Switch Hits

switchhits.com
Migracija na Magento 2, UX/UI dizajn
Sjedinjene Američke Države
Uređenje doma
Migracija na Magento 2 s brojnim UX/UI poboljšanjima i prilagođenim rješenjem za prikaz grupnih proizvoda. Projekt će pomoći ovom distributeru ukrasnih okvira za prekidače i utičnice iz SAD-a povratak na staze stare slave.
Switch Hits je vodeći distributer unikatnih, ručno rađenih i industrijskih okvira za prekidače i utičnice. Iz Buffala u državi New York dostavlja proizvode u cijelu SAD i Kanadu.

Profil trgovca

Ako živite u SAD-u ili Kanadi, i trebate ukrasne okvire za prekidače ili utičnice, vaša potraga počinje na Switch Hits web trgovini. A ona upravo tu i završava, jer naš klijent iz Buffala u državi New York prodaje najrazličitije primjerke unikatnih, ručno rađenih i industrijskih okvira za prekidače.

Vlasnik James (Jimmy) Hilburger snažno je vezan s Hrvatskom, koja je ostavila dojam na njega kad nas je posjetio kao voditelj puta pri posjeti baletnom ansamblu Hrvatskog narodnog kazališta u osamdesetim godinama prošlog stoljeća. Suradnju smo započeli kako bismo mu pomogli oko SEO-a i oglašivačkih kampanja jer su kroz posljednjih nekoliko godina zabilježili pad organskog prometa, kao i ukupne prodaje.

Nakon početne suradnje, i potvrde da je s nama u dobrim rukama, krenuli smo u planiranje migracije stare Magento 1 web trgovine na Magento 2. Postojeće rješenje bilo je prilično customizirano i teško za održavanje, što smo željeli promijeniti ovim projektom.

Migracija podataka web trgovine koja posluje od 1997. i prošla je kroz četiri velika redizajna nije bio lak posao.

Projekt izrade web trgovine - inchoo

Projektno rješenje

Glavni je izazov na projektu bilo zadržati ili poboljšati brojne prilagodbe napravljene izvan osnovnih funkcionalnosti Magenta. One su se prvenstveno odnosile na način prikaza grupnih proizvoda, kod kojih je izazov bio na jednostavan način prikazati sve dostupne konfiguracije u istom dizajnu, te olakšati kupovinu više različitih okvira s jednog sučelja.

Izrada nove web trgovine na Magento 2 softveru također je uključivala i UX/UI redizajn. Ovdje smo imali dva cilja:

  • pomoći kupcima pronalazak i odabir odgovarajućeg proizvoda kroz različite opcije i primjene
  • pomoći voditeljima/administratorima web trgovine upravljanje katalogom u ovoj specifičnoj niši

Nije lako odabrati odgovarajuće okvire za prekidače, jer postoji vrlo širok asortiman materijala, boja, uzoraka i konfiguracija koje imate na izbor. Ujedno, trebate voditi računa i o vrsti prekidača – jesu li samostalni ili u kombinaciji s utičnicom? Koliko gumbova će biti na pojedinom modulu? Treba li nam nestandardni okvir koji će pomoći prekriti veću rupu u zidu koju je iza sebe ostavio prethodni majstor?

Izazov na ovom projektu bio je prikazati na jednom mjestu sve konfiguracije i opcije za isti uzorak okvira, jer će se kupci često, nakon početnog odabira materijala i uzorka, odlučiti opremiti cijeli stan varijacijama istog.

Istovremeno, voditeljima web trgovine je bitno da se kupcima pri dolasku na stranicu proizvoda pokaže varijacija koju su prethodno pretraživali. Zbog širine asortimana, koristili smo grupne proizvode, koji dolaze kao osnovna funkcionalnost s Magentom 2. No, i njihov smo prikaz trebali prilagoditi, istovremeno vodeći računa da cijeli sustav ostane jednostavan za održavanje.

Uz sva poboljšanja koja smo željeli uvesti, dočekala nas je i migracija proizvoda s web trgovine koja posluje od 1997., a u međuvremenu je prošla kroz četiri procesa redizajna i izrade novih rješenja, svaki put na drugoj platformi. Trebali smo osigurati točan prijenos svih kategorija, proizvoda, kupaca, narudžbi, te podataka koje su koristili vanjski servisi.

UX/UI poboljšanja i bolje frontend performanse

Naše prethodno iskustvo u radu na klijentovom SEO-u, i u vođenju PPC kampanja, poslužilo je kao temelj pripremi prijedloga novog UX/UI dizajna.

Poseban je naglasak stavljen na mobile-first pristup, odnosno optimizaciju za prikaz na mobitelima, a cijelo smo vrijeme držali jedno oko i na Core Web Vitals pokazateljima kao referentnim vrijednostima za performanse.

Za brže učitavanje stranica koristili smo vlastito rješenje za izradu tema za Magento 2, kodnog naziva Medellin. Radi se o rješenju za izradu teme koje uklanja sav nepotreban ili neiskoristiv kod koji dolazi sa standardnom Magentovom temom prilikom instalacije softvera. Na taj smo način osigurali bržu i jednostavniju izradu teme na osnovu dizajna kojeg smo pripremili.

