Europa Parts

europaparts.com
Migracija na Magento 2, UX/UI dizajn
Sjedinjene Američke Države
Autodijelovi i oprema
Projekt migracije na Magento 2 uz UX/UI redizajn te primjenu naprednog filtriranja za klijenta iz automobilske industrije.
Europa Parts LLC lider je u prodaji auto dijelova europskih automobila lociran u New Jersey, USA. Ciljana publika su im vlasnici europskih marki automobila poput Audija, BMW-a, Porschea, Mercedes-Benza, itd

Profil trgovca

Vođeni su mišlju da kupcima diljem svijeta žele pružiti najbolji izbor originalnih dijelova, koji su uvijek dostupni na zalihama, i to, naravno, po povoljnoj cijeni. 

Ubrzo nakon otvaranja prve i jedine fizičke trgovine 2009. godine u mjestu Piscataway, NJ, Europa Parts je prepoznala rastući trend online kupovine auto dijelova te su se odlučili na razvoj online poslovanja. 

Kada nam se klijent obratio 2019.godine, imali su online trgovinu na Magento 1 platformi s vrlo ograničenim mogućnostima filtriranja i pretraživanja. 

S obzirom na to da je za automobilsku industriju napredno filtriranje ključno, klijentu smo predložili migraciju na Magento 2 platformu i razvijanje naprednog Year-Make-Model filtera uz UX/UI redizajn. 

Napredno filtriranje je ključno u automobilskoj industriji i za klijenta smo kreirali Year-Make-Model filter, UX/UI redizajn i migraciju na Magento 2 platformu.

Projektno rješenje

Prilikom izrade prijašnje web trgovine, Europa Parts nije angažirala agenciju već je online trgovinu izradio sam vlasnik tvrtke. S obzirom na to kako je vlasnik istovremeno upravljao cijelim poslovanjem, napravio je impresivan posao. Međutim, ostalo je prostora za optimizaciju. 

Navigacija je bila otežana zbog velikog broja kategorija i potkategorija. Korisničko iskustvo je bilo otežano, posebno na mobilnim uređajima gdje se bilo teško snalaziti zbog velikog broja kategorija. 

To je rezultiralo velikim rizikom od gubitka kupaca.

 

Novi “Year-Make-Model” filter

Na novoj je online trgovini temelj navigacije novi filter “Year-Make-Model”. Izmijenjen je u “Make-Model-Year” kako bi bolje pratio logiku koju kupci koriste prilikom traženja dijelova za svoje limene ljubimce. Filter omogućuje da se u nekoliko klikova pretraži čak i najspecifičnije atribute. 

Kada kupac odabere opciju iz filtera, na primjer Audi model, website kreira stranicu kategorije s vlastitim URL-om. To je odlična stvar gledajući iz SEO perspektive jer se kreirane stranice indeksiraju na tražilicama s vlastitim URL-om. Tako je omogućeno ciljanje korisnika koji traže određene parametre. 

Nakon navedenih poboljšanja u filtriranju i SEO unaprjeđenju, trgovina Europa Parts dobila je rješenje za privlačenje većeg broja kupaca i mogućnost veće prodaje odgovarajućih dijelova automobila.

“Uz “Make-Model-Year” filter i SEO unaprjeđenja, klijent je dobio alate za privlačenje većeg broja kupaca i mogućnost veće prodaje proizvoda. “

Poboljšano korisničko iskustvo

Sljedeći cilj bio nam je napraviti redizajn koji će pružiti bolje korisničko iskustvo i omogućiti veću stopu konverzije. Redizajn se primarno fokusirao na stranice kategorija i proizvoda.

Unaprjeđenje stranice kategorija 

Kategorije u glavnom izborniku predstavljaju marke automobila koje korisnici najčešće pretražuju. 

Navigacija kroz kategorije odražava logiku filtriranja kako bi se kupcu omogućilo da suzi pretragu i dođe do željenog modela automobila. 

Sadržaj stranice kategorija automatski se popunjava kroz unaprijed definirane opcije iz padajućeg filtera izbornika. Ova je značajka posebno korisna za iskustvo na mobilnim uređajima jer korisnik može jednostavnije odabrati proizvod nego kroz uobičajene padajuće izbornike. 

Na Europa Parts webshopu smo kreirali posebno prilagođene “breadcrumbse” tako da se ova opcija generira iz  “Make-Model-Year” filtera. Ujedno, kupci koji dođu na stranicu kategorija s Google tražilice dobivaju put do kategorije prikazan u “breadcrumbsu”. Tako im se olakšava navigacija kroz web stranicu. 

Unaprjeđenje  stranice proizvoda

Na desnoj strani stranice proizvoda postavljen je posebno izrađen widget “Check Vehicle Fitment”. Ovaj filter omogućuje korisnicima da na brzi način provjere odgovara li proizvod njihovom vozilu.  

Ako se dogodi da korisnik utvrdi da se proizvod ne podudara s njegovim vozilom, web stranica ga ne ostavlja samo s rezultatom neuspješne portage. Umjesto toga korisnik dobije ponudu da se vrati na početnu stranicu vozila, odakle može lakše doći do dijelova koji odgovaraju njegovom vozilu. 

Na stranici proizvoda nalazi se i jasan pregled svih modela vozila kojima određeni zamjenski dio odgovara. Tako se kupcima olakšava snalaženje i smanjuje se mogućnost odabira proizvoda koji neće odgovarati njihovom automobilu.

“Redizajn se fokusirao na stranice kategorija i proizvoda kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo i povećali stopu konverzije. “

Rezultati

Konačan rezultat našeg rada je SEO friendly, optimizirana online trgovina automobilskih dijelova na Magento 2 platformi. Uz napredno filtriranje “Make-Model-Year”, koje je ključno u automobilskoj industriji, i UX/UI redizajn, klijentovo poslovanje se podiglo na veću razinu što je sa sobom donijelo i rast prihoda. 

Tražiš nekog tko će ti pomoći u planiranju izrade Magento 2 web trgovine?

Javi nam se. Odgovorit ćemo ti u najkraćem mogućem roku!