Medical Direct

medicaldirect.hr
Migracija na Magento 2 platformu, UX/UI dizajn
Hrvatska
Medicinska oprema
Migracija s Magento 1 platforme na Magento 2, s novim UX/UI dizajnom, kako bi unaprijedili korisničko iskustvo i ukupne performanse poslovanja našeg klijenta.
Medical Direct je hrvatska web trgovina specijalizirana za prodaju medicinskih proizvoda. Svojim kupcima nudi pouzdane proizvode visoke kvalitete po prihvatljivim cijenama, te uz to osigurava besplatnu dostavu bez obzira na iznos narudžbe.
+140%
+46%
+13%

Profil trgovca

Hrvatska tvrtka Medical Direct nastoji prepoznati probleme s kojima se susreću njihovi klijenti prilikom kupovine. Specijalizirani su za internet prodaju medicinskih proizvoda i opreme. Svoju misiju ponude dobrih, pouzdanih i kvalitetnih proizvoda shvaćaju vrlo ozbiljno s obzirom da ti isti proizvodi utječu na zdravlje njihovih kupaca.

Njihov vlasnik Tomislav, obratio nam se u potrazi za rješenjem problema s kojima se njegova tadašnja Magento trgovina suočavala. Projekt koji smo odradili, uključuje migraciju s Magento 1 CE na verziju Magento 2.4.4. open source  i PHP 8.1. koji je obavezan za sve Magento merchante od kraja ove godine. Jedan izazov manje za našeg klijenta u budućnosti!

Kroz suradnju s Medical Directom, dobili smo priliku predložiti potrebne implementacije i kreirati strategiju migracije. Od prvog dana smo uživali u suradnji, djelomično i zato što je klijent bio otvoren za sve naše profesionalne savjete o budućim poboljšanjima. Ono što je klijent od nas tražio je bila jednostavna, ali funkcionalna web trgovina koja će im omogućiti nastavak opskrbe  kupaca kvalitetnim i pouzdanim proizvodima.

Specifična situacija

Iako većinom na projektima nemamo izvanredne situacije, ovog puta to nije bio slučaj. Zbog ulaska Hrvatske u euro-zonu i činjenice da će web trgovina biti lansirana netom prije početka primjene obveze dvostrukog iskazivanja cijena, morali smo pronaći odgovarajuće rješenje za prikaz cijena proizvoda. 

Hrvatski trgovci obvezni su bili prikazati cijene u eurima i kunama, kako bi se potrošače zaštitilo od povećanja cijena u periodu prilagodbe na novu valutu.  

 

 

Kroz suradnju s Medical Directom, dobili smo priliku predložiti potrebne implementacije i kreirati strategiju migracije.

Budući da se radi o specifičnoj situaciji za koju Magento ne nudi prethodno razvijene mehanizme, bili smo primorani razviti vlastito rješenje  – Inchoo dual prices modul. Medical Direct je naš prvi klijent kod kojeg smo dobili priliku implementirati ga i to prije zakonskog roka. Inchoo Dual Prices Display modul je besplatan i dostupan na Magento Marketplace-u kao ekstenzija za sve Magento 2 web trgovine.

 

 

Projektno rješenje

Kao i s većinom naših projekata, i ovog puta smo koristili baznu temu. Takav pristup daje nam mogućnost korištenja djelomično gotovog rješenja koje naknadno prilagođavamo specifičnim potrebama klijenta. Našem klijentu, s druge strane, to osigurava manji trošak i kraće vrijeme potrebno za razvoj rješenja.

Jedna od želja klijenta je bila pojednostavljivanje i unaprjeđenje procesa naplate, time je naša pozornost bila usmjerena velikim dijelom na proces naplate. Osim toga, pripremili smo dizajn za stranicu kategorije, stranicu proizvoda, naslovnu stranicu, CMS stranice, blog i stranice bloga, 404 i stranicu održavanja.

Što se tiče tipova proizvoda, klijentu je bilo potrebno rješenje za jednostavne i konfigurabline proizvode, no mi smo pripremili i sve ostale tipove za slučaj da se klijent u nekom trenutku odluči na proširenje kataloga proizvoda. Za maksimiziranje prihoda web trgovine dodali smo up-sell i cross-sell funkcionalnosti prikazivanjem sličnih proizvoda ili proizvoda koji se obično kupuju zajedno. 

