NOVOSTI

Predajemo na “E-trgovini” na Paliću – evo što vas čeka

Inchooeri
Ivona Namjesnik
Tea Pisac, Inchooerica koja nam se pridružila prije nešto više od godinu dana, će nas ovo proljeće predstaviti na dobro poznatoj konferenciji “E-trgovina” u Srbiji.
Tamo će pričati o najčešćim pogreškama SEOa i user experiencea (UXa). Što za nju znači putovati na konferenciju kao predavač te što točno čeka nju ili vas ako konferenciju odlučite posjetiti kao delegat, saznajte u članku s Teom.

U godinu dana Tea je dobila priliku upoznati obje strane konferencijske priče. U listopadu 2015. je bila delegat na konferenciji “Meet Magento Poland”, a sada se pakira za konferenciju “E-trgovina” u Srbiji koja će trajati od 20. – 22. travnja.

Iako je to nešto bliže od Poljske, uzbuđenje nije ništa manje. Tei će to biti prvi put da predstavlja Inchoo na jednom takvom događaju, kao i prvi put, kako ona kaže, da razmišlja o tome tko će sjediti u publici i hoće li projektor raditi. 🙂

Pokušali smo od nje saznati o čemu će točno pričati, a unatoč svemu što je spomenula, svijet SEOa i UXa je ipak prevelik da bi se sažeo u jedan intervju stoga je najbolje da joj se na konferenciji pridružite i pitanja postavite na licu mjesta.

No, prije toga, evo u kratkim crtama, što vas čeka!

Pozdrav, Tea. Kako si? Uzbuđena zbog ostatka travnja? Što točno taj “ostatak” donosi?

Tea: Bok! Jako sam dobro, veseli me travanj i proljeće koje uvijek donese novu energiju. A nova energija uvijek dobro dođe kako bismo mogli pomicati vlastite granice kreativnosti, a sve u svrhu unaprjeđenja poslovanja naših klijenata.

Pokraj uobičajenih aktivnosti, travanj donosi i konferenciju E-trgovina na Paliću, na kojoj ću sa zainteresiranim sudionicima podijeliti dio svoga iskustva iz područja SEO-a i user experience-a.

Ako se ne varam, ovo je tvoje prvo speaker iskustvo – jesi li prije toga bila na kakvim konferencijama i kako misliš da je ovo drugačije?

Tea: Da, ovo je prvi puta kako ću na konferenciju krenuti između ostaloga razmišljajući i o tome hoće li projektor raditi, koliko će ljudi biti u publici te koliko je neobično čuti vlastiti glas na razglasu dvorane za predavanja 🙂

Ranije sam sudjelovala na konferencijama kao slušatelj te na ponekim i kao konzultant, ali ovaj puta bi trebala imati značajno veći “reach”, što vjerujem da će biti puno zanimljivije.

U svakom slučaju, jedva čekam da uživo pozdravim sudionike konferencije i da im pomognem rasvijetliti mračne kutke SEO i UX svijeta pokojim savjetom.

Na kojoj ćeš konferenciji pričati i što je tvoja tema?

Tea: Sudjelovati ću kao predavač na međunarodnoj konferenciji o elektronskoj trgovini i elektronskom poslovanju – “E-trgovina” na Paliću, prekrasnom jezeru nedaleko meni drage Subotice. S kolegama koji će slušati moje predavanje, podijeliti ću svoje iskustvo o najčešćim SEO i UX greškama koje sam uočila radeći na Magento trgovinama te ću im dati savjete kako ih ispraviti ili još bolje – izbjeći. Cilj prezentacije je pomoći vlasnicima web trgovina (i onima koji na tim trgovinama rade) da kroz navedene primjere iz prakse, uoče područja za poboljšanje na svojim projektima.

Koliko je drugačije spremati se za konferenciju, a znati da ćeš biti na pozornici? Kakva priprema je potrebna za takvo što? Kako si se ti pripremala?

Tea: Ljudi na konferencije dolaze zbog raznih razloga, ali većina ih dolazi jer žele čuti i naučiti nešto novo. Kada netko odluči provesti svoje vrijeme slušajući upravo vašu prezentaciju, osjećate odgovornost da to vrijeme maksimalno iskoristite i slušateljima na učinkovit način prenesete što više praktičnih savjeta i korisnih informacija. Uzevši to u obzir, sudjelovanje na konferenciji kao predavač je ipak malčicu zahtjevnije nego moji dosadašnji posjeti sličnim događajima.

Obzirom da je tema izravno vezana za područja kojima se svakodnevno bavim, radeći kao eCommerce konzultant, sama priprema, moram priznati nije bila pretjerano zahtjevna i dugotrajna.

Ovo je, zapravo, sve ono što u Inchoou radiš na dnevnoj bazi. Znači, istim tim izazovima se baviš 8 sati dnevno. Misliš li da je šokantno kratkih 15 minuta dovoljno za prenijeti problematiku?

Tea: Odlično pitanje, upravo sam to htjela sljedeće spomenuti. Najveći problem je suzdržati se od višesatnog brbljanja o čarobnom svijetu SEO-a i UX-a i izdvojiti pojedine segmente koje ću podijeliti s publikom na Paliću. Upravo zbog toga ovo vremensko ograničenje gledam kao najveći izazov.

S obzirom da ovo nije prvi put da Inchoo ide na ovu konferenciju, što ti očekuješ od Inchooerima dobro poznatog Palića?

Tea: Očekujem da ćemo se se kolegica Vesna i ja, zajedno s ostali eCommerce društvom, jako lijepo provesti te da ćemo i mi zavrijediti svoju rolu u “pričama s Palića” koje često kruže po uredima i hodnicima Inchoo-a 🙂

Na samom kraju, imaš li kakvu poruku za one koji će ti biti u publici? 🙂

Tea: Veselim se svakoj popunjenoj stolici u publici i nadam se da će vam moje predavanje biti korisno. Vi koji još niste odlučili hoćete li doći na prezentaciju ili ćete produžiti coffee break – think no more! Vidimo se!

Nakon što vas je Tea osobno pozvala, trebamo li dodati još koji razlog zbog kojega bi joj se trebali pridružiti na konferenciji E-trgovina? Mislimo da je sasvim dovoljno još jednom ponoviti, njenim riječima: “…think no more, vidimo se!” 😉

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)