NOVOSTI

Redizajn, integracija Klevu pretrage i omogućavanje Click & Collect funkcionalnosti na BAUHAUS web shopu

Magento
Maja Kardum
Težimo s klijentima ostvariti dugoročnu suradnju kroz tehnička unaprjeđenja sustava, podršku i optimizaciju online trgovine kako bi ostvarila bolje prodajne rezultate.
Redizajn BAUHAUS web shopa projekt je iza kojeg stojimo ponosno.

BAUHAUS web shop lansirali smo prije 9 mjeseci i sada smo dosegnuli novi cilj. Redizajnirali smo stranicu te integrirali Klevu pretragu i Click & Collect funkcionalnost. 

Na cijeli proces osvrnuli su se Marko Briševac (dizajner u Inchoou), Zoran Šalamun (backend developer u Inchoou) i Goran Piličić (voditelj informatike u Bauhausu).

Redizajn BAUHAUS web shopa

Tijekom procesa redizajna, vodili smo se sa željom da BAUHAUS web shop bude jednostavan za korištenje svakom kupcu. Bez obzira kupuju li, pretražuju proizvode ili traže informacije o prodajnim mjestima.

Marko Briševac
Marko Briševac, dizajner u Inchoou

Izazov prilikom redizajniranja BAUHAUSA bila je kompleksna navigacijska struktura i dizajn koji nije odgovarao vremenu i brandu kojeg predstavlja. Proces izrade novog dizajna počeo je analizom ponašanja korisnika kako bismo utvrdili probleme s kojima se suočavaju prilikom korištenja web trgovine.

Rezultat analize bio je set prijedloga kojima smo nastojali eliminirati otkrivene probleme i olakšati proces kupovine i pronalaženja informacija.

Implementacijom predloženih rješenja uspjeli smo poboljšati korisničko iskustvo što je jasno vidljivo iz postignutih rezultata nakon lansiranja novog dizajna.

Ožujak 2017

Listopad 2016

Integracija Klevu search i Click & Collect funkcionalnosti

Klevu search je napredno rješenje za pretraživanje na web shopu. Intuitivno je, uči u realnom vremenu, nudi autocomplete, koristi dinamične filtere, prikazuje popularna pretraživanja, tolerira pogreške pri pisanju, uči na njima i sve to uz responzivan – mobile first dizajn. Primjerice, ukoliko korisnik napiše “bvarski ckic”, Klevu search će taj termin povezati s “bravarski čekić”, ponuditi pretragu kategorije i, ako je tako povezano, napraviti URL preusmjeravanje korisnika na željenu stranicu.

Integracija Klevu searcha bila je poprilično jednostavna. Preuzeli smo službenu ekstenziju, namjestili postavke i uključili sinkronizaciju. Najveći dio posla bio je na frontendu gdje smo prilagodili izgled stranice s rezultatima pretraživanja i padajući izbornik za brzo pretraživanje da budu u skladu s dizajnom.

Click & Collect funkcionalnost donijeli su BAUHAUS poslovanju jednu novu razinu. Tako da je sada proizvode moguće rezervirati online i provjeriti njihovu dostupnost u centrima. S tehničkog aspekta, razvoj je bio zahtjevan.

Zoran Šalamun
Zoran Šalamun, backend developer u Inchoou

Click & collect je bio velik posao, jer smo promijenili način rada Magentovog sustava za upravljanje zalihama. Za početak smo uveli atribute za stock po svakoj poslovnici, napravili sinkronizaciju s ERP-om radi ispravnog stanja i izbacili Magentov stock kao relevantan. Na product pageu smo dodali odabir poslovnice ili web shop kao način isporuke, gdje smo povezali stock atribute s custom entityjem “Poslovnice”.

Najveće promjene smo napravili na minicartu, cartu i checkoutu. Minicartu smo dodali potpuno novi level validacije i provjere stockova, jer sve ovisi o odabranom načinu preuzimanja. Što se tiče carta, tu smo morali napraviti provjere za sve iteme u quoteu prema odabranom načinu dostave, spriječiti odlazak u checkout, ali i omogućiti korisniku da mijenja količinu po itemu, briše item te kompletno promijeni način dostave, s tim da se svaki puta sve rekalkulira.

Na checkoutu smo mijenjali step za dostavu, jer ako se radi o dostavi na adresu onda smo morali zamijeniti adresu dostave s onom iz centra. Također, promijenili smo validaciju na quoteu koja gleda može li korisnik pristupiti checkoutu, a koja po defaultu radi prema Magento stocku. Ovo je samo mali dio koji smo radili na ovoj funkcionalnosti, jako veliki dio same funkcionalnosti se odnosi na logistiku gdje Magento komunicira sa svim povezanim sustavima, npr. skladište u poslovnici, promjene statusa narudžbe, itd.

Kako je klijent zadovoljan?

BAUHAUS ima za cilj svojim kupcima olakšati posao uređenja kuće, vrta i opremanja radionica. Inchoo je tu kako bi im omogućio stabilnu i tehnički inovativnu trgovinu prilagođenu njihovom poslovnom modelu i povezanu s relevantnim poslovnim aplikacijama, što rezultira efikasnom administracijom i bržom obradom narudžbi kupaca.

Glavna odgovorna osoba s kojom surađujemo iz BAUHAUSA je Goran Piličić, voditelj informatike, čije je iskustvo uvelike oblikovalo ovaj projekt.

Gorane, gledano iz perspektive trgovca, što su vam donijele Klevu integracija, Click & Collect funkcionalnost i redizajn?

Uz webshop prodaju, BAUHAUS daje jednaku važnost i online prezentaciji svojih proizvoda i usluga kako bi naši kupci mogli dobiti opširne i kvalitetne informacije ne samo prije kupnje na internetu nego i prije posjeta nekom od naših osam prodajnih centara u Hrvatskoj. Novi dizajn, Klevu search te poboljšana navigacija i prikaz proizvoda znatno su poboljšali korisnički doživljaj, tj. pronalaženje i pristup tim informacijama. Implementacijom online rezervacija tj. Click & Collect mogućnosti, također smo omogućili našim kupcima da provjere raspoloživost proizvoda u svim našim centrima.

Kako ste zadovoljni radom hrvatskog BAUHAUS web shopa općenito?

Zadovoljni smo, kupci su ga dobro prihvatili, broj posjetitelja i stopa konverzije su u stalnom porastu. Razvijamo ga i dalje uvažavajući sve primjedbe i želje naših korisnika i kupaca. Sada nakon što smo implementirali njihove najvažnije zahtjeve, a to su svi načini plaćanja i prikaz raspoloživosti po centrima, kao sljedeće planiramo omogućiti popust našim ProfiCard korisnicima kod webshop kupnji, nakon toga uvest ćemo recenziranje proizvoda i još neka poboljšanja. Također, i dalje intenzivno dodajemo nove proizvode u našu webshop ponudu, više od 1000 mjesečno, a veliku pozornost dajemo i kvaliteti naše službe za korisnike.

Redizajn, uvođenje Klevu pretrage i Click & Collect funkcionalnosti pokazali su konkretne rezultate gdje vidimo kako smo na dobrom putu. No, brojke nisu jedino mjerilo. Internet stranice i trgovina su tu radi kupaca, a oni su zadovoljni i vraćaju se. Nastavljamo suradnju, kako bi bili još zadovoljniji!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)