Solotica

solotica.com
UX/UI redizajn
Sjedinjene Američke Države, Bliski istok, globalno
Zdravlje & Ljepota
Magento Commerce B2C webshop za brand vrhunskih kontaktnih leća u boji s dobro promišljenim UX dizajnom.
Solotica je globalni proizvođač vrhunskih kontaktnih leća u boji s bogatom povijesti proizvodnje, a posluju od 1949. godine što ih čini pionirima u svom području. 

Profil trgovca

Tvrtka potječe iz Brazila, ali većina narudžbi i prihoda ostvaruje se na američkom tržištu. 

Nakon više desetljeća distribucije proizvoda putem ljekarni i drugih prodavača, odlučili su se podići poslovanje na višu razinu, te kanale prodaje proširiti kroz internetsku trgovinu. 

Tako je započela naša suradnja u kojoj je naš tim krenuo u izradu nove Magento Commerce web trgovine s prilagođenim, mobile-first UX dizajnom.

Projektno rješenje

Svaki eCommerce projekt je poseban na svoj način, a ono što Soloticu čini zanimljivom je to što se nalazi između zdravstvene i kozmetičke industrije. Kontaktne leće se primarno koriste u medicinske svrhe, za ispravljanje vida, ali mnogi koriste leće u boji i iz estetskih razloga. 

Iz tog razloga Solotica ima odličan marketinški potencijal u odnosu na druge zdravstveno usmjerene web stranice. Uz pomoć kodova, kupona, e-mail kampanja i raznih drugih aktivnosti na društvenim mrežama, Solotica podiže svijest o svojem brandu, te tako stvara dodatnu potražnju.

“Solotica se nalazi između zdravstvene i kozmetičke industrije što joj omogućuje odličan marketinški potencijal.”

Solotica togotip na tamnosivoj pozadini

Funkcionalnosti

Novi Solotica website je izrađen na Magento Commerce instalaciji s pet različitih prikaza (store viewova) na engleskom, arapskom, njemačkom, španjolskom i francuskom jeziku. Osim što se razlikuju po jezicima, za arapski website bilo je potrebno pripremiti i korisničko sučelje prilagođeno prikazu i čitanju s desna na lijevo, tzv. RTL (right-to-left) frontend template.

 S obzirom na to da posluju diljem svijeta, dodali smo prebacivač valuta koji mijenja prikaz cijena na webshopu ovisno o tržištu na kojem se prodaje.  

Kada korisnik otvori Solotica.com, na gornjoj traci je prikazano predviđeno vrijeme dostave ovisno o korisnikovoj lokaciji, a naš Shipping Calculator procjenjuje vrijeme isporuke na temelju korisnikove IP adrese. 

Posebne prilagodbe su napravljene na razini proizvoda jer kontaktne leće nisu tipičan proizvod. Za razliku od drugih proizvoda koji se prodaju u paru (obuća, čarape ili rukavice), s lećama se često događa da korisnik ima različitu dioptriju i potrebna su mu dva različita proizvoda u jednom paru. U tu priču se savršeno uklopio Magentov konfigurabilni tip proizvoda, koji omogućuje drop-down opciju za različite varijacije istog proizvoda.

Od ekstenzija za plaćanje, koristi se PayPal integraciju i omogućeno je plaćanje putem Apple Pay-a. Nakon izvršene narudžbe, kupac prima SMS obavijest o statusu narudžbe preko komunikacijske platforme Twillio

Prilagođen UX dizajn

Prilikom izrade Solotica.com webshopa, velik naglasak se stavio na UX dizajn kako bi korisnici lako mogli doći do željenog proizvoda. U isto vrijeme ga prati ugodan i jednostavan UI dizajn koji omogućuje dovoljno prostora odličnim vizualima za potrebe klijentovog brendiranja. 

S ciljem postizanja ravnoteže između medicinskih i kozmetičkih aspekata Solotica webshopa, naši UX dizajneri su napravili istraživanje kako bi saznali na koji način korisnici kupuju leće u boji. Rezultati su pokazali da je najvažniji faktor prilikom odabira boja, a nakon toga dužina ciklusa zamjene leća, odnosno jesu li leće jednodnevne, tjedne ili mjesečne. 

Kako bi bilo što jednostavnije filtrirati ova dva kriterija, korisnik na naslovnici može pronaći filtere Shop by Collection i Shop by Color koji može poslužiti i kao izvor inspiracija s brojnim videima i prikazom najboljih proizvodima u svim bojama.  

Ako korisnik želi pretraživati stranicu uz pomoć navigacijskog izbornika, mega izbornik se pojavljuje na desktop i mobilnim uređajima, pružajući mogućnost pregledavanja kataloga prema kolekciji, boji ili ciklusu zamjene leća. 

Solotica webshop pokreće Magento Commerce koji je odličan izbor za ovog klijenta. Jedna od najboljih funkcionalnosti je Page Builder koji omogućuje dodatnu fleksibilnost klijentovom marketinškom timu na dnevnoj razini. 

Magento Commerce uključuje i Fastly CDN koji omogućuju bolje performanse web stranice koje su ključne za dobro korisničko iskustvo.

“Korisnik na naslovnoj stranici može pronaći filtere Shop by Collection i Shop by Color kako bi pronašao savršene leće za sebe. “

Tražiš nekog tko će ti pomoći u planiranju redizajna i migracije na Magento 2?

Javi nam se. Odgovorit ćemo ti u najkraćem mogućem roku!