5 razloga zašto odabrati Shopware za vaš webshop

5-razloga-za-shopware

Donedavno na eCommerce tržištu nije bilo rješenja koje je kvalitetno rješavalo potrebe poduzeća srednje veličine. To su poduzeća s postojećim online poslovanjem čiji rast traži višu razinu fleksibilnosti i razvoj dodatnih funkcionalnosti, ali koja su ograničena mogućnostima svojih postojećih eCommerce rješenja.

Baš takvima bi se kao odličan izbor mogla pokazati eCommerce platforma Shopware, razvijena u Njemačkoj sa setom svih najvažnijih eCommerce funkcionalnosti out of the box.

Ako je i u vašoj tvrtki došlo vrijeme da izgradite novi webshop, a niste sigurni koje je najbolje rješenje za vas, donosimo vam nekoliko razloga zašto je Shopware platforma moderno rješenje za rast i razvoj vašeg eCommerce poslovanja.

1. Open source rješenje za skalabilnost

Na vrlo kompetitivnom eCommerce tržištu stalno se pojavljuju nova rješenja, no sve ih se može grupirati u 3 vrste:

  1. Software-as-a-Service platforme (SaaS)
  2. Custom rješenja
  3. Open source platforme

Prve dvije opcije vas ostavljaju u situaciji da nad platformom na kojoj ostvarujete prihode zapravo imate upitno vlasništvo. Ni kod SaaSa ni kod custom rješenja, trgovac nije stvarni vlasnik koda svog webshopa.

SaaS platforma može promijeniti uvjete poslovanja, ograničiti podršku, može na kraju krajeva i propasti, a vi na to ne možete nikako utjecati. Kao korisnik SaaSa, vi ste u svakom trenutku “u najmu”, a najamnina koju plaćate u vidu provizije na svaku pojedinu transakciju ubrzo se pokaže vrlo skupom za rastuće webshopove.

Custom rješenja vas pak dovode u preveliku ovisnost o partneru, tzv. vendor lock-in, gdje razvoj novih funkcionalnosti ovisi u najvećoj mjeri o kapacitetima vašeg partnera. U slučaju da se pokaže da vaš trenutni partner ne može pratiti vaš rast, ne možete jednostavno promijeniti partnera nego morate poduzimati i kompletan projekt migracije webshopa na drugu platformu.

Tako se iz navedenih razloga i SaaS platforme i custom rješenja u nekom trenutku pokažu ograničavajućima za skalabilnost.

S druge strane, open source platforme vam pružaju najveću fleksibilnost i zapravo su najbolji izbor za one koji rastu i planiraju rasti. Osim toga, u potencijalnim trenutcima nezadovoljstva trenutnom agencijom, poprilično je lako pronaći ili drugu agenciju ili freelancera koji bi nastavili održavati i unaprjeđivati vašu web trgovinu.

Upravo u tome leži “čarolija” open-sourcea, a još pogotovo kada je izrađen na modernijem frameworku na kojem vrhunski developeri uživaju raditi.

2. Velik broj uključenih eCommerce funkcionalnosti

Kompanija Shopware posluje na eCommerce tržištu već 20 godina, a najnoviju verziju svoje platforme razvili su na osnovi povratnih informacija brojnih web trgovaca kroz godine.

Prateći eCommerce trendove i osluškujući potrebe trgovaca, Shopware je razvio platformu koja out of the box donosi najvažnije eCommerce funkcionalnosti. Za razliku od platformi kojima primarni arhitekturalni cilj nije bilo omogućavanje online prodaje, nego se ta funkcionalnost nadograđuje kroz hrpu ekstenzija, Shopware sam po sebi već podrazumijeva višejezičnost, podršku za više valuta, napredni CMS – sve bez kupovine i održavanja dodatnih plugina. Nedostatak kod alternativnih platformi je baš to što za isti set funkcionalnosti trgovac mora posebno ulagati u kupnju ekstenzija, njihovo održavanje i updateanje.

Shopware ima još jedan alat koji mu omogućava širinu funkcionalnosti – to je Rule Builder modul, u kojem možete kreirati različita pravila koja se tiču shippinga, promocija i plaćanja. Primjerice u samo par klikova možete kreirati pravilo o 10% popusta za sve nove klijente ili podesiti uvjete isporuke u različite zemlje.

