Prima namještaj

prima-namjestaj.hr
UX/UI dizajn, replatforming
Hrvatska
Industrija namještaja
Replatforming s custom rješenja na Magento 2 platformu uz UX/UI redizajn
Prima namještaj je najveći hrvatski trgovac namještajem sa 68 prodajnih centara u Hrvatskoj i Sjevernoj Makedoniji. S ukupno 8 tvornica, ujedno je i naš najveći proizvođač namještaja.
+501%
+618%

Profil trgovca

Prije nekoliko godina, Prima je donijela stratešku odluku da repozicionira svoj brend prema mlađoj ciljanoj publici.

U svom repozicioniranju, Prima je stavila velik naglasak na moderan dizajn namještaja. Uložili su u produkciju impresivnih video i foto sadržaja, a za brend ambasadoricu angažirali su Doris Pinčić, poznatu javnu osobu u Hrvatskoj.

Na sve to Prima se nadovezala ulaganjem u webshop, koji je bio izgrađen na starom custom rješenju. Za ispratiti planirani rast poslovanja, bilo je potrebno novo rješenje, a nas su odabrali za svog eCommerce partnera. 

Prima namještaj je najveći hrvatski trgovac i proizvođač namještaja koji je odlučio repozicionirati svoj brend prema mlađoj ciljnoj publici.

Prima logotip na crnoj pozadini

Projektno rješenje

Analizirajući stari Prima webshop, naši UX dizajneri prvo su istražili Hotjar snimke da dobiju dojam o procesima koje korisnik mora proći kako bi napravio narudžbu preko webshopa.

To je istraživanje pokazalo određena ograničenja u navigaciji i searchu, na primjer važna informacija poput vremena dostave se nije prikazivala.

Odlučili smo se za UX/UI redizajn i migraciju s dosadašnjeg custom webshopa na Magento 2 platformu (tzv. replatforming) kako bismo omogućili važne prilagodbe funkcionalnosti webshopa koje su specifične za online prodaju namještaja. 

UX/UI redizajn

Klijent je imao veliku količinu odličnih fotografija, a naša ideja je bila kreirati prozračan, lagan dizajn koji ne bi odvlačio pozornost sa samih proizvoda. 

Gledajući naslovnicu novog webshopa i stranice pojedinih proizvoda (product detail pages), može se vidjeti da je najveći naglasak stavljen baš na te odlične slike visoke rezolucije.

Sa strane UX-a, dizajnerima je cilj bio maksimalno pojednostaviti korištenje webshopom, posebno na mobilnim uređajima, gdje je staro rješenje imalo ozbiljnih ograničenja. Primjerice, nije bilo moguće koristiti filtriranje s više atributa odjednom. Mogli ste filtrirati fotelje po boji, ali ne istovremeno i po cijeni.

Također, novo smo rješenje obogatili s više informacija o proizvodima. 

Ovo je dobar primjer sinergije webshopa i fizičkih trgovina – neki kupci koriste webshop za istraživanje ponude prije nego se osobno pojave u prodajnom centru i doista kupe proizvod.

UX/UI redizajn i migracija s custom webshopa na Magento 2 platformu se pokazala kao odličan odabir za webshop specifičan za online prodaju namještaja.

Magento 2 migracija

Prvi i najvažniji korak u procesu developmenta bio je integrirati Magento 2 s Priminom verzijom Microsoft Dynamics Navision ERP-a i njihovom custom SQL bazom podataka. Prilikom migracije smo imali uspješnu suradnju s Adacta (danas BE-terna) timom, regionalnim partnerom za implementaciju Microsoft Dynamics poslovnih rješenja.

Nakon što smo se zajednički pobrinuli da se svi proizvodi i njihovi atributi ispravno komuniciraju iz ERP-a u webshop, cilj nam je bio što više iskoristiti potencijale platforme Magento 2, imajući u vidu da je naš partner tržišni lider u industriji namještaja.

S obzirom na to da su ujedno i proizvođač namještaja kojeg prodaju, Prima je htjela ponuditi kupcima puno više fleksibilnosti. Bilo je potrebno razviti poseban tip proizvoda koji je specifičan za maloprodaju namještaja – tzv. modularni tip proizvoda.

Modularni tip proizvoda dodaje mogućnost prilagođavanja proizvoda ne samo po atributima (npr. boja, dimenzije…), nego i po određenim komponentama, tj. modulima.

Kad primjerice bira kutnu garnituru, klijent je može prilagoditi svom interijeru dodavanjem ili oduzimanjem određenih modula (npr. rukonaslon, damski ležaj…). Povrh toga, može je prilagoditi i po atributima kao što su boja, materijal, itd.

Kupcima se nudi i usluga montaže namještaja. Tu opciju korisnik može odabrati na košarici, međutim cijena ove usluge može značajno varirati za složenije tipove proizvoda. Baš kod ovakvih izazova Magento 2 se pokazuje odličnim rješenjem – njegova integracija s ERP-om omogućuje da se cijena uredno iskalkulira i prezentira kupcu prije samog checkouta.

Također smo prilagodili opciju preuzimanja robe u poslovnici (In-Store Pickup) za 59 Priminih maloprodajnih centara u Hrvatskoj. Ta se opcija pokazala kao odličan generator prihoda nakon što je pandemija utjecala na ponašanje mnogih kupaca.

Rezultati

Novi webshop www.prima-namjestaj.hr lansiran je 26. rujna 2019., pola godine prije početka pandemije Covid-19.

U tih 6 mjeseci prije lockdowna koji je nastupio u drugoj polovici ožujka 2020., Prima webshop je zabilježio rast prihoda od 98% u usporedbi s istim periodom 2019. godine. S poboljšanim korisničkim iskustvom na mobilnim uređajima, Mobile Revenue porastao je 103% u usporedbi s istim periodom godine prije.

Tijekom 2 mjeseca lockdowna u Hrvatskoj bilo je i do 2-3 puta više posjetitelja webshopa u odnosu na isti period godine prije. Takav skok u web trafficu možda bi prouzročio probleme na slabijoj platformi, ali na Magentu 2 to je samo značilo više konverzija.

Porast prihoda ostao je stalan čak i nakon ponovnog otvaranja fizičkih trgovina u svibnju 2020. Iako dio kupaca preferira kupnju u fizičkim trgovinama, posebno kad se radi o kupovini namještaja, prihod Prima webshopa i dalje raste +241% u periodu svibanj – rujan u odnosu na isti period 2019. godine.

A gledamo li punih godinu dana od lansiranja webshopa, Prima webshop rastao je za čak +501% Total Revenue i +618% Mobile Revenue u odnosu na prethodnu godinu.

Tražiš nekoga tko će ti pomoći u planiranju migracije na Magento 2?

Javi nam se. Odgovorit ćemo ti u najkraćem mogućem roku!