Inchoo nudi SEO analizu vaše Magento trgovine

Najbolje prakse i metode optimizacije za tražilice (SEO – Search Engine Optimization) često se mijenjaju te je od ključne važnosti za internetske trgovine provoditi redovite provjere osnovnih, kao i naprednih postavki, kako biste bili sigurni da je vaše rješenje zaista optimizirano.

Ukoliko vaša internetska trgovina nije optimizirana za tražilice, vjerojatno propuštate iskoristiti značajan potencijal u vidu većeg broja posjetitelja, kupaca i, u konačnici, ostvarenja dodatnih prihoda od prodaje.

Mi znamo s Magentom!

Naši certificirani stručnjaci za Magento i Google Analytics te s velikim iskustvom u optimizaciji za tražilice s naglaskom na internetske trgovine provest će detaljnu analizu i pripremiti konkretne savjete za bolju optimizaciju vaše Magento trgovine!

mcdp_badgemcfd_badgemcss_badgeProfessional Solutions Partner

Što ćete dobiti s našom SEO analizom?

Naši će stručnjaci provesti detaljnu provjeru osnovnih i naprednih postavki na vašoj Magento instalaciji, kao i u vašim Google Analytics i Google Webmaster Tools računima, te napraviti cjelovit pregled stanja sa savjetima za poboljšanja tehničkog SEO-a vaše trgovine.

Naš završni izvještaj uključuje:

  • 1. Sažetak analize s predloženim prioritetima za poboljšanja
  • 2. Detaljno obrazloženje zaključaka i predloženih rješenja
  • 3. Postavljanje glavnih prioriteta za vašu tehničku podršku i marketinški tim
  • 4. Analizu postavki Google Analytics i Google Webmaster Tools računa
  • 5. Provjeru eventualnih promjena u posjetama vašoj internetskoj trgovini u usporedbi s datumima poznatih nadogradnji Googleovih algoritama za pretragu (Penguin, Panda)
  • 6. Analiza crawlera i index-a (mapa stranica, Robots.txt, prekinute poveznice, preusmjerenja…)
  • 7. Analiza markupa (struktura URL-ova, mikrodata, HTML…)
  • 8. Analiza performansi (HTTP zahtjevi, mogućnosti optimizacije elemenata prikaza…)

Nalazi naše analize stvorit će čvrste temelje za rješavanje utvrđenih problema, kao i provođenja ostalih savjeta za postupno poboljšanje rezultata i maksimiziranje vaših marketinških napora. Tijekom provedbe analize ne koristimo se automatiziranim procesima ili online servisima za pripremu generičkih izvještaja. Svakome klijentu pristupamo individualno i trudimo se pripremiti prijedloge za poboljšanja koji se zasnivaju na stvarnom stanju postojeće instalacije.