“Redizajn se fokusirao na kategorizaciju i prikaz grupnih proizvoda kako bismo omogućili bolje korisničko iskustvo i jednostavnije upravljanje katalogom. “

Kompleksno ne mora uvijek biti komplicirano

Za mnoge projektne zahtjeve i funkcionalnosti koje je trebalo prilagoditi klijentovim procesima, odlučili smo maksimalno pojednostaviti pristup. Ovo smo učinili kako bismo izbjegli izradu rješenja koje bi se pokazalo prezahtjevnim za održavanje u budućnosti.

U većem smo dijelu ostajali unutar standardnih funkcionalnosti i procesa koje donosi Magento 2. Te smo zatim, po potrebi, postupno prilagođavali funkcionalnosti po pojedinim područjima. No, prije svake takve prilagodbe, morali smo biti sigurni da će takve izmjene zaista donijeti vrijednost klijentu.

Jedno takvo rješenje bilo je osigurati da se na prikazu grupnog proizvoda jasno istakne opcija, odnosno konfiguracija, koju je korisnik prethodno bio pretraživao.

Korisnici će u tom slučaju, na stranici grupnog proizvoda, biti “spušteni” na ranije odabranu opciju, što će im olakšati snalaženje i zadržati fokus na odabir, i, u idealnom scenariju, dodavanje proizvoda u košaricu.

Integracije s vanjskim sustavima

Svaki klijent koristi i neka vanjska rješenja, sustave kojima dodaje funkcionalnosti web trgovini, ili osigurava da web trgovina kvalitetno prati poslovne procese cijele organizacije.

A tijekom svakog projekta koji uključuje migraciju sa starog rješenja, posebnu pozornost pridajemo takvim vanjskim sustavima. Često pomažemo klijentima u odabiru i/ili odluci o napuštanju nekih takvih modula ili ekstenzija koje im ne donose vrijednost.

No, postoje i takvi sustavi koje je nužno prebaciti i prilagoditi novoj web trgovini.

Ispod smo naveli neke od najbitnijih integracija s vanjskim sustavima na ovome projektu:

  • Stone Edge Order Manager (ERP sustav – sinkronizacija zaliha, obrada narudžbi)
  • M2E PRO (prodaja kroz druge kanale – Amazon, Walmart, Ebay)
  • Yotpo (recenzije korisnika + migracija postojećih recenzija)
  • Blog (vanjska ekstenzija + migracija starih blog postova)
  • Klaviyo (Email marketing – sinkronizacija pretplatnika, ciljane email kampanje)

Vlastita rješenja za naprednu analitiku i SEO

Uz gore navedene integracije s vanjskim servisima, na projektima često koristimo i neka vlastita, prokušana rješenja koja klijentima daju dodatne mogućnosti vezane uz analitiku i SEO. Ova smo rješenja izradili kroz suradnju naših marketinških i developerskih timova.

GTM ekstenzija za napredne opcije praćenja i izvještavanja
S našom implementacijom Google Tag Managera, osiguravamo podršku za raznovrsne tagove i varijable koje se mogu pratiti kako bi se prikupile korisne informacije o ponašanju korisnika na web trgovini. Te se informacije mogu koristiti za bolje razumijevanje korisnika, te poboljšavanje marketinških i prodajnih aktivnosti. A budući da je naš tim za digitalni marketing već vodio SEO i PPC aktivnosti za klijenta, ova nam integracija pomaže da dodatno unaprijedimo svoje procese i, posljedično, klijentove rezultate.

SEO modul
Na ovome projektu koristimo naš SEO modul u kombinaciji s Amasty’s Improved Layered Navigation ekstenzijom. Ovaj nam modul omogućuje napredne tehničke SEO postavke na web trgovini. S našim modulom web trgovci mogu dodatno ciljati tzv. long-tail ključne riječi, dodavati custom CMS stranice u sitemap, te omogućiti dodatne opcije za indeksiranje sadržaja. Sve ovo dovodi do poboljšanja organskog prometa na web trgovini.

Što dalje?

Nakon objave nove web trgovine, pratimo ponašanje korisnika te ostvarene rezultate. Nastavljamo koristiti sve uobičajene alate (Analytics, Google Search Console, Hotjar) kako bismo kontinuirano optimizirali korisničko iskustvo i klijentove poslovne procese.

Nova web trgovina omogućuje i klijentu i nama:

  • pravovremeni uvid u ključne pokazatelje uspješnosti (KPI)
  • donošenje bržih odluka na temelju točnijih podataka
  • bržu pripremu i testiranje novih funkcionalnosti
  • učinkovitije vođenje SEO i PPC kampanja
Tražiš nekog tko će ti pomoći u planiranju izrade Magento 2 web trgovine?

Javi nam se. Odgovorit ćemo ti u najkraćem mogućem roku!