NOVOSTI

Dnevnu dozu motivacije našli smo na Inspire Me konferenciji u Osijeku

Inchooeri
Ivona Namjesnik
U petak, 3.3., na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, održana je Inspire Me konferencija.

Prvo osječko izdanje je ugostilo Nikolu Žinića, Brunu Šimlešu, Manuelu Šolu, Miu Biberović, Sandija Imerovića i mnoge druge, a izuzev njih, mjesta se našlo i za nekoliko Inchooera. Zrinka Antolović i Vanja Bunjevac imali su priliku predstaviti što radimo i koga zapošljavamo, a Ivona Namjesnik je održala radionicu na temu marketing strategija. Evo što Ivona ima za reći o konferenciji i tome kako je radionica prošla. 

Glavni cilj konferencije je…očit?

“Biti dio konferencije čiji je glavni cilj motivirati i pokrenuti ima posebnu čar. Svaka konferencija na određeni način želi potaknuti promjenu – nitko nikada ne želi da sudionici odu isti kao što su došli – no nešto sasvim drugačije je sudjelovati u programu koji je skrojen tako da inspirira.

Bila je čast biti među odabranom skupinom fantastičnih individualaca čije priče pokreću – bez obzira koliko puta ih čuli. Ako ste sudjelovali, imali ste priliku čuti mnogo poslovnih ali i životnih lekcija od birane skupine ljudi poput Mie Biberović, Nikole Žinića, Ivice Kruheka i Denisa Sušca. Iz njihovih priča se uvijek jednako kvalitetno mogu izvući mnogobrojne lekcije što zapravo osigurava da jednom ne ponovimo tuđe greške nego uz pomoć naučenog brže savladamo pred nas postavljene prepreke.

Ako niste bili, možda bi vam trebalo biti žao. Konferencije poput ovih su savršena prilika za neformalno učenje, ali i umrežavanje uz dobru hranu u opuštenoj atmosferi.


Manuela Šola, vlasnica Komunikacijskog laboratorija

Što je Inchoo radio na konferenciji?

Predstavili smo što radimo, predstavili smo natječaje za posao. Kao tvrtka posvećena izradi cjelovitih eCommerce rješenja, uvijek smo u potrazi za vrhunskim kadrom koji bi nam pomogao unaprijediti poslovanje. Samo smo u veljači imali 4 otvorena natječaja pa je svatko zainteresiran za IT industriju mogao pronaći nešto za sebe.

Izuzev toga, ja sam dobila priliku održati radionicu posvećenu marketing strategijama. Posebno mi laska činjenica što sam radionicu držala u punoj dvorani bez obzira što je program kasnio, a radionica se “prelomila” preko ručka.

Tijekom radionice sam se dotaknula tema poput: što je marketing strategija, odakle krenuti pri izradi iste, koji faktori mogu (i vrlo vjerojatno hoće) utjecati na vašu marketing strategiju te sve “začinila” s par primjera iz svakodnevnog života.

Činjenica je da se o marketing strategijama može pričati satima te da bi cjelodnevna radionica vrlo vjerojatno bila malo kada bismo željeli ući u temu kako treba, no pola sata je, nadam se, bilo sasvim dovoljno za upoznati sudionike s osnovnim pojmovima i “zagolicati maštu” o tome što se sve s dobrom strategijom može. Ako su sudionici otišli sa samo jednom stvari, nadam se da je ona bila kako sama strategija nije dovoljna te da pravi rezultati dolaze iz provođenja iste.”

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)