Tko je osvojio nagradu “Web trgovac godine 2017.”?

U srijedu, 5. travnja u zagrebačkom KRAŠ Auditoriumu je održana konferencija Ecommerce Day 2017. Treću godinu za redom, sMind na jednom mjestu okuplja najbolje hrvatske web trgovce i brojne priznate stručnjake. sMind je brand poslovne inteligencije na području online kupovine i kupovnih navika. Ime sMind skraćenica je izraza Shopper’s Mind fokusiranog na pametnog potrošača i suvremene načine kupovine. Ovogodišnje izdanje konferencije je kroz predavanja brojnih međunarodnih eCommerce stručnjaka predstavilo pregled trendova i najboljih praksi online trgovaca.

Zagreb smo posjetili Matej Zbiljski, Aron Stanić i ja. Kako smo nedavno organizirali konferenciju Meet Magento Hrvatska, osvježenje je bilo doći na neku drugu konferenciju kao gost. Velike pohvale bih uputila organizatorima konferencije koji su odradili odličan posao!

Program je bio podijeljen u tri dijela:

Predavanja su započela s eCommerce analizama i trendovima gdje su predavači predstavili današnju dinamiku online tržišta i najvažnije trendove koji utječu na poslovne procese trgovaca.
Izdvojila bih predavanje Dr. Željka Ćurića koji je sve sudionike oduševio svojim predavanjem, a našeg Arona potaknuo na preispitivanje samog sebe.

Internetski stručnjaci su kroz najbolje eCommerce prakse trgovcima podijelili korisne informacije kako biti uspješniji na našem online tržištu.
Završni dio predavanja je bio rezerviran za eCommerce rješenja i zakonske regulacije.

Dodjela nagrada “Web trgovac godine 2017”

Konferencija je završila dodjelom nagrada u sklopu natjecanja “Web trgovac godine 2017”. Podijeljeno je 19 nagrada u ukupnoj vrijednosti od 37.000 kuna. U natjecanju je sudjelovalo 50 najpoznatijih web trgovina, a o rezultatima je odlučivalo 22.437 potrošača i stručna komisija.
Glavne nagrade osvojile su trgovine namjestaj.hr (The Shopper’s Mind Web Champion Award) i sonusart.hr (The Shopper’s Mind Web Challenger Award). Čestitke svim nagrađenim trgovcima, zaslužili su nagradu!

Budućnost online trgovine u Hrvatskoj

Iako su mnogobrojni izazovi pred online trgovcima, hrvatsko eCommerce tržište je u uzlaznoj putanji. Istraživački projekt Shopper’s Mind pokazuje kako je u 2016. godini na mjesečnoj razini kupovalo čak 33% korisnika interneta, a barem jedno iskustvo s online kupovinom ima čak 9 od 10 korisnika interneta. Zabilježen je pad broja korisnika koji nikada nisu kupovali preko interneta. Povećava se kupovina preko tableta i pametnih telefona, a najčešći oblik plaćanja je plaćanje pouzećem. Gotovo polovica većinu svojih kupnji obavi kod domaćih online trgovaca dok 20% korisnika gotovo sve svoje kupovine obavi u inozemnim trgovinama. Najveći rast eCommercea se bilježi u modnoj industriji.

Ukoliko i vi želite unaprijediti svoje web trgovine i možda se naći među nagrađenima sljedeće godine, javite nam se i vidjet ćemo kako vam možemo pomoći!


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *