Kome je namijenjeno?

Ova usluga savjetovanja namijenjena je vlasnicima trgovina koji žele donositi odluke temeljene na stvarnim podacima, a ne na pretpostavkama. Namjera je da se postignu konstantna dugoročna poboljšanja, iz tjedna u tjedan, na različitim područjima online trgovine. Ova usluga pomoći će vam u stvaranju stabilnog poslovanja i branda.

Što je sve uključeno u ovu uslugu?

Osiguranje kvalitete (QA – Quality Assurance)

Sa Inchooovom uslugom osiguranja kvalitete, naši konzultanti konstantno će obavljati provjere vaše online trgovine kako bi otkrili novonastale poteškoće i probleme vezane uz korisničko iskustvo (UX – User Experience) uzrokovano razvojem novih ili revidiranjem postojećih značajki.

Nadziranje izvješća i poteškoća Google crawlera unutar Google alata za webmastere (GWT – Google Webmaster Tools)

Google alati za webmastere pružaju koristan izvor informacija vezanih uz zdravlje web stranice. Redovno ćemo nadzirati vaš GWT kako bismo mogli pratiti promjene i pravovremeno djelovati u slučaju da iskrsnu neke poteškoće.

Održavanje Google Analytics računa

Za optimalno izvještavanje koje će rezultirati djelotvornim odlukama potrebno je napredno podešavanje i održavanje Google Analyticsa koje uključuje:

  1. osiguravanje da se tracking kodovi nalaze na pravom mjestu
  2. priprema specifičnih izvještaja prilagođenih vašim poslovnim potrebama
  3. postavljanje događaja i ciljeva po potrebi
  4. postavljanje naprednih segmenata

SEO

Naši konzultanti se ne služe black-hat SEO tehnikama i ako uočimo priliku za to, dati ćemo vam prijedloge što biste mogli učiniti kako biste dobili organski link. Međutim, link building nije dio usluge koju pružamo i čvrsto vas savjetujemo da se suzdržite od korištenja sličnih usluga.

On-site SEO

Svaki mjesec usredotočit ćemo se na jedan dio vaše stranice. Napravit ćemo istraživanje ključnih riječi i otkriti koje se ključne riječi često upisuju kod traženja sličnih proizvoda. Nakon toga, nastavit ćemo s prilagodbom on-site ranking čimbenika kao što su naslovi, H tagovi, slikovni ALT tagovi i tekst kako bismo optimizirali te stranice ključnim riječima prikupljenih istraživanjem.

Koristit ćemo vaše Google AdWords podatke dostupne preko Google Analyticsa kako bismo na temelju podataka odlučili za koje ćemo ključne riječi optimizirati stranicu, temeljeno na stopi konverzije tih istih ključnih riječi postignutih kroz vaše PPC napore. Unaprijeđene landing stranice vodit će vas i prema boljim AdWords rezultatima kvalitete što u konačnici dovodi do manje cijene po kliku.

Pomoću ove usluge, prihodi od organskog pretraživanja vaše stranice konstantno će se povećavati, sekciju po sekciju, mjesec za mjesecom.

Off-site SEO praćenje

Svaki mjesec ćemo pratiti vaše povratne linkove (backlinkove) kako bismo osigurali da linkovi koje dobivate nisu loši. Loši povratni linkovi mogu se dobiti kroz korištenje raznih botova koji prikupljaju podatke i repliciraju sadržaj, ali ih možete dobiti i ako vaša konkurencija pokrene negativne SEO kampanje protiv vas (tako da napravi loše povratne linkove prema vama kako bi vas Google penalizirao).

U slučaju da uočimo loši povratni link, preventivno ćemo ga riješiti prije nego što upadnete u neprilike.

Korisničko iskustvo (UX)

Koristit ćemo Google Analytics i ostale alate koji su nam na raspolaganju kako bismo donijeli utemeljene odluke o tome kako poboljšati korisničko iskustvo na vašim stranicama, povećali stopu konverzije, smanjili broj napuštenih košarica te smanjili bounce rate.

Nadzirat ćemo trendove posjetioca na različitim uređajima kako bismo razumjeli kako korisnici uzajamno djeluju sa stranicom. Uvidom u te informacije preporučit ćemo prikladne izmjene sučelja.

Split testing

Kada se za to ukaže potreba, dizajnirat ćemo i implementirati “split test” koristeći Visual Website Optimizer kako bismo testirali naše i vaše ideje te kako bismo vidjeli koje promjene bi trebale biti implementirane na stranici.

Izvještaj

Svaki mjesec pripremit ćemo za vas izvještaj koji će uključiti pregled svih zadataka koje smo obavili u tom periodu, kao i sve promjene koje su implementirane te sve zaključke do kojih smo došli na temelju novih podataka.

Isto tako, izvijestit ćemo vas kako su prošlomjesečne promjene utjecale na performanse vaše stranice i prihode u tekućem mjesecu.

Trebam li promijeniti svoj developerski tim?

Nije potrebno mijenjati svoj postojeći developerski tim. Možete nas angažirati za consulting i nastaviti raditi sa svojim sadašnji developerima, no bili bismo najefikasniji ukoliko bi imali direktan kontakt s njima.

Jeste li zainteresirani za optimizaciju vaše online trgovine?

Ukoliko ste zainteresirani za ponudu Magento konzalting usluga i suradnju s nama, slobodno nas kontaktirajte i predstavite nam svoj projekt!