Projekt je uključivao još jedno naše interno razvijeno rješenje – better search suggestions, koje omogućava kupcima jednostavnije pretraživanje proizvoda. Tražilica prikazuje rezultate pretrage već nakon trećeg unesenog slova, te na taj način klijentu omogućava gotovo rješenje, bez potrebe za korištenjem kompleksnih i skupih modula treće strane.

Radi se o modulu koji inicijalno ne postoji u Magentu, dok je kod nas uključen u standardnu ponudu te ne zahtjeva razvoj već samo instalaciju.

E-računi

Jedna od glavnih sinkronizacija (ne potpuna integracija) unutar ovog projekta je bila između Magenta i E-računi web servisa za fakturiranje, obračun plaća i računovodstvo. Automatska sinkronizacija znači da smo razvili prilagođeni način povezivanja na servis koristeći SOAP API za razmjenu podataka. 

Kada potrošač obavi kupovinu, Magento šalje podatke servisu i zaprima feedback. Kako bi ova metoda bila funkcionalna, napravili smo ključ potreban za spajanje ekstenzije i Magenta. Napravili smo i mogućnost za potpunu integraciju u slučaju da klijentu u budućnosti zatreba. Razlog zbog kojeg odmah nismo išli s potpunom integracijom je što sinkronizacija pokriva sve trenutne potrebe i ne zahtijeva promjene u internom rukovanju fakturama.

Plaćanje

Prema statistici udruge eCommerce Hrvatska, potrošači primarno odabiru plaćanje karticama (46%), ali također i pouzećem (32%), PayPal-om (17%) i bankovnim prijenosom. To su metode koje smo odabrali i razvili za klijenta prije lansiranja projekta (osim PayPal-a). S obzirom na činjenicu da PayPal ne prihvaća plaćanje u kunama, njegova integracija je na čekanju dok Hrvatska ne uđe u eurozonu. 

Za Internet platni sustav (engl. payment gateway) klijent je odabrao Corvus Pay, za kojeg smo također napravili integraciju. Kao što je i prethodno spomenuto, kupci mogu plaćati i bankovnim prijenosom ili pouzećem. Također, kako bi olakšali plaćanje bankovnim transferom, na mail koji potvrđuje narudžbu smo dodali QR kod.

Integracija za dostavu

S obzirom na to da je klijent odlučio zadržati prethodno odabranu dostavnu tvrtku, GLS, kao i njihovu operativnu metodu, razvili smo dodatno rješenje koje izračunava dane potrebne za dostavu na vrata kupca. Sistem uzima u obzir i neradne dane u Hrvatskoj, te naknadno računa datum dostave.

Interni moduli

Ovaj projekt, kao i brojni drugi,  razvijen je na brojnim Inchoo interno razvijenim rješenjima. Neka od njih su GDPR/ Cookie Policy, Dual Prices Display module, JavaScript bundling i brojna druga. 

Na taj način klijentu osiguravamo djelomično gotovo rješenje temeljeno na dugogodišnjoj poslovnoj praksi te u konačnici manje development sati na računu. 

 

Rezultati 

Novi Medical Direct webshop je lansiran 11. srpnja 2022. Kako bi prikazali do sada postignute rezultate, napravili smo analizu podataka iz perioda od 11. srpnja 2022. do 22. kolovoza 2022., i usporedili ih s jednakim vremenskim periodom prije lansiranja, od 29. svibnja 2022. do 10. srpnja 2022. Iako je za cjelokupan rezultat potrebno više vremena, izdvojili smo segmente u kojima su već sada vidljive neposredne promjene.

U navedenom periodu se stopa eCommerce konverzija povećela za 140%, sesije za 46%, a transkacije za 13%. Nakon dobrih rezultata i uspješno lansiranog projekta, veselimo se novim klijentima i izazovima, a Medical Directu želimo velike uspjehe u daljnjem poslovanju.

Tražiš nekog tko će ti pomoći u planiranju redizajna i migracije na Magento 2?

Javi nam se. Odgovorit ćemo ti u najkraćem mogućem roku!