Vrhunski stručnjaci i primjeri iz prakse čekaju web trgovce na konferenciji Meet Magento Hrvatska

U Osijeku će 17. i 18. ožujka biti održana konferencija Meet Magento Hrvatska. Konferencija će na jednom mjestu okupiti više od 150 vlasnika i voditelja web trgovina iz Hrvatske i regije uz Magento, eCommerce i digitalne stručnjake.

Hrvatsko tržište online prodaje sve više raste i trgovci imaju potrebu saznati primjere dobre prakse u regiji i svijetu. Oni žele znati kako tehnički održavati trgovinu stabilnom, koje pravne odredbe slijediti i, na kraju krajeva, kako povećati prodaju i korisničko iskustvo kupovine učiniti što ugodnijim.

Hrvatsko tržište i eCommerce?

U Inchoou smo se odlučili uhvatiti organiziranja ovakve konferencije, jer iako se o eCommerceu puno priča, naše tržište još uvijek nije dovoljno iskoristilo prostor za online prodaju. Kroz 9 godina rada, surađivali smo s klijentima iz 45 zemalja na više od 450 projekata. Iskustvo rada na Magento platformi, na kojoj smo od samih početaka, želimo prenijeti u na klijente iz Hrvatske. Pokazati kako nije dovoljno “samo” imati web trgovinu. Mora se ulagati u prateće faktore, kao što je SEO, AdWords, razna online oglašavanja, ali i veće zalogaje, poput integracije s vanjskim sustavima praćenja zaliha, prodaje i informacija.

Kako bismo razgovarali o eCommerce temama, ali i približili samu Magento platformu te pomogli trgovcima odlučiti je li Magento eCommerce rješenje za njihovo online poslovanje, odlučili smo ih upoznati malo bolje s njom kroz ovaj Meet Magento Hrvatska event.

Konferencija je podijeljena u dva dijela koji se istovremeno održavaju – poslovni i tehnički.

Predavači i teme na konferenciji

Prikazat će se nekoliko uspješnih eCommerce slučajeva. Bauhaus će izložiti svoje iskustvo izlaska na online tržište uz prikaz inovativnih tehničkih rješenja koje koriste. Studio Moderna (koji pod sobom imaju popularne brandove Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, Kosmodisk) prezentirat će kako voditi poslovanje koje pod sobom ima nekoliko različitih brandova s online i fizičkim trgovinama. Uz njih, tu je i primjer poslovanja prvog pretplatničkog eCommerce projekta u Hrvatskoj – Tester Box, koji na jednom mjestu okuplja luksuzne kozmetičke brendove i na mjesečnoj bazi šalje pakete testera korisnicama na kućnu adresu.

Ujedno će na konferenciji Ivica Kruhek iz tvrtke Marker govoriti o raznim psihološkim profilima kojima treba prilagoditi komunikaciju i prodaju u web trgovini, a odvjetnica Dijana Kladar iz udruge eCommerce Hrvatska će pokazati kako pripremiti i voditi online trgovinu s pravnog aspekta.

 

Velika pozornost će se pridodati i online nastupu web trgovina, koji je neizostavan za uspješno poslovanje. Tako će Matija Hrestak iz agencije 404 (poznatoj po velikim klijentima kao što su Franck, Hrvatski Telekom i poznati pjevački televizijski projekt The Voice) uputiti sudionike konferencije u važnost kvalitetnog email newslettera, a Zorin Radovančević iz tvrtke Escape (koja vodi kampanje za klijente kao što su TUI, Podravka, eKupi, Blitz, Valamar, Bilić Vision) će približiti sudionicima praćenje analitike te kako ju kvalitetno iskoristiti za donošenje poslovnih odluka.

Na tehničkom dijelu programa, sudionici će moći čuti najnovije primjere iz Magento programiranja s naglaskom na Magento 2 platformu, a direktor Inchooa, Tomislav Bilić, sa sudionicima će podijeliti iskustva o izazovima razvoja snažne IT tvrtke.

Konferencija će biti obogaćena i panelima, na kojima će se raspravljati o kompetencijama koje treba imati osoba koja vodi eCommerce posao i gdje iste može steći te o trenutnom stanju i budućem razvoju Magento 2 platforme.

Cijeli program pogledajte na stranicama konferencije Meet Magento Hrvatska, gdje možete kupiti i ulaznicu.


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *