NOVOSTI

KulenDayz 2017 – I ove godine je srušen rekord broja sudionika!

Inchooeri
Zrinka Antolovic
Kako je bilo ove godine na KulenDayzima?
Ove godine rekordno – na Pampasu u Osijeku Kulendayze je posjetilo više od 600 ljudi!

Već devetu godinom zaredom se prvi vikend u rujnu održala konferencija pod punim nazivom KulenDayz – IT Innovation Conference. KulenDayzi se razlikuju od drugih konferencija zbog svog jedinstvenog stila jer je glavni naglasak na suradnji i povezivanju ljudi koji rade u IT sektoru ili su na neki način s njim povezani.

Naglasak je na networkingu, a opuštena atmosfera se potiče čak i na predavanjima. Iz tog razloga se veliki broj predavanja odvija po metodi “kreda i ploča” gdje predavač bez projektora i prezentacija prenosi svoja iskustva (tzv. chalk & talk).

Posebnost ove KulenDayz konferencije je to što je ona neprofitna, a organizira ju grupa osječkih IT entuzijasta. Glavna organizatorica je Maja Katić, a Bernard Katić (Hammer d.o.o.) je idejni začetnik i direktor konferencije. Nenad Bestvina (Spin d.o.o.) je zadužen za sadržaj vezan uz najposjećenija predavanja gdje se govori o Project Managementu. Uz mnogobrojne volontere, među organizatorima se našao Microsoft Community, BIOS Poduzetnički Inkubator, Osijek Software City i Microsoft Innovation Centar. Kako je prije 9 godina nastala konferencija, pročitajte u članku objavljenom na stranicama udruge Osijek Software City.

Program konferencije je započeo u petak cjelodnevnim treninzima gdje su sudionici imali priliku učiti od vrhunskih predavača. Pokrile su se mnogobrojne teme i svatko je mogao pronaći nešto za sebe. Govorilo se o Angularu i Reactu, Office 365, Microsoft Azureu, SQL serveru, Project Managementu, Dizajnu te Game i Mobile developmentu.

U subotu je bio centralni događaj sa svečanim otvaranjem, a predavanja su bila raspoređena u 7 dvorana. Sva predavanja su bila besplatna, a sudionici su došli iz svih dijelova Hrvatske. Uz glavni program za “velike”, održala se radionica pod nazivom KulenDayz Kidz kojoj je cilj jačanje dječjih vještina u programiranju, komunikaciji i timskom radu.

Potpuni doživljaj konferencije je upotpunila popularna “In Da Sofa” koju je pripremila kreativna agencija Adverta.

Predavanja su završila s PechaKucha Nightom – Inspirativne i brze prezentacije zanimljivih kreativaca, neformalan prostor za predstavljanje i druženje u obliku “20×20” (dvadeset slajdova po dvadeset sekundi). Nakon cjelodnevnih predavanja, sudionici i organizatori su do dugo u noć plesali na službenom partyu. Završetak trodnevne konferencije je bio u nedjelju na kišnom teambuildingu u Baranji gdje su posjetitelji bili raspoređeni na dvije lokacije. Prvi dio se održao u Parku prirode Kopački rit, a drugi dio na izletištu Tri Mudraca.

Inchooeri na KulenDayzima

Na konferenciji je bio velik broj Inchooera, gdje su se istaknuli predavači Marko i Danijel. Kakvi su njihovi dojmovi s konferencije i o čemu su predavali pročitajte u nastavku:

Marko: Dizajn track je započeo u petak radionicom o UI/UX dizajn procesu u kojem je ekipa iz Mona i Prototypa pokazala alate koji se trenutno koriste u naprednim dizajn procesima, od Sketcha do Abstracta. Otvorene su teme kreiranja prototipa, verzioniranja dizajna i kreiranja interakcija, a sudionici su mogli isprobati kako navedeni procesi izgledaju u praksi.

U subotu su bila predavanja iz različitih područja dizajna. Mihael Tomić nas je proveo kroz dizajn sisteme, a Pamela Zotz kroz validaciju branda i korisničkog iskustva. Govorilo se o elementima sučelja, o onome što čini dobar dizajn, a priča je zaključena procesom rada na kompleksnim projektima.

Za svoje predavanje sam odabrao temu “Edukacija klijenata o dizajn procesu” pomoću koje sam predstavio situacije u dizajn procesu u kojima trebamo preuzeti kontrolu u svoje ruke i educirati klijenta kako bi smanjili mogućnost komplikacija u daljnjim fazama projekta. Ponekad komunikacija i nerealna očekivanja klijenata unište cijeli projekt pa sam iz tog razloga odlučio pokriti ovu temu kako bi izbjegli takve situacije na vrijeme.

Vrijeme koje smo imali između predavanja smo proveli u opuštenoj atmosferi po čemu je konferencija i poznata. Iskoristili smo ga za upoznavanje i razmjenu iskustava sa sudionicima koji su došli iz cijele Hrvatske.

Danijel: Meni je bilo fantastično na konferenciji! Iznenađen sam brojem posjetitelja koji su došli na predavanja u subotu što je dobar pokazatelj koliko je IT industrija važna za grad Osijek. KulenDayzi su specifični jer su pokrivena predavanja iz različitih IT područja i svatko je mogao pronaći nešto za sebe i tako upoznati osobe koje se zanimaju za iste stvari. Posjetitelji su otvoreni i rado dijele svoje priče i iskustva koja su doživjeli na svom radnom mjestu.

Ovo je bilo moje prvo veliko predavanje i svoju “predavačku karijeru” sam htio započeti u rodnom gradu. Do sada sam imao dva manja predavanja za studente i srednjoškolce pa mi je ovo bila “jedna stepenica više”. Osjećaj koji sam imao kad sam stao pred publiku je bio odličan i obuzeo me adrenalin. Jesam li imao tremu? Jesam, ali onu pozitivnu!
Sve pozivam da dođu iduće godine na konferenciju i uvjere se da je bolje biti prisutan na konferenciji nego čitati dojmove drugih kako su se odlično proveli i zabavili.

Svi smo puni pozitivnih dojmova i veselimo se idućim “Kulenima.” Složila bih se s Danijelom da je bolje biti prisutan na konferenciji nego čitati tuđe dojmove. Sve vas koji ove godine niste bili na konferenciji pozivam da ju iduće godine ne propustite!

Vidimo se 2018.!

Ostale fotografije pogledajte u galeriji portala Osijek031

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)