, osjećajući se dodatno sretno i spremno za kupnju. Možda i koju više! Kao i kod prethodne strategije, možete iskoristiti bilo koji kanal za promociju ovih atraktivnih ponuda.

Prag za besplatnu dostavu

Ljudi nerado plaćaju troškove dostave. Iako to možda već znate, ovu činjenicu također možete iskoristiti u svoju korist ako do sada niste. Ponudite prag za besplatnu dostavu, primjerice „Besplatna dostava za narudžbe iznad 50€“. Takva će ponuda potaknuti vaše kupce na veće kupovine jer na taj način usmjeravaju vlastiti novac na nove proizvode umjesto na troškove dostave.
To je situacija u kojoj svi dobivaju. Vi potičete kupce da troše više, dok oni uživaju u besplatnoj dostavi ili proizvodima po cijeni dostave – ovisno o tome kako na to gledaju.

Prekoračite očekivanja s popustima

Iako se malo trgovaca odlučuje za ovakav pristup, oni koji pomno planiraju svoju strategiju za Crni petak i pripreme za duboke popuste sigurno će se time istaknuti. Prosječan popust prošlogodišnjeg Crnog petka iznosio je oko 31%. Iako to uvelike ovisi i o kategoriji proizvoda, pripremite se pridobiti srca internetskih kupaca ako možete ponuditi bolje popuste od konkurencije.

To bi bilo sve za današnji post. Nadam se da vam je bio koristan. Ne zaboravite pripremiti ponude koje će privući kupce i povećati prodaju ovog Crnog petka (i tijekom cijelog blagdanskog razdoblja). Želim vam Crni petak pun zadovoljnih kupaca i odlične prodaje. Cha-ching!

via GIPHY