Sa Shopwareom dobivate zaokruženo eCommerce rješenje koje vam ujedno ostavlja prostor za skalabilnost, internacionalizaciju i druge potrebe ambicioznih web trgovaca.

Drugim riječima, Shopware može ispratiti vaš rast.

3. Neometane integracije s vašim poslovnim sustavima

S većim brojem kupaca, narudžbi i općenito proizvoda, sve su veće potrebe za automatizacijom određenih poslovnih procesa i integracijama s drugim sustavima koji vam olakšavaju poslovanje.

Ako primjerice imate ERP, CRM ili bilo kakav poslovni sustav specifičan za vaše poslovanje, koji želite integrirati s webshopom, open source platforma kao što je Shopware to može podržati bez problema jer ima headless arhitekturu i dizajniran je po API-first principu.

Headless arhitektura podrazumijeva da su backend i frontend neovisni jedan o drugom. U standardnim sustavima backend i frontend su dio istog sloja, no u Shopwareu oni su odvojeni i međusobno komuniciraju preko API-ja.

API-first podrazumijeva da se svim dijelovima webshopa može pristupiti putem API-ja, što značajno olakšava integracije s poslovnim sustavima i omogućuje da svoje proizvode plasirate na različite prodajne kanale.

Tako se Shopware backend, dio webshopa u kojem je sadržana poslovna logika sustava, može putem API-ja povezati ne samo s ERP-om i sličnim vanjskim servisima, nego i s različitim prodajnim kanalima kao što su marketplaceovi, društvene mreže ili čak IoT uređaji kao što su pametni satovi.

4. Moderna tehnologija za brži performance

Zahvaljujući takvoj, modernijoj arhitekturi platforme, webshopovi razvijeni na Shopwareu daju se lakše optimizirati za brzinu, manje su zahtjevni za hosting i imaju općenito brži performance.

Shopware je brz ne samo iz UX perspektive, nego i za administraciju. Naime njegovo administratorsko sučelje razvijeno je na modernom Vue.js frameworku, često korištenom za razvoj “lightweight” korisničkih sučelja.

Dobar primjer jednostavnosti Shopware Admina je interni search bar, koji se korisniku prikazuje na svakoj stranici Admina i radi pretraživanje po svim modulima.

Ubacite ključnu riječ i za tren vam izbaci spominje li se među proizvodima, narudžbama ili možda kupcima.

5. CMS s naprednim mogućnostima prezentacije contenta

Dobra vijest je da je Shopware odlično opremljen za moderni marketing, u kojem storytelling igra važnu ulogu. Njegov CMS pod nazivom Shopping Experiences omogućuje kreiranje stranica po drag & drop principu, s različitim vrstama layouta, sve kako biste mogli što brže i kvalitetnije odgovoriti na želje i potrebe vaše ciljane publike.

Stranice s proizvodima, kategorije, statične stranice i landing pages – kroz Shopping Experiences CMS možete ih kreirati bez pomoći developera i one će biti optimizirane za korisnike na svim uređajima. Content management je tako još jedno područje u kojem Shopware po defaultu omogućuje rješenja koja su na drugim platformama dostupna samo uz nadoplatu.

Želite se izdvojiti od gomile webshopova koji izgledaju “kao po kalupu”? Shopware platforma omogućit će vam fleksibilnost kao nijedna druga.

Zatražite savjet ili ponudu

U svojih 13 godina iskustva na svjetskom eCommerce tržištu, odradili smo preko 500 projekata i još puno više web trgovaca smo savjetovali i usmjerili prema najboljem rješenju za njihove potrebe.

Ako želite znati više o tome kako vam Shopware može poboljšati eCommerce poslovanje, javite nam se na web@inchoo.net s osnovnim podacima o vašem projektu i rado ćemo vas kvalitetno savjetovati.


Iskoristi priliku i prijavi se na Shopware demo prezentaciju i napravi prvi korak prema popularnoj open-source platformi koja će tvojim kupcima pružiti ugodnu i sigurnu online kupovinu.


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *